مشاوره رایگان

یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری

یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری برای بسته بندی انواع تجهیزات صوتی و تصویری مناسب است و سلامت آنها را تضمین می کند.

یکی از محصولاتی که بسته بندی آنها باید با حساسیت و وسواس زیادی انجام شود، تجهیزات صوتی و تصویری است که بسیار آسیب پذیر هستند و با کوچکترین ضربه ای دچار آسیب دیدگی ظاهری یا اختلال در عملکرد خود می شوند.

محصولات صوتی و تصویری چیست ؟

یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری ، بهترین متریال برای بسته بندی تجهیزات صوتی و تصویری است که مانع از آسیب دیدگی آنها می شوند. محصولات زیادی در دسته محصولات صوتی و تصویری هستند. تجهیزات صوتی و تصویری شامل تجهیزات تصویربردازی، تلویزیون، سینمای خانگی، سیستم های صوتی، دو وی دی، اسپیکر، کنسول های بازی و … می باشند. هر دستگاهی که به منظور تماشای تصویر و یا شنیدن صوت مورداستفاده قرار می گیرد را محصولات صوت و تصویری می گویند.

دلیل استفاده از یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری

پلاستوفوم برای بسته بندی تجهیزات صوتی و تصویری، بهتر از هر متریال دیگری است. به دلایل زیر توصیه می شود که از یونولیت برای بسته بندی این تجهیزات استفاده شود:

یونولیت به دلیل خاصیت عایق حرارتی و الکتریکی خود برای بسته بندی این تجهیزات استفاده می شود و اجازه نمی دهد که عوامل مختلفی موجب آسیب رساندن به لوازم برقی شود.

– تجهیزات صوتی و تصویری نباید ضربه بخورند. زیرا در این شرایط آسیب می بینند و در عملکرد خود دچار مشکل می شوند. به طور مثال ایجاد یک خط و خش بر روی صفحه تلویزیون ممکن است منجر به سوختن آن شود. یونولیت به خوبی می تواند از چنین تجهیزاتی مراقبت کند تا در اثر ضربه آسیب نبینند.

– یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری دارای وزن کمی است و این مسئله سبب می شود که وزن زیادی به کارتن های بسته بندی تجهیزات صوتی و تصویری تحمیل نشود. با ویژگی هایی که یونولیت دارد، تولیدکنندگان را مجذوب استفاده از آن برای بسته بندی تولیدات خود کرده اند.

– یونولیت‌هایی که برای بسته بندی تجهیزات صوتی و تصویری به کار می روند، بعد از استفاده قطعاً دور انداخته می شوند. حال اگر این یونولیت قابل بازیافت نباشد، آسیب شدیدی به محیط زیست وارد می شود. یونولیت با توجه به ساختاری که دارد، امکان بازیافت دارد تا مجدد مورداستفاده قرار بگیرد.

– ممکن است تجهیزات صوتی و تصویری در معرض رطوبت و آب قرار داشته باشند. بنابراین باید برای بسته بندی آنها از ماده ای استفاده نمود که در مقابل رطوبت و آب مقاوم باشند. پلاستوفوم، این ویژگی را داشته و عایق رطوبتی است.

– پلاستوفوم فاقد هیچگونه ماده شیمیایی خطرناک است. بنابراین بسته بندی کردن لوازم صوتی و تصویری با پلاستوفوم، سلامت آنها را تهدید نمی کند.

حمل ایمن لوازم صوتی و تصویری

یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری موجب حمل و نقل ایمن این تجهیزات می شود. لوازم صوتی و تصویری ممکن است در اثر یک فشار کوچک خراب شوند. گاهی این خرابی مربوط به فیزیک آنها است و گاهی مربوط به ساختمان داخلی آن است. برای بسته بندی ایمن این تجهیزات باید آنها را به گونه ای بسته بندی کرد که مستقیماً با کارتن در تماس نباشند و حتماً دارای کاور یا محافظی باشند که بهترین محافظ آنها، یونولیت است.

بسته بندی باید به گونه ای فیکس و ثابت صورت بگیرد تا لوازم صوتی و تصویری اصلاً تکان نخورند. فیکس قرار گرفتن لوازم صوتی و تصویری و کاور شدن آنها با استفاده از یک ضربه گیر مقاوم، موجب حمل آنها به صورت ایمن می شود. در چنین شرایطی، احتمال آسیب دیدن لوازم صوتی و تصویری به کمتر از یک درصد می رسد. اغلب کارخانه های تولید لوازم صوتی و تصویری، از یونولیت برای بسته بندی آنها استفاده می کنند.

تولید سفارشی و دقیق یونولیت بسته بندی

یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری باید به صورت سفارشی ساخته شود. زیرا هر یک از لوازم صوتی و تصویری از قبیل تلویزیون، دی وی دی، اسپیکر، میکروفون، گرامافون، کنسول بازی و … در ابعاد و اشکال مختلفی هستند. بنابراین بسته بندی آنها باید با استفاده از یونولیت مخصوص آنها انجام شود.

یونولیت مخصوص بسته بندی هر یک از این تجهیزات باید به صورت سفارشی طراحی و تولید شود. بدین منظور، نمونه تجهیزات به کارخانه های تولیدکننده یونولیت داده می شود تا قالب یونولیت بر اساس آن ساخته شود.

استفاده از مواد بسته بندی ترکیبی

یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری را می توان با سایر مواد بسته بندی مثل فوم های نرم و محکم، نایلون های حبابدار، نایلون های ضخیم، ضربه گیرها و … ترکیب کرد. در چنین شرایطی کیفیت بسته بندی افزایش پیدا می کند و مقاومت بسته بندی افزایش پیدا می کند. در واقع با ترکیب مواد مختلف می توان راندمان بسته بندی را افزایش داد و حفاظت از تجهیزات صوتی و تصویری را صد درصدی کرد.

تکنولوژی مورداستفاده در تولید یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری

یونولیت بسته بندی این تجهیزات بر اساس فناوری جدید تولید می شود که این مسئله موجب افزایش کیفیت و مقاومت آنها می شود. متریالی که برای تولید پلاستوفوم بسته‌بندی تجهیزات صوتی و تصویری به کار می رود، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برای تولید چنین پلاستوفومی از تکنولوژی برش و شکل دهی بسیار جدیدی استفاده شده است. استفاده از دستگاه های برش لیزری سبب افزایش ظرافت و کیفیت یونولیت های بسته بندی شده است. یونولیت های بسته بندی جدید با یونولیت هایی که در گذشته تولید می شدند و پرداخت و کیفیت مناسبی نداشتند، تفاوت زیادی دارد.

قیمت یونولیت بسته بندی لوازم صوتی تصویری

قیمت یونولیت بسته بندی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که شامل ابعاد یونولیت، شکل یونولیت، کیفیت مواد اولیه تولید یونولیت، کیفیت سطح ظاهری یونولیت، چگالی یونولیت و سایر موارد تعیین می شود. پلاستوفوم به خوبی می تواند از انواع تجهیزات صوتی و تصویری محافظت کند و شرایطی را ایجاد کند که در زمان انبار یا جابه جایی دچار آسیب دیدگی نشوند. چنین یونولیت هایی باید از برترین کارخانه های تولیدکننده یونولیت مانند مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” خریداری شود. این مجموعه، انواع پلاستوفوم های مخصوص بسته بندی تجهیزات صوتی و تصویری را با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب، تولید و عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *