مشاوره رایگان

یونولیت بسته‌بندی پمپ آب

یونولیت بسته‌بندی پمپ آب

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته‌بندی پمپ آب از این محصول محافظت کرده تا در زمان جابه جایی آسیب نبیند و بدنه و عملکرد آن، دچار مشکل نشود.

پمپ آب، یکی از تجهیزاتی است که بسیار حساس است و در صورت سقوط یا ضربه دیدن دچار مشکل می شود. لذا بسته بندی این محصول باید به گونه ای انجام شود که در حین جابه جایی هیچگونه صدمه ای ناشی از برخورد آن با زمین یا برخورد با دیگر محصولات به آن وارد نشود. اگر بسته بندی پمپ به درستی انجام نشود، حتی در صورت آنکه کارتن پمپ محکم زمین گذاشته شود، پمپ خراب می شود.

پمپ آب چیست؟

قبل از آشنایی با یونولیت بسته‌بندی پمپ آب و اهمیت استفاده از آن، با این وسیله بیشتر آشنا می شویم. پمپ آب، یک سیستم پمپاژ آب است که آب را از نقطه ای به نقطه دیگر هدایت می کند. اغلب ساختمان ها به ویژه ساختمان های چند طبقه به پمپ آب نیاز دارند. ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی نیازمند استفاده از آب هستند.

با توجه به رشد جمعیت و ساخت سازه های مرتفع، نیاز به استفاده از سیستم های تأمین آب یا تقویت فشار آب، بیشتر احساس می شود. پمپ آب با تنظیم موارد تنظیماتی آن، امکان استفاده از آب با حداکثر فشار را فراهم می کند. سیستم پمپ به گونه ای است که اگر مشکل کوچکی برای یکی از قطعات آن در اثر برخورد یا تحت فشار قرار گرفتن ایجاد شود، عملکرد پمپ به طور کلی مختل می شود. بنابراین بسته بندی این تجهیزات باید به گونه ای باشد که در حین فرآیند حمل و نقل، کوچکترین صدمه ای نبینند.

اهمیت بسته بندی اصولی انواع پمپ آب

یونولیت بسته‌بندی پمپ آب برای بسته بندی انواع پمپ، قابل استفاده می باشد. پمپ های آب در انواع مختلفی شامل پمپ جابه جایی مثبت و پمپ گریز از مرکز وجود دارند که هر یک عملکرد مختلفی دارند. خرید انواع پمپ آب با توجه به نوع پمپ آب باید صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید

هر یک از پمپ های گریز از مرکز عمودی، پمپ های گریز از مرکز افقی، پمپ های سیرکولاتور، پمپ های رفت و برگشت، پمپ های شناور و … آسیب پذیر هستند. لذا باید با استفاده از محصول مناسبی، بسته بندی شوند تا در زمان جابه جایی، دچار مشکل نشوند.

نکات خرید پمپ آب

در زمان خرید پمپ آب باید به نکاتی توجه نمود تا انتخاب درستی انجام داد:

اولین نکته ای که باید درنظر گرفت این است که پمپی را خریداری نموده که دارای بسته بندی مناسبی باشد تا اطمینان حاصل شود که پمپ در زمان حرکت، با آسیب دیدگی مواجه نشده باشد. هر چند که پمپ خراب را می توان مرجوع نمود. اغلب پمپ های آب با استفاده از یونولیت بسته‌بندی پمپ آب بسته بندی شده اند.

سایر نکاتی که باید موردتوجه قرار بگیرند شامل قدرت پمپ، نوع موتور پمپ، حداکثر توان پمپ و جنس پمپ می باشد. اگر خرید پمپ با توجه به نیاز مصرف کنندگان و سایر نکات گفته شده انجام شود، دارای عملکرد بسیار خوبی خواهد بود.

ویژگی های یونولیت بسته‌بندی پمپ آب

پلاستوفوم با توجه به ویژگی هایی که دارد، محصول مناسبی برای بسته بندی پمپ آب است. تولیدکنندگان پمپ آب به دلایل زیر به استفاده از یونولیت برای بسته بندی پمپ آب اقدام می کنند:

  • پلاستوفوم دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه است و به پشتوانه این ویژگی، نمی گذارد که پمپ آب در زمان جابه جایی دچار مشکل شود.
  • پلاستوفوم به دلیل مقاومت بالا اجازه نمی دهد که رطوبت به داخل پمپ آب نفوذ کند. آب، پمپ آب را سریعاً خراب می کند. پلاستوفوم، عایق رطوبت و آب است و از این جهت به خوبی از پمپ آب مراقبت می کند.
  • یونولیت بسته‌بندی پمپ آب دارای دوام بسیار زیادی است. بنابراین بسته بندی پمپ در صورت ماندن طولانی مدت در انبار، همچنان باکیفیت باقی خواهد ماند.
  • پمپ آب ممکن است در صورت در مجاورت قرار گرفتن با هوای بسیار سرد و هوای بسیار گرم، خراب شود. اما یونولیت از پمپ آب به خوبی در برابر سرما و گرما محافظت کرده و مانع از خراب شدن آن می شود.
  • پمپ آب در صورتی که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار بگیرد، ممکن است خراب شود. اما به دلیل آنکه پلاستوفوم در برابر نور مقاوم است، اجازه خراب شدن پمپ آب را نمی دهد.
  • یونولیت بسته‌بندی پمپ آب، ارزان و به صرفه است و هزینه های بسته بندی تولیدات کارخانه پمپ سازی را کاهش می دهد.
  • با استفاده از پلاستوفوم می توان پمپ آب را بسیار سریع بسته بندی نمود. لذا سرعت پروسه بسته بندی پمپ آب بسیار افزایش پیدا می کند.
  • کار با پلاستوفوم برای کارگرانی که در بخش بسته بندی کارخانه پمپ سازی فعالیت می کنند، هیچ خطری ندارد. حتی تماس مستقیم دست با یونولیت، هیچ مشکلی را برای افراد ایجاد نمی کند.

امکان بازیافت پلاستوفوم مخصوص بسته بندی پمپ

یکی از امتیازات یونولیت یا پلاستوفوم این است که قابل بازیافت است. امکان بازیافت یونولیت بسته‌بندی پمپ آب ، این محصول را برای بسته بندی پمپ آب بسیار محبوب کرده است. شمار افرادی که به سلامت محیط زیست اهمیت می دهند، کم نمی باشد. آنها این دغدغه را دارند که محصولاتی برای بسته بندی مورداستفاده قرار بگیرند که یا تجدیدپذیر باشند و یا اینکه قابل بازیافت باشند. پلاستوفوم به راحتی بازیافت می شود. تمامی یونولیت ها را می توان پس از استفاده به کارخانه های بازیافت انتقال داد تا بازیافت شوند و در شکل های گوناگون در حوزه های مختلف به کار گرفته شوند.

قیمت یونولیت بسته‌بندی پمپ آب

نرخ این محصول بسیار مناسب است. بنابراین با استفاده از این محصول می توان باکیفیت ترین و مقاوم ترین بسته بندی را با کمترین هزینه برای پمپ آب انجام داد. زمانی که سفارش به صورت انبوه باشد، نرخ هر یونولیت کمتر محاسبه می شود. تولیدکنندگان مختلفی، ارائه دهنده این محصولات هستند که یکی از برترین آنها، مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم ” می باشد. این مجموعه، یونولیت های باکیفیت و مرغوبی را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند. جلوگیری از آسیب دیدگی محصولات بسته بندی شده با یونولیت، با استفاده از یونولیت تولیدی مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم ” حتمی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *