مشاوره رایگان

یونولیت بسته بندی کولرگازی

یونولیت بسته بندی کولر گازی

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته بندی کولر گازی، به خوبی می تواند از این وسیله حساس محافظت کند تا این کالا به صورت صحیح و سالم به دست مشتری برسد.

پلاستوفوم یا یونولیت، محصولی است که به سبب خواص منحصر به فرد خود توانسته است موردتوجه صنعت بسته بندی از جمله بسته بندی تجهیزات سرمایشی قرار بگیرد. انواع تجهیزات سرمایشی را با استفاده از این محصول بسته بندی نموده و به دست مشتری می رسانند.

اهمیت بسته بندی درست کولر گازی

کولرگازی، یکی از انواع سیستم های تهویه مطبوع می باشد. یونولیت بسته بندی کولرگازی به منظور محافظت این محصول در زمان جابه جایی مورداستفاده قرار می گیرد. امروزه از کولرگازی در مکان های مختلفی از جمله ساختمان های اداری و مسکونی و تجاری و … استفاده می کنند. کولرگازی همانند کلیه سیستم های سرماساز توسط سیکل تبرید، سرمایش را ارائه می دهد.

سیکل تبرید، سیکلی است که در یخچال های خانگی، چیلرها، روفتاپ پکیج ها و … به کار می رود. کولرگازی، انرژی الکتریکی را دریافت نموده و به سرما تبدیل می کند. جذب گرما و تولید سرما بر اساس پروسه ای صورت می گیرد. اساس کار این دستگاه بر پایه انرژی الکتریکی می باشد.

پلاستوفوم برای بسته‌بندی انواع سیستم های سرمایشی

یونولیت بسته بندی کولر گازی برای بسته بندی انواع تجهیزات سرمایشی، قابل استفاده می باشد. کولرگازی ها در دو نوع یکپارچه و دو پارچه و یا یک تکه و دو تکه وجود دارند. کولرگازی های دو تکه، اسپیلت می باشند.

هر دو نوع کولرگازی یک تکه و دو تکه را می توان با استفاده از یونولیت، بسته بندی نمود. اسپلیت دیواری، کولرگازی ایستاده، کولرگازی مولتی اسپیلت، داکت اسپیلت و … را می توان با بهترین کیفیت با استفاده از یونولیت بسته بندی نمود. قطعاتی که برای نصب کولرگازی به همراه آن هستند، به خوبی در داخل کارتن قرار گرفته تا آسیب نبینند و با بدنه یونیت اصلی دستگاه تماس پیدا نکرده و ایجاد خط و خراش نکنند.

علت استفاده از یونولیت بسته بندی کولرگازی

اگر می خواهید بدانید که چرا پلاستوفوم باید به سایر مواد مناسب برای بسته بندی کولر گازی ترجیح داده شود، باید از موارد زیر اطلاع پیدا کنید. قطعاً با خواندن این موارد اطمینان حاصل می کنید که پلاستوفوم بهترین متریال برای بسته بندی کولر گازی می باشد:

  • پلاستوفوم سبک است و این مسئله موجب می شود که حمل و نقل کولرگازی آسان شود. اولویت صنعت بسته بندی در استفاده از محصولی است که ضمن داشتن مقاومت بالا، سبک باشد.
  • پلاستوفوم عایق است و این مسئله سبب می شود که سرمای شدید و گرمای شدید و عوامل نامساعد جوی نتوانند گزندی به کولرگازی وارد کنند و آن را خراب کنند.
  • پلاستوفوم، ضدرطوبت است. در نتیجه، رطوبت و آب نمی تواند به داخل کولرگازی رفته و آن را خراب کند.
  • یونولیت بسته بندی کولرگازی در مقابل فشار و ضربه مقاوم است. لذا اطمینان خاطر خواهید داشت که مشکلی برای کولرگازی در زمان حمل و نقل ایجاد نخواهد شد. بالاخره ممکن است شرایطی بوجود بیاید که ضربه ای ناگهانی به کولرگازی وارد شود. اگر کولرگازی به خوبی بسته بندی شده باشد، سالم مانده و دچار آسیب دیدگی نمی شود.

هزینه بسته‌بندی کولر گازی با استفاده از پلاستوفوم

تولیدکنندگان اطمینان خاطر داشته باشند که بسته بندی کولر گازی با استفاده از پلاستوفوم، بسیار ارزان و به صرفه خواهد بود. زیرا یونولیت ارزان قیمت است و هزینه بسته بندی محصولات تولیدی شما را افزایش نمی دهد. ضمن آنکه یونولیت به سبب سبک بودن خود، موجب کاهش هزینه های حمل و نقل می شود. کاهش وزن بسته بندی در کاهش مصرف سوخت اثرگذار است. کارگران برای جابه جایی کولرگازی های بسته بندی شده با یونولیت، کمتر به زحمت افتاده و این مسئله سرعت کار آنها را افزایش می دهد. بنابراین استفاده از یونولیت از هر جهت برای بسته بندی تجهیزات سرمایشی مناسب است.

تبعات استفاده از پلاستوفوم برای بسته‌بندی کولر گازی

با اطمینان می گوییم که استفاده از یونولیت بسته بندی کولر گازی ، تأثیر مخربی بر محیط زیست ندارد. زیرا این محصول کاملاً قابل بازیافت می باشد. در زمان کنونی، فرهنگ بازیافت خوشبختانه در کشور ما جا افتاده است. کلیه یونولیت های مصرفی را می توان به چرخه تولید بازگرداند تا برای دفع آنها، انرژی و سرمایه به کار نرود و آسیبی به محیط زیست وارد نشود.

توجه داشته باشید که یونولیت بسته بندی کولر گازی با استفاده از نفت خام تولید می شود. استفاده از نفت به عنوان منبع انرژی برای تولید پلاستیک های پلی استایرن، به انرژی بسیار زیادی نیاز دارد و اندکی آلاینده وارد محیط زیست می شود. اما با توجه به مقایسه ای که میان یونولیت و سایر مواد بسته بندی انجام شده است، می توان گفت که هیچ ماده ای وجود ندارد که بدون آثار سوء بر محیط زیست، تولید شود. بنابراین می توان پلاستوفوم را ماده مناسبی برای بسته بندی کالاهای مختلف دانست.

برای حل این مشکل و کاهش تأثیرات نامطلوب بر روی محیط زیست، باید از مواد بازیافتی برای تولید یونولیت استفاده نمود. لذا تولیدکنندگان باید به این مسئله توجه داشته باشند. با استفاده از یونولیت بازیافتی می توان در کاهش آلودگی هوا و خاک مؤثر بود.

تولید یونولیت بسته بندی کولر گازی

نخست مواد اولیه یونولیت را انتخاب می کنند. سپس پلاستیک سلولی را تولید می کنند. پلی استایرن در قالب های متناسب با کولر گازی ریخته می شود تا به فرم دقیق و ایده آل در بیایند. پس از شکل دهی یونولیت ها، آنها را برش زده و پرداخت های لازم را انجام می دهند. یونولیت باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا مقاومت موردنظر را دارا باشد.

کلام آخر

با توجه به توضیحات ذکر شده، یونولیت را می توان متریال مناسبی برای بسته بندی انواع تجهیزات سرمایشی دانست. استفاده از این متریال موجب کاهش احتمال آسیب دیدگی محصولات کارخانه ها و کاهش میزان خسارت های آنها می شود. بنابراین کارخانه های مختلف از استفاده از این محصول استقبال نموده اند و تولیدات خود را توسط آنها بسته بندی می کنند. یونولیت بسته بندی کولر گازی باید از مراکزی خریداری شود که تخصص و مهارت تولید آن را داشته باشند و با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته به تولید این محصولات اقدام کنند. مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم” ، بهترین تولیدکننده انواع پلاستوفوم های بسته بندی محصولات مختلف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *