مشاوره رایگان

یونولیت بسته‌بندی دارویی

یونولیت بسته‌بندی دارویی

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته‌بندی دارویی ، یکی از انواع یونولیت بسته بندی است که در حوزه پزشکی و داروسازی مورداستفاده قرار می گیرد.

یونولیت در سال های اخیر، بیشتر موردتوجه صنایع و کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است. کاربردهای پلاستوفوم یا یونولیت، بسیار زیاد است. بسته بندی حساس ترین و ظریف ترین محصولات تا سنگین ترین و بزرگ ترین محصولات را می توان با یونولیت انجام داد.

زیرا امکان تولید یونولیت با ویژگی های مختلف وجود دارد. یونولیت را با توجه به کاربرد موردنظر می توان در خصوصیات مختلفی تولید نمود. اگر یونولیت قرار باشد برای بسته بندی از تجهیزات سنگین و صنعتی به کار رود، حتماً با فشردگی و مقاومت بسیار زیاد تولید می شود.

دلیل استفاده از یونولیت بسته‌بندی دارویی

داروها برای عرضه به داروخانه ها و مراکز درمانی، نیاز به یک بسته بندی بسیار مقاوم و مستحکم دارند. چه مسیر حمل و نقل داروها کوتاه باشد چه طولانی باشد، نیاز به یک بسته بندی اصولی برای آنها است.

عوامل مختلفی در مسیر حمل و نقل و عرضه دارو، سلامت و ایمنی آنها را تهدید می کنند. بنابراین استفاده از یک بسته بندی درست و اصولی، اهمیت زیادی دارد. یونولیت با ویژگی هایی که دارد، برای بسته بندی انواع محصولات پزشکی و دارویی مناسب است و سلامت آنها را تضمین می کند.

عوامل مهم در بسته بندی دارو

یونولیت بسته‌بندی دارویی باید با توجه به اصول مهمی تولید شوند. در کشورهای تولیدکننده و عرضه کننده دارو، بسته بندی این محصولات با توجه اطمینان از ایمنی بیمار، اطمینان از تأثیرگذاری داروها، کنترل تخریب دارو با استفاده از اکسیژن، گرما، رطوبت و … به شکل متفاوتی انجام می شود. بسته بندی، بخش مهمی از تولید دارو است.

دارو از محل تولید آن تا رسیدن به قفسه های داروخانه، مسیری را طی می کند که در این مسیر ممکن است در گزند آسیب های مختلفی قرار داشته باشد. بنابراین برای هر دسته از داروها با توجه به ساختار دارو، جنس ظرف دارو و … به بسته بندی مختلفی نیاز دارند تا از آنها به خوبی محافظت شود.

انواع بسته بندی دارو

یونولیت بسته‌بندی دارویی برای بسته بندی برخی از داروها مناسب است. با توجه به اینکه محصول دارویی در چه ظرف و محفظه ای نگهداری می شود، از متریال مختلفی برای بسته بندی آن استفاده می کنند. توجه داشته باشید که برای بسته بندی محصولات دارویی که ممکن است در معرض فشار و ضربه و … آسیب ببینند ( شکسته یا تغییر شکل دهند)، نیاز به استفاده از یونولیت بسته بندی می باشد. در واقع یونولیت برای بسته بندی ثانویه داروها به کار می رود. بسته بندی اولیه داروها به یکی از اشکال زیر است:

– بسته بندی پلاستیکی با روکش آلومینیومی، یکی از اشکال بسته بندی اولیه دارو است که معمولاً برای قرص به کار می رود.

– بسته‌بندی داروهای مایع مانند شربت ها با استفاده از بطری های پلاستیکی انجام می شود که اغلب تیره رنگ هستند.

– بسته‌بندی تیوپ های کرم ها و پمادها و ژل ها باید با متریالی از جنس آلومینیوم و پلاستیک انجام شود.

– بسته بندی داروهای تزریقی درون بسته های پلاستیکی شفاف یا شیشه ای با روکش های کاغذی انجام می شود.

این بسته بندی های اولیه نیاز به یک بسته بندی ثانویه دارند. یونولیت بسته‌بندی دارویی ، به خوبی از ظروف بسته بندی داروها و محتویات آنها محافظت می کنند.

مزایای استفاده از انواع فوم های بسته بندی دارو

یونولیت برای بسته بندی انواع داروها مناسب است. زیرا یونولیت از استحکام و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و می تواند از انواع داروها در ظروف و محفظه های پلاستیکی، شیشه ای، آلومینیومی و … محافظت کند. بسیاری از داروها به محصولی برای بسته بندی نیاز دارند که آنها را از فشار و ضربه مصون نگه دارد.

یونولیت عایق گرما و سرما است. داروها تا زمان رسیدن به دست مصرف کنندگان در معرض آسیب های ناشی از گرما و تابش آفتاب هستند. مزیت یونولیت این است که به دلیل عایق گرما و سرما بودن می توانند مانع از ایجاد این خسارت ها شوند.

یونولیت بسته‌بندی دارویی مانع از آسیب دیدگی ناشی از برخورد و اصطکاک داروها با یکدیگر می شوند. این یونولیت، عایق رطوبت است و مانع از ورود رطوبت و آب به داخل داروها می شوند. ممکن است جعبه های دارو در زمان جابه جایی در معرض بارش باران و یا … باشند. اگر این داروها به خوبی بسته بندی شده باشند، آسیب نمی بینند.

یونولیت مخصوص بسته بندی داروها بسیار سبک هستند. بنابراین استفاده از یونولیت برای بسته بندی انواع داروها موجب سنگین شدن جعبه آنها نمی شود. در نتیجه، حمل و نقل آنها بسیار آسان است. یونولیت مورداستفاده برای بسته بندی داروها باتوجه به شکل داروها به صورت سفارشی ساخته می شود تا از آنها به خوبی محافظت کند. بنابراین یونولیت مورداستفاده برای بسته بندی انواع داروها در ابعاد و اشکال مختلفی وجود دارند.

قیمت یونولیت بسته‌بندی دارویی

هزینه بسته بندی انواع داروها با پلاستوفوم بسیار مناسب است. نرخ بسته بندی به عوامل مختلفی بستگی دارد. ابعاد یونولیت و شکل قالب مورداستفاده برای تولید پلاستوفوم بسته بندی دارویی، تعیین کننده اصلی قیمت آن هستند.

قیمت این یونولیت ها هر چقدر که باشد، باز هم بسته بندی داروها با استفاده از آن مقرون به صرفه خواهد بود. تولیدکنندگان مختلف با توجه به شرایط گوناگونی، این محصولات را نرخ گذاری می کنند. مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم “، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات یونولیتی است که برترین و باکیفیت ترین انواع یونولیت ها را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند.

کلام آخر

استفاده از یونولیت بسته‌بندی دارویی، برای انواع داروهای شیمیایی و گیاهی مناسب است. شرکت های دارویی مختلفی بسته بندی داروهای تولیدی خود را با استفاده از این مواد انجام می دهند. استفاده از یونولیت برای بسته بندی انواع داروها می تواند سلامت آنها را تضمین کند و آنها را از فشار، ضربه، آلودگی هوا، گرمای شدید، سرمای شدید، تغییرات دمایی، بارش باران و برف و … در امان نگه می دارد. شرکت ها و کارخانه ها باید توجه داشته باشند که سفارش یونولیت مناسب برای بسته بندی محصولات خود را به یکی از برترین تولیدکنندگان یونولیت مانند مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم” ارائه دهند تا دقیقاً همان محصولی را که می خواهند دریافت کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *