مشاوره رایگان

یونولیت برای بسته بندی کیس کامپیوتر

یونولیت برای بسته بندی کیس کامپیوتر

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت برای بسته بندی کیس کامپیوتر مورداستفاده قرار می گیرد. بدین ترتیب کیس کاملاً محافظت شده و در زمان حمل و نقل آسیب نمی بیند.

یکی از متریالی که برای بسته بندی تجهیزات رایانه ای مورداستفاده قرار می گیرد، یونولیت است. یونولیت یا پلاستوفوم بر خلاف وزن اندکش، ساختار بسیار مقاومی دارد و به خوبی می تواند از هر نوع محصولی چه ظریف و چه بزرگ و حجیم به خوبی محافظت کند.

اهمیت بسته بندی درست قطعات رایانه ای

یونولیت برای بسته بندی کیس کامپیوتر بسیار مناسب است. زیرا مانع از آسیب دیدگی آن می شود. کیس کامپیوتر مجزا از سایر قطعات کامپیوتر بسته بندی می شود. کیس، محفظه ای است که به سبب نصب فیزیکی و تعبیه تمامی اجزای رایانه مانند مادربرد، هارد درایو، درایورهای نوری، درایو فلاپی و … طراحی و تولید شده است. بنابراین اگر بسته بندی درستی از کیس انجام نشود، کوچکترین ضربه یا فشاری در زمان حمل و نقل سبب می شود که این قطعات آسیب ببینند و کیس نتواند عملکرد صحیح خود را ارائه دهد.

اغلب کیس های رایانه ای به ویژه آنهایی که فلزی هستند، از لبه های تیزی برخوردار هستند. اگر بسته بندی کیس به درستی و با استفاده از ضربه گیرها انجام نشود، این لبه ها ممکن است مشکلاتی را برای افرادی که در حال جابه جایی آن هستند، بوجود بیاورند. بنابراین باید از یونولیت برای بسته بندی کیس کامپیوتر استفاده نمود تا در زمان جابه جایی این محصول، مشکلی بوجود نیاید.

کیس ها معمولاً از جنس فولاد، آلومینیوم و پلاستیک هستند که هر یک در برابر ضربه و فشار به اندازه ای آسیب پذیر هستند. بنابراین بسته بندی مناسب باید برای هر یک از انواع کیس ها صورت بگیرد.

شکل ظاهری کیس ها به صورت مستطیل می باشد. برخی از کیس ها وزن کمتر و برخی دارای وزن بیشتری هستند. قسمت جلویی کیس به صورت مستقل دارای کلید روشن و خاموش، کلید ریست و … است. این کلیدها بسیار حساس هستند و با کوچکترین ضربه ای دچار مشکل می شوند. در ساختار کیس شاهد وجود قطعاتی مانند سینی مادربرد، پیچ های پایه مادربرد، مانت منبع تغذیه، مانت های فن، کشوی درایو، هدر و کابل هدر، خنک کننده CPU، GPU Clearnce و … هستیم. اگر یکی از این قطعات در زمان جابه جایی دچار مشکل شوند، عملکرد کیس با اختلال مواجه خواهد شد و در چنین شرایطی ممکن است آمار بازگشت کیس به شرکت یا کارخانه تولیدکننده آن، افزایش پیدا کند.

مزایای استفاده از یونولیت برای بسته بندی کیس کامپیوتر

  • یونولیت ضربه گیر است و به خوبی می تواند از کیس کامپیوتر محافظت کرده و قسمت های مختلف آن را از آسیب های فیزیکی در امان نگه دارد.
  • پلاستوفوم یا یونولیت دارای طول عمر زیادی است و هر چقدر هم که زمان بگذرد، خاصیت خود را حفظ می کند و دچار کاهش کیفیت نمی شود.
  • به دلیل آنکه پلاستوفوم سبک است، نمی گذارد که وزن کارتن کیس کامپیوتر زیاد شود. این مسئله سبب می شود که جابه جایی کیس، سخت نباشد.
  • پلاستوفوم فاقد مواد شیمیایی است. این مسئله سبب می شود که استفاده از آن هیچ مشکلی برای کیس ایجاد نکند.
  • پس از باز نمودن کارتن کیس و جدا کردن قطعات یونولیتی می توان آنها را به منظور بازیافت، از زباله ها جدا نمود و داخل زباله های تفکیک شدنی انداخت. زیرا پلاستوفوم مخصوص بسته بندی کیس، قابل بازیافت است. بنابراین قرار نیست که با استفاده از یونولیت برای بسته بندی کیس کامپیوتر ، سلامتی محیط زیست به خطر بیفتد.
  • پلاستوفوم به راحتی قابل برش و فرم دهی است. لذا تولیدکنندگان به راحتی و با کمترین هزینه به طراحی و تولید یونولیت مناسب بسته بندی قطعات رایانه ای اقدام نموده به گونه ای که محصول حاصل کاملاً مطابق با فرم و شکل و ابعاد کیس باشد.
  • افرادی که بسته بندی کیس و سایر قطعات کامپیوتری با پلاستوفوم را انجام می دهند، اصلاً دچار مشکل نمی شوند. زیرا کار با پلاستوفوم آسان است.
  • پلاستوفوم اگر در کنار سایر متریال مناسب برای بسته بندی مانند نایلون ها مورداستفاده قرار بگیرد، از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل کیس جلوگیری می کند. اگر قطعات موجود در کیس، گرد و خاک و چربی زیادی به خود بگیرند در عملکرد خود دچار مشکل می شوند. به طور مثال فن موجود در کیس ممکن است در اثر انباشته شدن آلودگی، از کار بیفتد.
  • یونولیت برای بسته بندی کیس کامپیوتر مناسب است، چرا که موجب محافظت از آن در برابر رطوبت و نم می شود. کوچکترین نم و رطوبتی سبب می شود که کیس خراب شود. یونولیت با ویژگی ضد رطوبت خود مانع از خرابی کیس از این نظر می شود.
  • کیس ممکن است در اثر سرما و گرمای شدید و بارش باران و … در زمان انبار یا حمل دچار مشکل شود. اما زمانی که کیس داخل یونولیت قرار گرفته است و درون کارتن جای گرفته است دیگر با مشکل مواجه نمی شود.

هزینه استفاده از یونولیت برای بسته بندی کیس کامپیوتر

استفاده از یونولیت برای بسته بندی قطعات کامپیوتری، مقرون به صرفه و اقتصادی است. قیمت یونولیتی که برای این کار مورداستفاده قرار می گیرد، بر اساس کیفیتش تعیین می شود. یونولیتی که کیفیت بالاتری دارد، قیمت بیشتری دارد. اما بیشتر بودن قیمت چنین یونولیتی اصلاً به معنای عدم اقتصادی بودن آن نیست. زیرا اختلاف قیمت میان گران ترین و ارزان ترین یونولیت، اندک است. زیرا این محصول دارای قیمت پایینی است. لذا چه بهتر که از باکیفیت ترین آنها برای کاربردهای مختلف از جمله بسته بندی تجهیزات رایانه ای استفاده نمود.

کلام آخر

با توجه به توضیحاتی که مطرح شد می توان با ضرورت استفاده از یونولیت برای بسته بندی کیس کامپیوتر آشنا شد. پلاستوفوم به خوبی می تواند از محصولات مختلف از جمله کیس محافظت کند و ایمنی آنها را حفظ کند. بدین ترتیب، کیس به صورت صحیح و سالم و بدون هیچگونه خط و خش و غرشدگی و شکستگی و … به دست مشتری خواهد رسید. در چنین حالتی سلامت تک تک اجزای داخل کیس، تضمین شده خواهد بود. برای خرید و سفارش این محصول می توانید با شماره های مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم ” تماس حاصل کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *