مشاوره رایگان

یونولیت بسته‌بندی ست روشویی

یونولیت بسته‌بندی ست روشویی

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته‌بندی ست روشویی با توجه به مقاومت و استحکامی که دارد، سبب انتقال ایمن و بی دردسر روشویی می شود.

روشویی ها معمولاً چند تکه هستند و در زمان نصب بر روی یکدیگر سوار می شوند. اگر بسته بندی مناسبی برای این محصولات صورت نگیرد، حتماً در زمان آسیب دیدگی دچار مشکل شده و آسیب می بینند. بنابراین باید با استفاده از متریال مناسب بسته بندی، انواع روشویی ها را بسته بندی نمود.

کارخانه های تولیدکننده روشویی از متریال مختلف و روش های گوناگونی برای بسته بندی این محصولات استفاده نموده که یکی از برترین آنها، یونولیت یا پلاستوفوم می باشد. در ادامه، ضمن ارائه توضیحاتی درباره روشویی ها با ویژگی پلاستوفوم آشنا می شویم.

روشویی و ست های روشویی برای سرویس بهداشتی

یونولیت بسته‌بندی ست روشویی برای محصولات مختلفی به کار می رود. این یونولیت ممکن است برای بسته بندی ست های روشویی شامل جامایع، جاصابون، سطل، جامسواکی، جا دستمال و … مورداستفاده قرار بگیرند. همچنین ممکن است از یونولیت برای بسته بندی قطعات کمد و یا کابینت و آینه دستشویی و … استفاده کنند. بنابراین منظور از پلاستوفوم ست روشویی ممکن است یکی از موارد گفته شده باشد.

به هر حال تجهیزات دستشویی مانند روشویی، جاحوله ای، کمد، جامسواکی، جا مایع و … برای بسته بندی نیاز به محصولی دارند که عدم آسیب دیدگی آنها را در زمان حمل و نقل و جابه جایی، تضمین کند. زیرا اغلب این وسایل و لوازم از جنس های شکستنی یا غرشدنی هستند که در برابر ضربه و فشار حساس هستند.

یونولیت بسته‌بندی ست روشویی

بسته بندی انواع روشویی ها و ست های روشویی با استفاده از پلاستوفوم

انواع روشویی ها و ست های روشویی را می توان با استفاده از یونولیت بسته‌بندی ست روشویی بسته بندی نمود و هیچ محدودیتی وجود ندارد. زیرا پلاستوفوم ها در هر ابعادی قابل برش زدن هستند. همچنین این مواد به سبب انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارند به هر فرم و حالتی در می آیند.

لذا می توان یونولیت یا پلاستوفوم را دقیقاً مطابق با ست های روشویی یا خود روشویی، طراحی و تولید نمود. کارخانه های تولیدکننده یونولیت، این کار را برای شما انجام می دهند. شما نمونه محصولات خود را به کارخانه ارائه می دهید تا آنها یونولیت موردنیاز برای بسته بندی آنها را کاملاً منطبق بر اندازه و شکل آنها طراحی و تولید کنند.

برای اشنایی با یونولیت میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

آشنایی با یونولیت بسته‌بندی ست روشویی

پلاستوفوم بسته بندی روشویی و یا ست‌های روشویی، ماده ای سبک و متخلخل هستند که دارای ویژگی های خاصی هستند که این مسئله سبب شده است حوزه های مختلفی از آنها استفاده کنند. فیبر سفید یا همان یونولیت از ریختن مواد پلی استایرن درون قالب و انبساط آنها ایجاد می شود. پلاستوفوم در برابر حرارت و صدا، عایق بسیار مناسبی است. این ماده ماحصل فرآیندهای پتروشیمی می باشد و با توجه به وزن اندکی که دارد، برای استفاده در زمینه های مختلفی مناسب است. کارخانه های تولیدکننده محصولاتی مانند روشویی و ست های روشویی با توجه به ویژگی هایی که از یونولیت سراغ دارند، این محصول را برای بسته بندی این محصولات انتخاب نموده اند.

نه تنها حوزه بسته بندی، بلکه سایر حوزه ها مانند ساختمان سازی به استفاده از یونولیت یا پلاستوفوم توجه دارند. البته یونولیت یا پلاستوفوم در صنعت ساختمان سازی برای بسته بندی مورداستفاده قرار نمی گیرد، بلکه برای استفاده در دیوار و سقف و … با هدف عایق بندی و سبک سازی سازه ها به کار می روند.

مزایای استفاده از یونولیت بسته‌بندی ست روشویی

  • محصولات از کارخانه به صورت صحیح و سالم به دست مشتریان می رسند و در اثر ضربات و فشارهای وارده در مسیر، آسیب نمی بینند.
  • محصولات بسته بندی شده با پلاستوفوم، وزنی معادل وزن تقریبی خود محصول را دارند و سنگین تر نیستند. زیرا خود پلاستوفوم که آنچنان وزنی ندارد و بسیار سبک است.
  • نفراتی که در بخش بسته بندی کارخانه تولیدکننده روشویی یا ست های روشویی فعالیت دارند، در اثر کار با یونولیت دچار بیماری و حساسیت نخواهند شد. زیرا یونولیت، هیچ خطری برای سلامتی ندارد.
  • یونولیت بسته‌بندی ست روشویی ، سرعت بسته بندی را افزایش می دهد. بنابراین در کوتاهترین زمان می توان تعداد زیادی از محصولات را بسته بندی نمود.
  • پلاستوفوم بسته بندی ست روشویی، موجب می شود که این محصولات در زمان جابه جایی دچار خط و خش نشوند و کیفیت ظاهری خود را حفظ کنند.
  • پلاستوفوم بسته بندی ست روشویی به خوبی می تواند از مشکلات ناشی از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری کند. زیرا این نوع پلاستوفوم ضد رطوبت و آب است.
  • یونولیت بسته‌بندی ست روشویی، قابل بازیافت است و استفاده از آن مشکلی را برای محیط زیست ایجاد نمی کند. البته به شرط آنکه فرهنگ تفکیک آن از زباله های عادی وجود داشته باشید. این پلاستوفوم را باید بعد از باز کردن بسته بندی محصول، داخل زباله های تفکیک شده انداخت.
  • یونولیت با توجه به طول عمری که دارد، در صورت ماندن طولانی مدت ست های روشویی داخل انبار خراب نمی شود.

خرید پلاستوفوم بسته بندی ست روشویی

یونولیت بسته‌بندی ست روشویی را صرفاً از کارخانه هایی خریداری کنید که توانایی تولید یونولیت باکیفیت و مرغوب را داشته باشند تا پول خود را به هدر ندهید. استفاده از محصولات بی کیفیت برای بسته بندی تولیدات شما نشان می دهد که شما برای محصولات خود، هیچگونه ارزشی قائل نیستید. این مسئله ممکن است یک تبلیغ منفی برای محصولات تولیدی شما باشد. لذا بسته بندی تولیدات خود را با استفاده از مرغوب ترین پلاستوفوم ها انجام دهید. چنین پلاستوفوم هایی را می توانید از مجموعه یونولیت پلاستوفوم خریداری کنید.

قیمت یونولیت بسته‌بندی ست روشویی

چندین عامل مهم وجود دارد که نرخ پلاستوفوم بسته بندی روشویی و ست روشویی را تعیین می کنند. صرف نظر از عوامل تعیین کننده قیمت یونولیت، این محصول قیمت بسیار مناسبی دارد و به سبب ساختار و روش تولید خاصی که دارد، ارزان است. بنابراین زمانی که برای بسته بندی محصولات خود، انگشت را بر روی یونولیت می گذارید، ارزان ترین و باکیفیت ترین متریال را انتخاب نموده اید. در صورتی که هرگونه سؤالی در زمینه قیمت و نحوه سفارش محصولات داشتید، با مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم ” تماس حاصل کنید و با کارشناسان این مجموعه صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *