مشاوره رایگان

یونولیت بسته‌بندی آبمیوه گیری

یونولیت بسته‌بندی آبمیوه گیری

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت بسته‌بندی آبمیوه گیری به خوبی سلامت آبمیوه گیری را از مبداء تا مقصد تضمین می کند تا محصول صحیح و سالم به دست مشتری برسد.

آبمیوه گیری، یکی از محصولاتی است که نسبت به ضربه و فشار حساس بوده و دچار مشکل می شود. لذا باید در زمان جابه جایی به درستی بسته بندی شود تا از گزند ضربه و فشار و … در امان باشد.

بسته بندی آبمیوه‌گیری

یونولیت بسته‌بندی آبمیوه گیری ، محصول مناسبی برای بسته بندی آبمیوه گیری است. دستگاه آبمیوه گیری، یکی از رایج ترین لوازم خانگی می باشد که کاربرد بسیار مهمی دارد. دستگاه های آبمیوه گیری دارای تنوع زیادی هستند اما تمامی آنها به بسته بندی مناسب نیاز دارند. زیرا هر یک از آنها شکننده و آسیب پذیر هستند.

این دستگاه ها در چندین نوع شامل آب مرکبات گیری، آبمیوه گیری صنعتی، آبمیوه گیری گریز از مرکز، آبمیوه گیری جونده، آبمیوه گیری دنده دو قلو، دستگاه پرس کن و … می باشند که هر یک از این دستگاه ها در صورت بسته بندی نامناسب نمی توانند به صورت صحیح و سالم به مقصد برسند. بنابراین از یونولیت بسته‌بندی آبمیوه گیری باید برای بسته بندی هر یک از این موارد استفاده نمود.

این دستگاه برای گرفتن آب میوه و جدا کردن آب میوه ها و سبزیجات مورداستفاده قرار می گیرد. با این دستگاه ها می توان آب گوجه فرنگی، میوه، سبزیجات و … را گرفت. جنس این دستگاه ها متفاوت است. معمولاً جنس این دستگاه ها استنلس استیل می باشد که از دستگاه های پلاستیکی، طول عمر بیشتری دارد.

قطعات آبمیوه گیری شامل پایه لرزه گیر، کفی تیغه توری، درب آبمیوه گیری، کوبل زیر پارچ، سری آبمیوه گیری، پارچ مخلوط کن، موتور، کوبل سر موتور، واشر لرزه گیر، لوله خروجی، بلبرینگ و … می باشد که هر یک از آنها در زمان جابه جایی در معرض خطر آسیب دیدگی قرار دارند.

موتور آبمیوه گیری، مهمترین قسمت آن می باشد که اگر در اثر بسته بندی نامناسب آسیب ببیند از ظاهر دستگاه نمی توان متوجه آسیب دیدگی آن شد. بنابراین تا زمانی که از دستگاه آبمیوه گیری استفاده نشود، آسیب دیدگی موتور مشخص نمی شود. لذا استفاده از یونولیت بسته‌بندی آبمیوه گیری برای بسته بندی این دستگاه ضرورت دارد.

شما فرض کنید که در اثر بسته بندی نادرست آبمیوه گیری، لوله خروجی آن بشکند. در چنین شرایطی آب گرفتن میوه با استفاده از این دستگاه غیرممکن خواهد بود و آب میوه به صورت نامنظم و پراکنده از دستگاه خارج می شود. بنابراین هر نوع آسیب دیدگی آبمیوه گیری، استفاده از آن را عملاً غیرممکن می کند.

متریال مختلفی برای بسته بندی آبمیوه گیری قابل استفاده هستند که هر یک از آنها دارای نقاط ضعف و قوتی هستند. تولیدکنندگان باید از بهترین متریال برای بسته بندی آبمیوه گیری استفاده کنند تا آمار بازگشت محصولات تولیدی آنها به دلیل آسیب دیدگی کاهش پیدا کند.

ویژگی های یونولیت بسته‌بندی آبمیوه گیری

یونولیت یا پلاستوفوم، محصولی است که دارای ویژگی های خاصی است که این مسئله سبب شده است به استفاده از آنها رغبت زیادی نشان داده شود. صنعت بسته بندی از این محصول برای بسته بندی انواع محصولات استفاده می کند.

پلاستوفوم به دلیل خاصیت ضد ضربه بودن خود برای بسته بندی آب میوه گیری بسیار مناسب است. زیرا مانع از آسیب دیدگی آبمیوه گیری به دلیل وارد شدن ضربه و فشار می شود. نکته دیگری که حائزاهمیت است این است که پلاستوفوم به دلیل سبکی برای بسته بندی آب میوه گیری مناسب است و موجب سنگین شدن کارتن های آب میوه گیری نمی شود.

پلاستوفوم به دلیل خاصیت عایق رطوبت بودن خود نمی گذارد که آب میوه گیری در اثر رطوبت دچار مشکل شود و آسیب ببیند. همچنین این محصول سبب می شود که آب میوه گیری در اثر حرارت یا برودت دچار مشکل نشود. ممکن است سرمای شدید موجب شود که آب میوه گیری دچار مشکل شود. اما زمانی که آب میوه گیری داخل یونولیت قرار گرفته باشد، از آسیب ناشی از سرما در امان خواهد بود. یونولیت به اندازه ای عایق است که اجازه نمی دهد تابش نور خورشید سبب تغییر رنگ و کیفیت ظاهری آبمیوه گیری شود.

پلاستوفوم دارای ظرفیت بالایی در تحمل وزن است. بنابراین اگر چندین کارتن آبمیوه گیری یا کارتن سایر محصولات بر روی یکدیگر قرار بگیرد، هیچ آسیبی به آبمیوه گیری وارد نمی شود. زیرا یونولیت، فشار و وزن را به خوبی تحمل  می کند و آبمیوه گیری را دچار مشکل نمی کند.

حفظ کیفیت یونولیت با گذشت زمان

یونولیت بسته‌بندی آبمیوه گیری در اثر گذشت زمان، قدرت و کیفیت خود را از دست نمی دهد. زیرا این محصول دارای طول عمر زیادی است و همین مسئله سبب می شود که با گذشت زمان، قدرت خود را از دست ندهد. حفظ خاصیت یونولیت با وجود گذشت زمان سبب شده است که آن را محصول مناسبی برای بسته بندی لوازم برقی بدانند. زمانی که مشتری درب کارتن محصول را باز کرده ملاحضه می کند که یک یونولیت سفید با ظاهری یکدست و زیبا و ساختار مقاوم داخل کارتن قرار گرفته است.

قیمت یونولیت بسته‌بندی آبمیوه گیری

ارزان تر از یونولیت، محصولی وجود ندارد که برای بسته بندی پلاستوفوم مناسب باشد. ممکن است متریال دیگری وجود داشته باشند که برای بسته بندی این محصول قابل استفاده باشند، اما این خصوصیات را ندارند و استفاده از آنها، مزایای ذکر شده را ندارد. پلاستوفوم به خوبی می تواند آبمیوه گیری را از هر نوع صدمه ای، حفظ کند و مانع از خراب شدن آن شود. این پلاستوفوم، درست بر اساس شکل آبمیوه گیری قالب گرفته می شود تا آبمیوه گیری و قطعات آن به خوبی در آن فیکس شوند و داخل کارتن قرار بگیرند.

اگر از پلاستوفوم باکیفیت و مقاومی استفاده شود که به صورت سفارشی برای آبمیوه گیری ساخته شده باشد، سلامت آبمیوه گیری تضمین شده است. شما اطمینان داشته باشید که یونولیت، محصولی کاملاً ایده آل برای بسته بندی آب میوه گیری می باشد و استفاده از آن دارای مزایای بسیار زیادی است. یونولیت بسته‌بندی آبمیوه گیری نسبت به سایر محصولات مناسب برای بسته بندی این محصول، برتری های بی شماری دارد که مهمترین آنها شامل وزن اندک، مقاومت بالا، خاصیت عایق رطوبت، خاصیت عایق حرارت، ظاهری شکیل و زیبا و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *