مشاوره رایگان

یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی

یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی ، دقیقاً متناسب با ابعاد و شکل ماشین لباسشویی طراحی و تولید می شود تا از این وسیله به خوبی محافظت کند.

ماشین لباسشویی، از تجهیزات بسیار مهمی است که در هر خانه ای مورداستفاده قرار می گیرد. کارخانه های بزرگی، تولیدکننده این محصولات هستند. تولیدکنندگان ماشین لباسشویی باید بدانند که بسته بندی ماشین لباسشویی اهمیت زیادی دارد. زیرا این محصولات تا زمان رسیدن به دست مشتری، پروسه طولانی را طی می کنند و در این مسافت ممکن است در معرض خطرات زیادی قرار داشته باشند.

ماشین لباسشویی چیست؟

قبل از بررسی ویژگی های یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی با این دستگاه بیشتر آشنا می شویم. ماشین لباسشویی، دستگاهی برای شستشوی پوشاک و پارچه های مختلف است که پروسه شستن را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. با استفاده از ماشین لباسشویی می توان حجم زیادی از لباس ها را در کوتاهترین زمان شست. ماشین لباسشویی های جدید به صورت هوشمند هستند و با مصرف آب بسیار کم، شستشوی لباس را باکیفیت بسیار بالایی انجام می دهند.

اغلب ماشین لباسشویی ها به صورت خودکار، پروسه شستن لباس ها را با کمک جریان الکتریکی انجام می دهند. ماشین لباسشویی های جدید دارای کلیدهای مختلفی برای تنظیمات مختلف شسستن لباس است. ماشین لباس شویی، اقدامات مختلفی برای شستن لباس انجام می دهد که برخی از آنها شامل ترکیب آب سرد و گرم، تنظیم زمان شستشو، آب کشی لباس ها، خشک کردن لباس ها توسط چرخاندن سریع آنها و … می باشند. این دستگاه پس از تولید در کارخانه به خوبی باید بسته بندی شود تا به صورت صحیح و سالم به دست مصرف کنندگان برسد.

یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی چیست؟

از مواد مختلفی می توان برای بسته بندی ماشین لباسشویی استفاده نمود که یکی از بهترین آنها، یونولیت یا پلاستوفوم است. پلاستوفوم بسته بندی ماشین لباس شویی از مواد پلی استایرن درست می شود. این مواد را درون قالب مخصوص ماشین لباس شویی ریخته و منبسط می کنند تا به فرم قالب در بیاید.

پلی استایرن، نوعی پلیمر سفید رنگ می باشد که طی فرآیندهای پتروشیمی تولید می شود و به عنوان ماده اولیه ساخت فوم ماشین لباس شویی به کار می رود. این ماده از خصوصیات مختلفی برخوردار است که آن را برای بسته بندی ماشین لباس شویی مناسب کرده است. این ماده به صورت متخلخل با کمترین وزن است و با ویژگی های موردانتظار برای بسته بندی ماشین لباس شویی مطابقت دارد.

خصوصیات پلاستوفوم مخصوص بسته‌بندی ماشین لباس شویی

یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی دارای ویژگی های مختلفی است. این یونولیت می تواند از ماشین لباسشویی در مقابل ضربه هایی که در زمان جابه جایی به آن وارد می شود، محافظت کند. پلاستوفوم بسته بندی ماشین لباس شویی دارای دانسیته قابل قبولی است و این مسئله سبب می شود که فشارهای وارده به آن خنثی شود.

از آنجاییکه تحمل وزن پلاستوفوم بسته بندی ماشین لباس شویی بسیار زیاد است، در صورت چیده شدن کارتن های ماشین لباسشویی بر روی یکدیگر، هیچگونه آسیبی به ماشین لباسشویی وارد نمی شود.

یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی ، سبک است. لذا ماده مناسبی برای بسته بندی ماشین لباس شویی است. زیرا وزن کارتن ماشین لباسشویی را افزایش نمی دهد. لذا پروسه حمل ماشین لباسشویی آسان می شود.

ویژگی برجسته و مهم پلاستوفوم بسته بندی ماشین لباس شویی این است که در برابر رطوبت، بسیار مقاوم است و به خوبی می تواند مانع از ورود رطوبت به داخل ماشین لباس شویی شود. به هر حال کارتن ماشین لباسشویی ممکن است در مسیر جابه جایی و یا انبار در معرض رطوبت قرار بگیرد. بنابراین باید با متریال مناسبی بسته بندی شده باشد تا از رطوبت در امان باشد. رطوبت حتماً ماشین لباسشویی را خراب می کند.

دانسیته یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی چقدر است؟

پلاستوفوم را می توان با دانسیته های مختلفی تولید نمود. انتخاب دانسیته پلاستوفوم بستگی به کاربردی دارد که قرار است از یونولیت صورت بگیرد. اگر قرار باشد یونولیت را برای ساختمان سازی استفاده کنند، آن را با دانسیته بسیار بالاتر تولید می کنند. در صورتیکه قرار باشد یونولیت را برای کاردستی تولید کنند، آن را با دانسیته پایینی تولید می کنند.

در صورتیکه قرار باشد پلاستوفوم را برای بسته بندی ماشین لباس شویی تولید کنند، آن را با دانسیته قابل قبولی تولید کنند. دانسیته 10، 12، 20 و … برای پلاستوفوم ماشین لباس شویی مناسب است.

اهمیت بسته‌بندی لباس شویی با استفاده از پلاستوفوم

استفاده از یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی، اهمیت زیادی دارد. حفاظت حداکثری از ماشین لباسشویی با استفاده از مواد بسته بندی مناسب صورت می گیرد. قیمت ماشین لباسشویی در سال های اخیر افزایش داشته است. ماشین لباسشویی، از لوازم خانگی گران قیمت است که در صورت آسیب دیدگی در زمان حمل، خسارت فراوانی را به تولیدکنندگان وارد می کند. لذا بسته بندی آنها بسیار مهم است.

نه تنها از یونولیت بلکه باید از سایر مواد بسته بندی مناسب مانند نوارها و چسب ها و ضربه گیرها و … استفاده شود تا حفاظت کاملی از ماشین لباسشویی انجام شود. یونولیت، خود ضربه گیر است و می تواند ضربات را دفع کند تا ماشین لباس شویی صدمه نبیند.

استفاده از یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی نشان می دهد که تولیدکنندگان برای مشتریان خود و محصولات تولیدی خود ارزش قائل هستند که آنها را به خوبی بسته بندی می کنند. بسته بندی ماشین لباسشویی نه تنها از نظر مقاومتی باید در سطح قابل قبولی باشد، بلکه از نظر ظاهری باید زیبا باشد و در نظر مشتری، بد جلوه نکند.

تولیدکنندگان بزرگی مانند ال جی، سامسونگ، پاکشوما، اسنوا، هایر، دوو و … از بهترین و مقاوم ترین متریال برای بسته بندی ماشین لباسشویی استفاده می کنند تا این محصولات به صورت صحیح و سالم به دست مصرف کنندگان برسد.

قیمت یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی

نرخ پلاستوفوم مخصوص بسته بندی ماشین لباس شویی بسیار مناسب است. بنابراین با هزینه اندکی می توان بسته بندی مقاوم و زیبای ماشین لباسشویی را انجام داد. تولیدکنندگان به هزینه بسته بندی محصولات خود اهمیت می دهند و دوست دارند که هزینه بسته بندی آنها مناسب شود. پلاستوفوم می تواند دستیابی به این هدف را ممکن کند. با هزینه مناسبی می توان بسته بندی انواع ماشین لباس شویی ها در ابعاد و اشکال مختلف را انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *