مشاوره رایگان

یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی دارای ویژگی های بسیار مثبتی از جمله وزن اندک، قیمت مناسب، مقاومت بالا، عایق بالا و … است.

سینک های ظرفشویی در انواع گوناگونی وجود دارند که یکی از برترین آنها، سینک های گرانیت می باشد. برای اینکه این سینک ها از کارخانه به صورت صحیح و سالم به دست خریداران برسد، باید بسته بندی آنها را کاملاً حرفه ای و با استفاده از متریال مناسب انجام داد.

ویژگی سینک های گرانیتی

یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی به خوبی این محصول را کاور می کند. اما سینک های گرانیتی چه هستند و چرا تا این اندازه موردتوجه واقع شده اند. این سینک ها، نسل جدیدی از سینک های آشپزخانه هستند که زیبایی خیره کننده ای دارند. از ویژگی های این سینک ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ظاهر این سینک ها بسیار زیبا و جذاب است و موجب جذابیت دیزاین آشپزخانه می شود.
  • این سینک ها در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارند که امکان ست کردن آنها با دیزان آشپزخانه وجود دارد.
  • برخورداری این سینک ها از رنگ های فانتزی و شیک، یکی از مهمترین ویژگی های این سینک ها می باشد.
  • سینک های گرانیتی دارای مقاومت و ماندگاری بسیار زیادی هستند و در برابر فشار و ضربه و … تا حد قابل قبولی از خود مقاومت نشان می دهند.
  • سینک های گرانیتی در برابر خط و خش مقاوم هستند و به سادگی دچار این مشکلات نمی شوند.
  • این سینک ها به صورت ضد لک هستند. در نتیجه برای پاک کردن لکه ها از روی آن، جای نگرانی وجود ندارد.
  • تمیز کردن سینک های گرانیتی بسیار آسان است. تمیز کردن سینک های گرانیتی بسیار آسان تر از سینک های استیل است.
  • این سینک ها برای بسته بندی به استفاده از یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی نیاز دارند. معمولاً سینک های فلزی در جابه جایی، کمتر در معرض خطر هستند.
  • این سینک ها به صورت آنتی باکتریال هستند و این مسئله موجب محبوبیت بیش از اندازه آنها شده است.

تمامی خصوصیات فوق نشان می دهد که سینک های گرانیت، جایگزین بسیار خوبی برای سینک های استیل هستند البته تعریف ها و تمجیدهای گفته شده بدان معنا نیست که سینک های گرانیتی، هیچ نقطه ضعفی ندارند و صرفاً مزیت دارند. به هر حال این سینک ها هم نسبت به سینک های استیل و دیگر انواع سینک ها، نقاط ضعفی را دارا می باشند.

ویژگی-های-سینک-های-گرانیتی

بسته‌بندی انواع سینک های گرانیت با پلاستوفوم

یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی برای بسته بندی انواع سینک های گرانیتی مناسب هستند. سینک های گرانیکو، سینک های بیمکث، سینک های مکاپا و … از جمله سینک های گرانیتی ایرانی و خارجی هستند که با استفاده از پلاستوفوم یا یونولیت، بسته‌بندی می شوند.

امکان بسته‌بندی سینک های گرانیت در اشکال مختلف و ابعاد گوناگون با استفاده از یونولیت، وجود دارد. زیرا یونولیت به گونه ای است که امکان طراحی و تولید آن در ابعاد و اشکال گوناگون وجود دارد. بنابراین از یونولیت یا پلاستوفوم می توان درست در حالت ایده آل و مطابق با شکل سینک گرانیتی استفاده نمود تا بسته بندی سینک گرانیتی کاملاً استاندارد انجام شود.

برای اشنایی با یونولیت میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

متریال مورداستفاده برای بسته بندی سینک ها از سوی کارخانه ها

اغلب کارخانه ها برای بسته بندی سینک های گرانیتی خود از یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی استفاده می کنند. البته برای بسته بندی استاندارد سینک به متریال دیگری مانند چسب، نایلون، کارتن، بند یا نوار و … نیاز می باشد.

سینک های گرانیتی مانند آروما، الیچی، گرانیکو و … با استفاده از یونولیت بسته بندی می شوند. این انتخاب، نشان می دهد که یونولیت با ویژگی هایی که دارد توانسته است خود را به کارخانه داران اثبات کند تا برای بسته بندی محصولات خود از آن استفاده کنند.

ویژگی های یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

حال که متوجه شدیم بهترین متریال برای بسته بندی سینک گرانیتی یونولیت است به بررسی ویژگی های آن می پردازیم. یونولیت به دلیل برخورداری از ویژگی های زیر، برای بسته بندی محصولات مختلف مناسب شده است:

  • پلاستوفوم بسته بندی سینک بیشتر از هوا تشکیل شده است و این مسئله سبب شده است که وزن کمی داشته باشد و برای بسته بندی سینک، گزینه ایده آلی باشد.
  • پلاستوفوم بسته بندی سینک از تمامی قسمت های سینک محافظت می کند و مانع از شکسته شدن، لب پریده شدن و ایجاد خط و خراش بر روی آنها می شود.
  • یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی دارای ظاهر خوبی است و بسته بندی محصول را زشت نمی کند.
  • پلاستوفوم بسته بندی سینک گرانیتی به علت مقاومت بالا در برابر رطوبت، مانع از خراب شدن بسته بندی محصول می شود. چرا که یونولیت را به خود جذب نمی کند.
  • پلاستوفوم بسته بندی سینک گرانیتی به دلیل مقاومت در برابر نور حتی در صورت قرارگیری در برابر نورهای طبیعی و مصنوعی، تا سالها کیفیت رنگ خود را حفظ می کند.
  • یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی آنچنان دوام می کند که حتی در صورت انبار ماندن طولانی مدت، اصلاً کیفیت ظاهری خود را از دست نمی دهد. به علاوه، خواص مثبت خود را حفظ می کند.
  • پلاستوفوم بسته‌بندی سینک را می توان بعد از درآوردن سینک گرانیتی از کارتن، دور نیانداخت. زیرا این محصول قابل بازیافت است و می تواند به مواد دیگری تبدیل شود.
  • این متریال بسته بندی، به آسانی محصول را بسته بندی می کند و کار با آن، فاقد هیچگونه دشواری خاص و پیچیدگی است.

قیمت یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

بر اساس عوامل مختلف می توان درباره قیمت محصول به یک نظر ثابت رسید. تولیدکنندگان یونولیت، این عوامل را درنظر گرفته و سپس قیمت گذاری پلاستوفوم بسته‌بندی سینک گرانیت را انجام می دهند. با اطمینان می گوییم که پلاستوفوم برای بسته بندی این محصولات، ارزان ترین انتخاب است. این ارزانی از آن جهت ارزشمند است که به دلیل کیفیت پایین این یونولیت نیست. پلاستوفوم به خوبی از سینک گرانیتی محافظت کرده و دارای کیفیت بسیار بالایی است. تمامی تعریف ها و تمجیدهای ارائه شده، بر اساس حقیقت و واقعیت گفته شده و اصلاً تعاریف اغراق آمیزی نبوده اند. این محصولات را از ” یونولیت پلاستوفوم ” خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *