مشاوره رایگان

یونولیت بسته بندی پارچ و لیوان

یونولیت بسته بندی پارچ و لیوان

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته بندی پارچ و لیوان به اندازه ای مقاوم و مستحکم است که از این وسایل شکستنی و حساس به خوبی محافظت می کند.

پارچ و لیوان از جمله وسایل ضروری هستند که در هر خانه و اداره و شرکت و محیط دیگری مورداستفاده قرار می گیرند. این محصولات به شدت حساس و آسیب پذیر هستند و با کوچکترین ضربه ای دچار ترک خوردگی یا شکستگی می شوند.

فرقی ندارد که پارچ و لیوان خارجی یا ایرانی باشد. مسلماً هر نوع پارچ و لیوانی حتی با بیشترین مقاومت، در برابر ضربه حساس و آسیب پذیر خواهد بود. اما از آنجایی که پارچ و لیوان های خارجی دارای قیمت بالاتری هستند، بسته بندی مناسب و اصولی آنها اهمیت بیشتری دارد.

بسته‌بندی اصولی پارچ-لیوان

یونولیت بسته بندی پارچ و لیوان ، برای بسته بندی این محصول بسیار مناسب است. تولیدکنندگان پارچ و لیوان در صورتی که برای بسته بندی این محصول، فکری اساسی نکنند متحمل خسارت فراوانی می شوند. زیرا در فرآیند حمل و نقل و انتقال این محصولات از کارخانه ها به فروشگاه ها و مغازه ها، قطعاً شمار بالایی از آنها شکسته و صدمه می بینند.

بنابراین کارخانه ها باید به فکر این باشند که با بهترین متریال بسته بندی، به بسته بندی این وسایل اقدام نموده تا بدون یک ترک خوردگی کوچک به دست مصرف کنندگان برسند. تنها کافیست که یک لب پریدگی در این محصولات رخ دهد. قطعاً این محصول مرجوع خواهد شد. لذا کارخانه ها باید به منظور جلوگیری از بروز این مشکلات، بسته بندی پارچ و لیوان را به گونه ای انجام دهند که از هر گزندی در امان باشند.

بهترین متریال برای بسته‌بندی انواع پارچ-لیوان

یونولیت بسته بندی پارچ و لیوان ، بی شک بهترین محصول برای بسته بندی پارچ- لیوان می باشد که دارای ویژگی های مثبت فراوانی است. پارچ و لیوان ها در کارخانه ها طی فرآیند مشخصی تولید می شوند. نخست مواد اولیه تولید پارچ و لیوان را با یکدیگر مخلوط نموده و به داخل کوره می فرستند. این مواد در دمای بالا ذوب می شوند. مایع ذوب شده شیشه ای با دمای بالا توسط پیشانی به داخل دستگاه فرستاده می شود و سپس توسط مواد برش به قالب انتقال داده می شوند.

مایع شیشه ای در دمای بالا بعد از برش توسط دستگاه فرم و قالب به شکل خاصی در آمده و پس از آن با برش گرم یا سرد پرداخت می شود. شیشه اکسترود شده از محفظه آهنی رد شده و دمای آن به آهستگی کم می شود تا استرس شیشه کاملاً از بین رود. شیشه در زمان پردازش همواره در دمای بالایی است. چنانچه این اتفاق رخ ندهد، احتمال انفجار شیشه وجود دارد. شیشه پس از پیمودن بازرسی، کامل می شود.

در آخرین مرحله از تولید ظروف شیشه ای از جمله پارچ و لیوان، بسته بندی این ظروف انجام می شود. یونولیت بسته بندی پارچ و لیوان ، در این مرحله مورداستفاده قرار می گیرد. افرادی که در این قسمت به بسته بندی پارچ و لیوان اقدام می کنند، باید احتیاط فراوانی کنند که این محصولات آسیب نبینند. با رعایت نکات بسته بندی و دقت فراوان، پارچ و لیوان ها با استفاده از محصولاتی مانند یونولیت، نایلون های حباب دار و فوم و … بسته بندی می شوند.

اگر در مرحله بسته بندی از پارچ- لیوان خطایی رخ دهد و این محصولات به درستی بسته بندی نشوند، تمامی زحمات کشیده شده در مراحل پیشین به هدر می رود و این محصولات دچار آسیب دیدگی می شوند.

ویژگی های یونولیت بسته بندی پارچ و لیوان

این محصول به سبب ویژگی های حائزاهمیتی که دارد بر سایر محصولات بسته بندی برتری دارد و انتخاب نخست تولیدکنندگان است. اما چرا پلاستوفوم را مناسب بسته بندی پارچ- لیوان می دانند؟

  • پلاستوفوم سبک است و موجب نمی شود که کارتن بسته بندی پارچ و لیوان سنگین شود و بسته بندی آنها دشوار شود.
  • پلاستوفوم فاقد هیچگونه ماده سمی است و کار کردن با آن برای کارگران شاغل در بخش بسته بندی کارخانه ها، مشکلی را ایجاد نمی کند.
  • یونولیت، ضربه گیری بسیار قدرتمندی است و به خوبی می تواند از پارچ- لیوان محافظت کند و مانع از آسیب دیدن آنها شود.
  • پارچ و لیوانی که با استفاده از پلاستوفوم بسته بندی شوند، با مشکل لب پریدگی، ترک خوردگی، شکستگی و … روبرو نمی شوند.
  • یونولیت بسته بندی پارچ و لیوان دارای قیمت مناسبی است و استفاده از آن، مقرون به صرفه است.
  • پلاستوفوم دارای ظاهر زیبا و مناسبی است و استفاده از آن موجب زشت شدن بسته بندی پارچ و لیوان نمی شود.
  • این محصول مانع از آسیب پارچ و لیوان به دلیل تغییرات دمایی می شود. تغییرات دمای ممکن است موجب ترک خوردن پارچ و لیوان شود. اما از آنجاییکه یونولیت عایق برودت و حرارت است، نمی گذارد که پارچ و لیوان ها دچار مشکلات ناشی از انبساط و انقباض شوند.

خرید یونولیت بسته بندی پارچ و لیوان

مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم “، تولیدکننده برتر انواع یونولیت در کشور است. کیفیت مواد اولیه ای که این مجموعه برای تولید یونولیت به کار می برد، بسیار بالا است. همچنین تجهیزات و دستگاه های این کارخانه، به روز هستند. مهندسان و کارشناسان متبحر و ماهری بر روند تولید پلاستوفوم نظارت دارند. تمامی این موارد سبب شده است که پلاستوفوم تولیدی این مجموعه از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. پلاستوفوم تولیدی توسط این مجموعه موجب حفاظت صد درصدی از انواع ظروف شیشه ای مانند پارچ و لیوان می شود.

قیمت یونولیت بسته بندی پارچ و لیوان

هر تولیدکننده یونولیتی، نرخ مشخصی را بر روی این محصول می گذارد. زیرا هر تولیدکننده ای با توجه به کیفیت مواد اولیه ای که برای تولید پلاستوفوم خریداری نموده است و ارزشی که به روند تولید آن می دهد، قیمت متفاوتی را برای آن درنظر می گیرد. تولیدکنندگان می دانند که کیفیت بالا و قیمت مناسب در کنار یکدیگر می توانند نظر مشتریان را به خوبی جلب کنند. لذا توجه دارند که محصولاتی را تولید کنند که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسب باشد و دارای بیشترین خواص عایق رطوبت، عایق صوت، عایق برودت، عایق حرارت، ضد ضربه بودن، مقاومت بالا و … باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *