مشاوره رایگان

یونولیت محافظ حبه قندی

یونولیت محافظ حبه قندی

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت محافظ حبه قندی برای بسته بندی کالاهای مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. این یونولیت ، مقرون به صرفه ترین شیوه بسته بندی است.

یونولیت به سبب خصوصیاتی که دارد در صنایع مختلفی برای بسته بندی مورداستفاده قرار می گیرد. یونولیت با استفاده از انبساط ذرات پلی استایرن بدست می آید. پروسه تولیت یونولیت بسته بندی ، نسبتاً پیچیده و تخصصی می باشد. پلاستوفوم بسته بندی در برابر حرارت ، سرما ، ضربه ، صوت و … همانند یک عایق عمل کرده و عکس العمل بسیار خوبی نشان می دهد.

 

آشنایی با یونولیت محافظ حبه قندی

این نوع یونولیت برای بسته بندی کالاهای حساس و شکننده مورداستفاده قرار می گیرد. این نوع یونولیت به صورت مکعب های 2 * 2 * 2 سانتی متر و 3 * 3 * 3 سانتی متر تولید می شود که بسیار کوچک هستند. چگالی این محصولات متغیر بوده و معمولاً در بازه 12 الی 20 می باشد. هر اندازه که چگالی یونولیت های حبه ای به عدد 20 نزدیکتر باشد ، مقاومت و دوام آنها بیشتر است.

پلاستوفوم محافظ حبه قندی دارای ویژگی های مختلفی است که یکی از برجسته ترین آنها ، مقاومت در برابر ضربه است. به همین دلیل بسته بندی محصولات مختلف با استفاده از این پلاستوفوم سبب می شود که به محصولات موردنظر ، هیچگونه آسیبی وارد نشود. بهترین و ایمن ترین راه برای انتقال محصولات از کارخانه به منزل یا فروشگاه ها ، بسته بندی آنها با استفاده از یونولیت محافظ حبه قندی است.

اهمیت استفاده از پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی

اگر بسته بندی تولیدات کارخانه ها و شرکت ها و … به روشی ایده آل و اصولی انجام نشود ، احتمال آسیب دیدگی محصولات بسیار زیاد است و این مسئله منجر به خسارت های زیادی برای تولیدکنندگان می شود.

از پلاستوفوم محافظ حبه قندی می توان برای بسته بندی محصولات در زمان اسباب کشی استفاده نمود. بنابراین مصرف کنندگان این یونولیت تنها شرکت ها و کارخانه ها نیستند. بلکه افراد عادی هم می توانند برای مصارف مختلف از پلاستوفوم محافظ حبه قندی استفاده کنند.

استفاده از یونولیت محافظ حبه قندی دارای مزایای زیادی است. محافظت در برابر ضربه ، محافظت در برابر حرارت ، محافظت در برابر رطوبت ، بسته بندی با حداقل هزینه ، سبک بودن جعبه یا کارتن محصولات با وجود پلاستوفوم محافظ حبه قندی ، جابه جایی آسان محصولات و … از جمله این مزایا هستند.

بنابراین استفاده از پلاستوفوم محافظ حبه قندی از هر جهت سودمند خواهد بود. پلاستوفوم محافظ حبه قندی داخل کارتن محصولات ریخته شده و فضاهای خالی پیرامون آن را پر کرده تا محصولات به صورت فیکس و ثابت قرار گرفته و در صورت ورود ضربه به جعبه یا کارتن محصولات ، آثار این ضربات توسط یونولیت‌های محافظ حبه‌قندی دفع شود و محصول موردنظر ایمن و سالم باقی بماند.

بیشتر بخوانید: کاهش لرزه و شوک در سازه با استفاده از یونولیت

کاربرد پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی

از یونولیت محافظ حبه قندی می توان برای بسته بندی محصولات مختلف مانند لوازم برقی ، مواد غذایی ، لوازم صنعتی ، لوازم پزشکی و … استفاده نمود. ویژگی های پلاستوفوم محافظ بسته بندی به گونه ای است که امکان محافظت از هر کالایی داخل کارتن را دارا می باشد.

پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی برای بسته بندی لوازمی که نسبت به ضربه و فشار حساس هستند ، بسیار مناسب است و از آنها به خوبی محافظت می کند. با وجود پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی در جعبه یا کارتن بسته بندی محصولات اطمینان خاطر خواهید داشت که در حین جابه جایی محصولات یا انبار طولانی مدت آنها ، هیچگونه مشکلی برای آنها بوجود نخواهد آمد. البته نکته ای که حائزاهمیت است این است که پلاستوفوم محافظ حبه قندی را از تولیدکنندگانی خریداری کنید که توان تولید باکیفیت و حرفه ای این محصول را داشته باشند.

بهترین تولیدکننده پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی

مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم ” ، یکی از برترین تولیدکنندگان انواع پلاستوفوم های بسته بندی از جمله یونولیت محافظ حبه قندی است که کیفیت محصولاتش نظیر ندارد. با استفاده از تولیدات این مجموعه می توانید به حرفه ای ترین شکل ممکن به بسته بندی محصولات موردنظر خود اقدام کنید.

پلاستوفوم محافظ حبه قندی با هدف به حداقل رسیدن احتمال آسیب دیدگی فیزیکی محصولات حساس و شکننده موردنظر شما ، مورداستفاده قرار گرفته و کاملاً پیرامون محصول را احاطه می کند. این محصول به سبب ساختار یونولیتی و ضربه گیری و فرم ارتجاعی خود ، قادر است با انواع ضربات و فشارها به مقابله برخواسته و آنها را دفع کند تا محصول موردنظر به صورت سالم و ایمن حفظ شود.

اگر کیفیت بالا و قیمت مناسب ، هر دو برای شما حائزاهمیت است باید یونولیت محافظ حبه قندی موردنیاز خود را از مجموعه یونولیت پلاستوفوم خریداری نمایید. کیفیت برای این مجموعه ، حرف اول را می زند. بنابراین به عرضه محصولات مقاوم و باکیفیت ، اهمیت زیادی می دهد و بهترین محصولات را ارائه می کند.

با محصولات مجموعه یونولیت پلاستوفوم می توانید سلامت تولیدات خود را در حین جابه جایی و انتقال به دست مشتریان و مصرف کنندگان ، تضمین کنید. برای سفارش این محصول با شماره های زیر تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت کنید :

– 02144801212

– 09122062720

– 02156451660

– 09121398911

قیمت یونولیت محافظ حبه قندی

نرخ این محصول با توجه به کیفیت مواد اولیه آن ، چگالی یونولیت و سایر مشخصات کمی و کیفی تعیین می شود. مجموعه یونولیت پلاستوفوم ، یکی از ارزان ترین ارائه دهندگان این محصول است. قیمت پلاستوفوم محافظ حبه قندی هر چقدر که باشد ، بسته بندی محصولات با استفاده از آنها اقتصادی و به صرفه است.

کلام آخر

با توجه به توضیحات ارائه شده حتماً با اهمیت استفاده از پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی برای بسته بندی محصولات آشنا شدید. اطمینان داشته باشید که بسته بندی محصولات با پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی ، یک روش مقرون به صرفه و ایمن است که موردتأیید اغلب کارشناسان قرار گرفته است. در صورتی که در این باره ابهام یا پرسشی دارید ، با کارشناسان مجموعه یونولیت پلاستوفوم مشاوره کنید.

یونولیت محافظ حبه قندی ، بسیار سبک و مقاوم است و نسبت به سایر محصولاتی که برای بسته بندی کالاها مورداستفاده قرار می گیرند ، از خواص بیشتری برخوردار است. امیدواریم توضیحات ارائه شده برای آشنایی شما با این محصول پرفایده و کاربردی ، مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *