مشاوره رایگان

یونولیت بسته بندی جاروشارژی

یونولیت بسته بندی جاروشارژی

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته بندی جاروشارژی با هدف محافظت از جاروشارژی در زمان حمل و نقل مورداستفاده قرار می گیرد و این محصول را در سلامت کامل به مقصد می رساند.

هر محصولی از جمله جاروشارژی برای بسته بندی باید به صورت اصولی داخل کارتن قرار بگیرد تا در زمان جابه جایی از کارخانه به فروشگاه، مغازه، منزل و … دچار آسیب دیدگی نشود و سلامت بدنه و سلامت ساختار فنی خود را حفظ کند.

ضرورت بسته بندی مناسب جاروشارژی

پیش از بررسی ویژگی های یونولیت بسته بندی جاروشارژی به ضرورت بسته بندی اصولی جاروشارژی اشاره می کنیم. جاروشارژی، یکی از کاربردی ترین محصولات خانگی می باشد که اغلب افراد به استفاده از آن علاقمند هستند. زیرا کار آنها را راحت تر می کند. سرعت پیشرفت تکنولوژی در قرن کنونی بسیار زیاد است و این مسئله موجب تولید و عرضه محصولات مختلفی که بر اساس فناوری های جدید ساخته شده اند، شده است.

یکی از دستگاه هایی که بر اساس فناوری جدید ساخته شده اند، جارو شارژی می باشد. کاربرد این وسیله مانند جاروبرقی است، اما استفاده از آن بسیار راحت تر است. استفاده از جاروشارژی دارای مزایای بسیار زیادی مانند جابه جایی آسان، تمیز کردن فضاهای سخت، اشغال فضای کم، وزن سبک ، قیمت اندک و … می باشد.

جاروشارژی نسبت به ضربه بسیار حساس است. تنها کافیست که این محصول یکبار با زمین برخورد کند. در چنین شرایطی، سریعاً جاروشارژی دچار آسیب دیدگی می شود. حتی اگر ظاهر محصول سالم باقی بماند، از نظر ساختار داخلی دچار مشکل می شود و در عملکرد دچار مشکل می شود.

استفاده از یونولیت بسته بندی جاروشارژی با این هدف صورت می گیرد که جاروشارژی کاملاً در امنیت به سر ببرد و دچار کوچکترین مشکلی نشود. امنیت جاروشارژی با استفاده از بسته بندی درست تأمین می شود. اگر کوچکترین ضربه یا فشاری به جاروشارژی وارد شود، ممکن است قطعات مختلف آن مانند فیلتر، باتری، غلتک، پایه و سایر قطعات آن دچار مشکل شود.

عملکرد جاروشارژی به شدت به عملکرد صحیح تمام قطعات آن بستگی دارد. بنابراین اگر قطعه ای از جاروشارژی دچار مشکل شود، عملکرد آن به طور کلی تحت تأثیر قرار می گیرد. انتخاب متریال مناسب برای بسته بندی جارو شارژی باید با توجه به این مسئله انجام شود که تمامی قسمت های جاروشارژی محافظت شود. برخی از متریال بسته بندی جاروشارژی فقط برای محافظت آنها از گرد و غبار مناسب هستند و خاصیت ضد ضربه ای ندارند.

بسته بندی جاروشارژی باید به گونه ای انجام شود که هم آن را از گردو غبار محافظت کند هم آن را از ضربه و فشار وارده، محافظت کند. البته بحث حفاظت از رطوبت برای جاروشارژی مهم است. زیرا جاروشارژی، وسیله برقی است و در برابر رطوبت بسیار آسیب پذیر است. بنابراین بسته بندی مناسب برای جاروشارژی باید به گونه ای انجام شود که تمام مسائل ذکر شده را پوشش دهد.

خصوصیات یونولیت بسته بندی جاروشارژی

در میان مصالح مناسب برای بسته بندی جارو شارژی، یونولیت از سایرین برتر است. زیرا این متریال از خواص ویژه ای برخوردار است که آن را به بهترین متریال بسته بندی تبدیل نموده است. پلاستوفوم  به خوبی می تواند سبب ممانعت از وارد شدن فشار به جاروشارژی شود. این ماده سبک است و وزن کارتن جاروشارژی را کاهش می دهد. پلاستوفوم به خوبی می تواند از خیس شدن و مرطوب شدن جاروشارژی جلوگیری کند. زیرا عایق رطوبت است.

استفاده از یونولیت بسته بندی جاروشارژی سبب می شود که جاروشارژی در صورت ماندن طولانی مدت در انبار دچار مشکل نشود و از هر جهت سالم باقی بماند. البته اینکه باتری جاروشارژی در اثر ماندن طولانی مدت در انبار دچار مشکل شود یا خیر، مقوله جداگانه ای است که در اینجا قصد پرداختن به آن را نداریم.

ممکن است دمای هوا بسیار کاهش پیدا کند و سرمای شدید موجب اختلال در عملکرد وسایل برقی شود. اما زمانی که جاروشارژِی در یونولیت قرار گرفته باشد از تأثیرات منفی تغییرات دمایی در امان خواهد بود.

حفاظت از تک تک قطعات جاروشارژی با استفاده از پلاستوفوم

زمانی که جاروشارژی با استفاده از ماده مناسبی مانند یونولیت بسته بندی جاروشارژی بسته بندی شود، در برابر ضربه دچار مشکل نخواهد شد. همانگونه که گفته شد جاروشارژی دارای قطعات زیادی است که یکی از مهمترین آنها، موتور است. موتور به شدت حساس است و با کوچکترین ضربه ای، دچار مشکل می شود. موتور را می توان قلب جاروشارژی دانست که خرابی آن سبب کار نکردن جاروشارژی می شود. بنابراین بسته بندی جاروشارژی باید به اندازه ای مناسب باشد که از موتور جاروشارژی به خوبی محافظت کند و مانع از آسیب دیدگی آن شود. کار موتور جاروشارژی، مکش گرد و غبار و آلودگی است و در صورتیکه موتور کاملاً سالم باشد، این کار را به خوبی انجام می دهد.

حساس بودن باتری جاروشارژی نسبت به ضربه

با استفاده از یونولیت بسته بندی جاروشارژی می توان اطمینان حاصل نمود که باتری جاروشارژی در اثر ضربه دچار مشکل نمی شود. باتری جاروشارژی به عنوان منبع تغذیه کار می کند. برای روشن شدن جاروشارژی باید به اندازه کافی دستگاه انرژی داشته باشد تا درست کار کند. باتری های جاروشارژی معمولاً از نوع 12 ولتی هستند و برای شارژ شدن به بیست دقیقه زمان نیاز دارند. اگر ضربه ای به جاروشارژی وارد نشود، باتری آن با حداکثر مقاومت و توانایی کار می کند و طول عمر بسیار خوبی خواهد داشت. تولیدکنندگان به منظور سالم ماندن قطعات جاروشارژی از متریال مناسبی برای بسته بندی آن استفاده می کنند.

قیمت یونولیت بسته بندی جاروشارژی

نرخ یونولیت بسته بندی این محصول بستگی به مشخصات یونولیت دارد. هر یک از متریالی که برای بسته بندی جاروشارژی استفاده می شوند، دارای قیمت مختلفی هستند. یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات، یونولیت است که ضمن داشتن قیمت مناسب از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است. در کارخانه های تولید جاروشارژی، آخرین مرحله تولید این محصول، بسته بندی آن است. در این مرحله باید متریال مناسبی برای بسته بندی جاروشارژی مورداستفاده قرار بگیرد. داشتن دقت و مهارت برای بسته بندی جاروشارژی، ضرورت دارد. زیرا اگر بی دقتی برای بسته بندی صورت بگیرد و جاروشارژی در زمان جابه جایی، تکان بخورد دچار مشکل می شود و خسارت های فراوانی برای تولیدکنندگان ایجاد می شود و هزینه های آنها را افزایش می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *