مشاوره رایگان

یونولیت بسته‌بندی پرینتر

یونولیت بسته‌بندی پرینتر

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته‌بندی پرینتر به همراه سایر متریال مانند نایلون و نوار و … برای بسته بندی اصولی و ایمن دستگاه پرینتر مورداستفاده قرار می گیرد.

چاپگر یا پرینتر، یکی از دستگاه های جانبی رایانه است که امکان تبدیل داده های الکترونیکی به نسخه چاپی را فراهم می کند. این فرآیند به صورت متن و گرافیک بر روی سطح کاغذ و یا دیگر سطوح، انجام می شود. امروزه هر مجموعه ای اداری با هر وسعتی به استفاده از تجهیزات رایانه ای مانند پرینتر نیاز دارد.

تعریف پرینتر یا چاپگر

قبل از ارائه توضیحات درباره یونولیت بسته‌بندی پرینتر با پرینتر یا دستگاه چاپگر بیشتر آشنا می شویم. پرینتر، دستگاهی است که متن و خروجی گرافیکی را از رایانه دریافت نموده و اطلاعات را به سطوح کاغذی انتقال می دهد. دستگاه های پرینتر از نظر اندازه، سرعت، پیچیدگی و قیمت و … با یکدیگر متفاوت هستند.

چاپگرهای گران قیمت تر معمولاً چاپ را به صورت رنگی و با رزولوشن بسیار مناسب انجام می دهد. پرینترهای رایانه ای به چندین نوع شامل پرینترهای ضربه ای یا غیرضربه ای تقسیم می شوند. چاپگرهای قدیمی مانند یک ماشین تحریر بودند که دارای یک کلید دربردارنده حرف یا نماد بودند و با آغشته شدن با جوهر، چاپ را روی کاغذ انجام می دادند.

چاپگر ماتریس نقطه ای، پرینتری ضربه ای است که برای انتقال داده از کامپیوتر به سطح کاغذ بر روی سطح کاغذ ضربه می زند. رایج ترین چاپگرهای غیرضربه ای، پرینترهای جوهرافشان و لیزری می باشند. پرینترهای جوهرافشان، دارای یک کارتریج جوهر در حد فاصل بسیار اندک از کاغذ می باشد. اما پرینتر لیزری با تکیه بر یک اشعه لیزر انعکاسی از یک آینه، جذب جوهر به نواحی مشخص بر روی کاغذ را انجام می دهد.

بسته بندی انواع پرینتر با استفاده از پلاستوفوم

پرینترها در هر ابعاد و شکلی که باشند، با استفاده از یونولیت بسته‌بندی پرینتر به خوبی بسته بندی می شوند. تمامی پرینترها به بسته بندی مناسب نیاز دارند. پرینترهای لیزری دو بعدی، پرینترهای دو بعدی جوهرافشان، پرینترهای دو بعدی ال ای دی، پرینترهای دو بعدی جوهر جامد، پرینترهای دو بعدی حرارتی، پرینترهای استریولیتوگرافی، پرینترهای جت مواد، پرینترهای سه بعدی بایندر جتینگ، پرینترهای سه بعدی پرتو الکترونیکی، پرینترهای قدیمی ماتریس نقطه ای و … با استفاده از پلاستوفوم بسته بندی می شوند. هر نوع پرینتری در برابر ضربه و فشار آسیب پذیر است و ممکن است خراب شود. لذا تولیدکنندگان باید به بسته بندی اصولی و استاندارد انواع دستگاه های پرینتر اهمیت دهند.

انتخاب بهترین متریال برای بسته بندی پرینتر

یونولیت بسته‌بندی پرینتر ، بهترین متریال برای بسته بندی دستگاه پرینتر می باشد. پرینترها به سبب مزایایی مانند راحتی چاپ انواع متون و تصویر، قابلیت های مختلف، کیفیت بالای انتشار، سرعت بالای چاپ و … در محیط های مختلف آموزشگاهی، اداری و شرکتی مورداستفاده قرار می گیرند.

مسلماً هر شرکت یا مجموعه ای که اقدام به خرید پرینتر می کند، انتظار دارد که این محصول را به صورت صحیح و سالم از کارتن در بیاورد و زمانی که از آن استفاده می کند، شاهد عملکرد صحیح و خالی از اشکال آن باشد.

حال اگر پرینتر به درستی بسته بندی نشده باشد و در مسیر حمل و نقل با برخورد یا فشاری روبرو شود و دچار مشکل شود، حتماً به لحاظ ظاهری یا ساختار داخلی دچار مشکل شده و خریداران این مسئله را متوجه می شوند و به مرجوع کردن پرینتر اقدام می کنند. در چنین حالتی، تولیدکنندگان با خسارت های فراوانی روبرو خواهند شد.

تولیدکنندگان حرفه ای با انتخاب بهترین محصول برای بسته بندی پرینتر، از بروز این مشکلات جلوگیری می کنند. یونولیت بسته‌بندی پرینتر ، بهترین محصول برای بسته بندی انواع دستگاه های پرینتر می باشد.

انتخاب یونولیت به عنوان بهترین محصول برای بسته بندی پس از بررسی هایی که بر روی ساختار این ماده صورت گرفته است، انجام شده است. سالهاست که تولیدکنندگان مختلف از این محصول برای بسته بندی پرینتر و سایر تجهیزات رایانه ای استفاده می کنند و تاکنون هیچ نتیجه منفی در این ارتباط گزارش نشده است.

ویژگی های یونولیت بسته‌بندی پرینتر چیست؟

  • این محصول، قابل بازیافت است و لطمه ای به محیط زیست وارد نمی کند.
  • پلاستوفوم بسته بندی پرینتر مقاوم است و همین مسئله دلیل اصلی انتخاب آن برای بسته بندی پرینتر بوده است.
  • پلاستوفوم بسته بندی پرینتر، دوام زیادی دارد و حتی با وجود ماندن زیاد در جعبه، خاصیت خود را از دست نمی دهد.
  • این محصول عایق رطوبت است و رطوبت را جذب نمی کند. بهتر است محصولی که برای بسته بندی تجهیزات الکترونیکی به کار می روند، ضدآب باشند.
  • این محصول، عایق دما است. اگر دمای هوا در زمان انتقال این محصول از محل ساخت به فروشگاه ها و منازل مشتریان بسیار کم باشد و یا بالعکس بسیار زیاد باشد، ممکن است پرینتر دچار مشکل شود. لذا باید از محصولاتی که عایق سرما و گرما هستند برای بسته بندی این محصولات استفاده نمود.
  • یونولیت بسته‌بندی پرینتر به لحاظ اقتصادی برای بسته بندی پرینتر به صرفه است.
  • این محصول، ترکیب ساده ای دارد که فاقد هرگونه مواد سمی است. در نتیجه افرادی که در قسمت بسته بندی کارخانه با این مواد کار می کنند، دچار مشکل نخواهند شد.
  • وزن اندک پلاستوفوم سبب می شود که جابه جایی و حمل و نقل پرینتر دشوار نشود. افراد به راحتی می توانند کارتن پرینتر را جابه جا کنند.
  • شمار بالایی از پرینترها را می توان ظرف مدت کوتاهی با پلاستوفوم بسته بندی نمود و سرعت پروسه بسته بندی را به صورت قابل توجهی افزایش داد.

یونولیت بسته‌بندی پرینتر ارزان است یا گران؟

این محصول هم ارزان است و هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین اگر از تولیدکنندگانی هستید که همزمان به پایین بودن هزینه بسته بندی و بالا بودن کیفیت بسته بندی اهمیت می دهید، یونولیت را برای بسته بندی تولیدات خود انتخاب کنید. شاید این محصول معایبی هم داشته باشد، اما در مقایسه با مزایایی که دارد ناچیز است و استفاده از آن برای بسته بندی صد درصد سودمند است. برای سفارش یونولیت مناسب برای بسته بندی محصولات موردنظر خود با بهترین و مجرب ترین تولیدکنندگان یونولیت تماس بگیرید. مجموعه “یونولیت پلاستوفوم”، آماده دریافت سفارش های شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *