مشاوره رایگان

یونولیت خودروی 206

یونولیت خودروی 206

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت خودروی 206 برای بسته بندی قطعات مختلف این خودرو مورداستفاده قرار می گیرد. کاربرد یونولیت در صنعت خودروسازی را بررسی می کنیم.

پلاستوفوم مورداستفاده برای ماشین 206 از نوع پلاستوفوم فشرده می باشد که از نظر کیفیت و ابعاد به صورت بسیار دقیق ساخته می شود. این نوع پلاستوفوم در نقش یک قطعه در صنعت خودروسازی به کار می رود. لذا باید از پلاستوفومی بدین منظور استفاده شود که فشردگی بالایی داشته باشد. از آنجایی که پلاستوفوم قرار است بر روی قطعه دیگر مونتاژ گردد، باید دارای دقت ابعادی بسیار بالایی باشد.

پلاستوفوم مناسب برای استفاده در خودروسازی

یونولیت خودروی 206 ، باید از نوع یونولیت فشرده باشد و از استانداردهای لازم برخوردار باشد. تولید یونولیت فشرده مانند یونولیت های دیگر است و مواد اولیه آن مانند پلی استایرن می باشد. مواد اولیه این پلاستوفوم بسیار نرم و لطیف می باشد و در دمای 100 درجه سانتی گراد تولید می شوند. این مسئله سبب می شود که چگالی آن نسبت به پلاستوفوم های معمول بالاتر باشد. دانسیته این یونولیت ها حدوداً 40 است و در مقابل انواع ضربات، مقاوم است.

یونولیت فشرده دارای چندین ویژگی برجسته است که سایر یونولیت ها، این ویژگی ها را تا این اندازه ندارند. مقاومت حرارتی بالا، مقاومت مکانیکی بسیار بالا و ثبات ابعادی از جمله ویژگی های برجسته این یونولیت هستند. یونولیت فشرده ای که در خودروسازی به کار می رود، به اندازه ای مستحکم و مقاوم است که در ساختمان سازی از آن استفاده می کنند. برای مثال در ساخت دیوار پیش ساخته از این یونولیت استفاده می کنند.

برای اشنایی با یونولیت میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

آشنایی با یونولیت خودروی 206

یونولیت خودروی 206 برای اهداف مختلفی در خط تولید این خودرو مورداستفاده قرار می گیرد. 206، از نظر طراحی بسیار زیبا است و انتخاب اول بسیاری از خریداران خودرو در ایران است. این خودرو در چندین تیپ تولید شده است که هر یک از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.

پژو، خط تولید 206 را در کشورهایی نظیر انگلیس، فرانسه، مالزی، برزیل، اندونزی، شیلی، اروگوئه، آرژانتین، چین و ایران و چندین کشور دیگر راه اندازی نمود. نخست تعداد اندکی از این خودرو به صورت وارداتی به کشور وارد شد و سپس تولید آن در شش تیپ گوناگون در دستور کار ایران خودرو قرار گرفت. 206 در ایران، یکی از خودروهای پرفروش می باشد. خودروی 206 از نظر قدرت فنی و امکانات بسیار خوب است و موردتأیید کارشناسان خودرو است. هر یک از خودروهای 206 از جمله تیپ 1، تیپ 2، تیپ 3، تیپ 4، تیپ 5 و تیپ 6 دارای نقاط قوت و ضعفی هستند.

پلاستوفوم با هر هدفی که برای خودروی 206 به کار رود، باید از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار باشد. بنابراین خودروداران و تولیدکنندگان لوازم یدکی های خودروی 206 باید به استفاده از پلاستوفوم باکیفیت و مرغوب اهمیت زیادی دهند و از هر یونولیتی بدین منظور استفاده نکنند.

ویژگی های پلاستوفوم مورداستفاده برای پژو

یونولیت خودروی 206 از ویژگی های مختلفی برخوردار است. مهمترین ویژگی های این محصول شامل موارد زیر است:

  • این پلاستوفوم بسیار مقاوم است و از قطعات خودروی 206 به خوبی محافظت می کند و مانع از آسیب دیدگی آنها می شود. مقاومت بالا در برابر ضربه، لازمه پلاستوفوم بسته بندی اجزاء و لوازم یدکی های خودرو است.
  • این پلاستوفوم در برابر جریان الکتریکی، مقاومت بالایی دارد. عایق الکتریکی بودن، ویژگی لازم برای متریال بسته بندی از قطعات خودرو می باشد.
  • پلاستوفوم مخصوص خودروی 206 مانع از جذب آب می شود. زیرا عایق آب و رطوبت است و این مسئله سبب می شود که قطعات خودرو از آب و آسیب های ناشی از آب و رطوبت در امان باشند.
  • یونولیت خودروی 206 در مقابل فرسودگی پایدار است. اگر این قطعه روزها در معرض آفتاب باشد، زرد می شود اما خاصیت خود را از دست نمی دهد.
  • پلاستوفوم خودروی 206 در مقابل آتش مقاوم است و تاب زیادی می آورد. بنابراین می توانید از نظر ایمنی در برابر آتش این قطعات، آسوده خاطر باشید.
  • سبک ترین متریال مقاوم برای استفاده در خودروسازی، پلاستوفوم می باشد که وزن بسیار کمی دارد.
  • این پلاستوفوم که برای قطعات خودروی 206 به کار می رود، در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم است و دچار مشکل نمی شود و از قطعات داخل خود به خوبی محافظت می کند و مانع از خرابی آنها به دلیل تغییرات دمایی می شود.

بسته بندی انواع قطعات و لوازم یدکی های 206 با پلاستوفوم

از یونولیت خودروی 206 می توان برای بسته بندی انواع قطعات خودرو استفاده نمود. بسته بندی سپر جلوی 206، بسته بندی سپر عقب 206، بسته بندی گلگیر 206، بسته بندی مجموعه داشبورد 206، بسته بندی چراغ های 206، بسته بندی قاب ایربگ داشبورد 206، بسته بندی ECU 206، بسته بندی پمپ هیدرولیک 206، بسته بندی سنسورهای 206، بسته بندی کمپرسور کولر 206 و … را می توان با استفاده از پلاستوفوم انجام داد. در واقع برای بسته بندی هر قطعه ای که ممکن است در جابه جایی آسیب ببیند، می توان از یونولیت استفاده نمود.

خرید یونولیت خودروی 206

استفاده از پلاستوفوم در صنعت خودروسازی، مزایای بسیار زیادی دارد که به مهمترین آنها پرداختیم. چیزی که باید موردتوجه قرار بگیرد این است که پلاستوفوم انتخابی برای این بخش باید دارای حداکثر کیفیت و مرغوبیت باشد تا انتظارات را برآورده کند. بنابراین سفارش ساخت این پلاستوفوم را باید به کارخانه های مجرب و حرفه ای در این زمینه داد. مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم ” با توجه به شکل و ابعاد قطعات موردنظر سفارش دهندگان به تولید پلاستوفوم خودروی 206 اقدام نموده و آن را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

قیمت یونولیت خودروی 206

نرخ پلاستوفوم با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که ساده یا پیچیده بودن قالب یونولیت، بزرگی یا کوچک بودن یونولیت، کیفیت بالا یا پایین بودن یونولیت و … از جمله این موارد هستند. استفاده از این پلاستوفوم ها برای خودروی 206 بسیار اقتصادی و به صرفه است. اطمینان داشته باشید که با استفاده از پلاستوفوم می توان از لوازم یدکی ها و قطعات خودروی 206 به خوبی محافظت کرد. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان مجموعه یونولیت پلاستوفوم، تماس حاصل کرده و سؤالات موردنظر خود را بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *