مشاوره رایگان

یونولیت بسته بندی چینی آلات

یونولیت بسته بندی چینی آلات

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته بندی چینی آلات برای بسته بندی انواع این ظروف مورداستفاده قرار می گیرد و سالم ماندن آنها را تضمین می کند.

چینی، یکی از انواع محصولاتی است که باید به صورت استاندارد و حرفه ای بسته بندی شود تا آسیب نبیند. بسته بندی ظروف چینی، یکی از دغدغه های تولیدکنندگان آنها است. تولیدکنندگان به دنبال استفاده از متریالی برای بسته بندی محصولات چینی هستند که مانع از آسیب دیدگی آنها در زمان جابه جایی و حمل و نقل شوند.

مراحل تولید انواع ظروف چینی

یونولیت بسته بندی چینی آلات ، بهترین متریال برای بسته بندی آنها است. چینی طی مراحلی شامل آماده کردن مواد اولیه، آماده کردن خمیر، شکل دهی و قالب بندی ظروف چینی، پخت در حرارت پایین، لعاب کاری و پخت نهایی تولید می شود و در نهایت پس از آماده شدن، بسته بندی می شود. مرحله بسته بندی، اهمیت زیادی دارد. اگر این بسته بندی به درستی انجام نشود، تمامی زحمات و هزینه های صرف شده برای تولید چینی به هدر می رود.

مواد تشکیل دهنده ظروف چینی

یونولیت بسته بندی چینی آلات برای بسته بندی هر نوع ظروف شکستنی مناسب است. برای تولید ظروف چینی از خاک رس، فلدسپات، سنگ چخماق، سیلیس و … استفاده می شود. نسبت ترکیب هر یک از مواد موردنیاز برای تولید ظروف چینی، اهمیت زیادی دارد.

نحوه تولید ظروف چینی با توجه به شرایط ممکن است متفاوت باشد. برای تولید ظروف چینی از مواد دیگری مانند کانی، عناصر و ترکیبات دیگر بهره گرفته می شود. برای مثال ممکن است برای مقاومت و استحکام ظروف چینی از ترکیبات دارای آلومینیوم و اکسیژن و … استفاده شود. از مواد کم قلیایی مثل استاتیت می توان در ترکیب مواد اولیه چینی به کار برد. کیفیت مواد اولیه تولید چینی در کیفیت نهایی محصول، اثرگذار است.

مواد به کار رفته در بسته بندی این محصولات

یونولیت بسته بندی چینی آلات ، یکی از متریال مورداستفاده برای بسته بندی این محصولات است. در بسته بندی ظروف چینی از مواد دیگری مانند نایلون، کارتن، چسب و … استفاده می شود تا بسته بندی محصول به درستی انجام شود. متریال دیگری که ممکن است به جای یونولیت به کار روند، اصلاً کارکرد یونولیت را نداشته و نمی تواند خواص یونولیت را ایجاد کند. تنها استفاده از متریال مناسب برای بسته بندی چینی نیست که سلامت آنها را در حین جابه جایی تضمین می کند. بلکه باید به نحوه اصولی بسته بندی این تجهیزات توجه داشت. اگر در فرآیند بسته بندی چینی، خطایی صورت بگیرد، کیفیت مواد مناسب برای بسته بندی این تجهیزات نمی تواند نجات دهنده آنها در مقابل ضربات و فشارها و … باشد.

دلایل استفاده از یونولیت بسته بندی چینی آلات

مقاومت بسیار بالای یونولیت، وزن اندک یونولیت، عایق رطوبت بودن، عایق دما بودن و … سبب شده است که از یونولیت برای بسته بندی چینی‌آلات استفاده کنند. ارزان بودن یونولیت، تولیدکنندگان را ترغیب نموده است که برای بسته بندی چینی‌آلات از این محصول استفاده کنند. یونولیت می تواند دغدغه اصلی کارخانه داران ظروف چینی که همان عدم ترک خوردن و شکستگی ظروف است را برطرف کند. بنابراین از یونولیت می توان به منظور محافظت کامل از ظروف چینی استفاده نمود.

ظروف چینی معمولاً وزن زیادی ندارند. اگر برای بسته بندی ظروف چینی از موادی استفاده شود که سبک باشند، وزن جعبه یا کارتن چینی را افزایش نمی دهند و این مسئله سبب راحتی جابه جایی آنها می شود.

زمانی که با استفاده از یونولیت بسته بندی چینی آلات ، بسته بندی ظروف چینی انجام شود دیگر اطمینان خواهید داشت که قرار دادن کارتن های متعدد ظروف چینی بر روی یکدیگر موجب شکسته شدن آنها نمی شود. پلاستوفوم می تواند تا وزن های زیادی را تحمل کند و دچار مشکل نشود.

یونولیت، خراب شدنی و فساد شدنی نیست. بنابراین نگرانی درباره ماندن طولانی مدت کارتن های چینی آلات در انبارها و کارخانه ها نداشته باشید. پلاستوفوم مخصوص بسته بندی چینی‌آلات تا سال های زیادی عمر می کند. یونولیت سبب می شود که چینی آلات موجود در آنها، تمیز بمانند و دچار زری و لکه و سیاهی و … نشود. یونولیت، ارزان ترین متریال برای بسته بندی چینی‌آلات است. قطعاً تولیدکنندگان ظروف چینی، دوست دارند که هزینه های تولید چینی کاهش پیدا کند. یکی از هزینه های تولیدات این محصول، هزینه های مربوط به بسته بندی است.

اهمیت استفاده از یونولیت بسته بندی چینی آلات

استفاده از یونولیت بسته بندی موجب بسته بندی شکیل، فیت و مقاوم این محصولات می شود. این مسئله، اهمیت زیادی دارد. اگر بسته بندی بدریخت و بدشکل باشد، خریداران روی برند موردنظر حساب باز نمی کنند. اگر بسته بندی فیت نباشد، امکان تکان خوردن آنها صد درصد وجود دارد. لرزش و تکان خوردن چینی ها موجب شکسته شدن آنها می شود.

مقاوم بودن بسته بندی چینی، از جنبه های مختلفی حائزاهمیت است. اگر بسته بندی مقاوم نباشد، هر فشار یا ضربه ای که در زمان جابه جایی ظروف چینی ها به این کارتن ها وارد شود سبب آسیب دیدگی بسیار زیاد آنها می شود.

قیمت یونولیت بسته بندی چینی آلات

هزینه بسته بندی با پلاستوفوم به عوامل مختلفی بستگی دارد. دستگاه برش دهنده یونولیت، کیفیت متریال مورداستفاده برای تولید یونولیت، ابعاد یونولیت، سادگی یا پیچیدگی طرح موردنظر برای ساخت یونولیت بسته بندی و … تعیین کننده نرخ یونولیت بسته بندی می باشند. اما یونولیت بسته بندی در مجموع، ارزان قیمت است و هزینه زیادی روی دست شما برای بسته بندی محصولات نمی گذارد. با بهترین و ارزان ترین مواد بسته بندی می توان از آنها محافظت نمود و مانع از آسیب دیدن آنها شد.

کلام آخر

هر آنچه لازم بود درباره یونولیت بسته بندی چینی آلات گفتیم تا بدانید که از چه محصولی برای بسته بندی ظروف چینی استفاده کنید. یک ترک کوچک بر روی یکی از اجزای سرویس چینی، موجب ناقص شدن سرویس چینی می شود. بنابراین با توجه به این مسئله باید مانع از ایجاد ترک و شکستگی ظروف چینی شد.

علاوه بر استفاده از پلاستوفوم باید به سایر نکات بسته بندی چینی‌آلات توجه داشت تا مشکلی برای این محصولات ایجاد نشود. تولیدکنندگان قطعاً به این مسائل واقف هستند و خود می دانند که چگونه از تولیدات خود محافظت کنند تا متوجه خسارت و زیان نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *