مشاوره رایگان

یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو

یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو به کار می رود. ویژگی های یونولیت به گونه ای است که مناسب ترین گزینه برای بسته بندی اجزای ماشین است.

یونولیت یا پلاستوفوم دارای ویژگی های مختلفی است که هر یک از آنها موردتوجه برخی از صاحبان صنایع و کسب و کارها قرار گرفته اند. به همین دلیل یونولیت در صنایع مختلفی مورداستفاده قرار می گیرد که یکی از آنها، خودروسازی و تولید قطعات و لوازم یدکی های خودرو می باشد.

پلاستوفوم دارای استحکام بی حد و اندازه، خاصیت عایق صوت، خاصیت عایق انرژی، خاصیت عایق رطوبت، مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، وزن اندک و … است. به سبب برخورداری از این ویژگی ها، به شکل های مختلف از یونولیت استفاده می شود. برخی از استفاده های یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو را بررسی می کنیم.

طراحی یونولیت به عنوان قطعه مونتاژی

پلاستوفوم فوم پرکننده خودرویی تولید شده به عنوان پلاستوفوم مخصوص بسته بندی به کار نمی رود. این پلاستوفوم از لحاظ اندازه و کیفیت، باید در سطح بالایی طراحی و تولید شود. در واقع این یونولیت باید به اندازه ای دقیق طراحی و تولید شود که دقیقاً مناسب کاربرد موردنظر باشد. تولید یک یونولیت معمولی نیازی به دقت بسیار زیاد ندارد و بروز خطایی در ابعاد و اندازه آن، مشکلی ایجاد نمی کند. اما تولید یونولیت قطعه مونتاژی به دقت فراوان نیاز دارد.

یونولیت فوم پرکننده خودرویی

یکی از کاربردهای یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو ، به صورت یونولیت فوم پرکننده خودرویی می باشد. تولید یونولیت فوم پرکننده خودرویی به دقت بسیار زیادی نیاز دارد و کنترل های شدیدی بر روی روند تولید این یونولیت ها باید انجام شود. در فرآیند تولید، حتماً باید قطعات تحت کنترل و بازبینی باشند و سپس به کارفرما ارائه شوند. از آنجاییکه این یونولیت ها در تیراژ بالا تولید می شوند، قیمت بسیار مناسبی دارند و استفاده از آنها مقرون به صرفه می باشد.

خصوصیات یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو

استفاده از پلاستوفوم برای بسته بندی لوازم یدکی های ماشین، به دلایل زیر انجام می شود:

– پلاستوفوم بسته بندی لوازم یدکی از استحکام و مقاومت بسیار زیادی برخوردار است. این مقاومت از جنبه های گوناگون وجود دارد. یعنی این پلاستوفوم در برابر فشار، انرژی و رطوبت و … دارای مقاومت زیادی است.

– پلاستوفوم بسته بندی لوازم یدکی ماشین دارای ظاهر شکیل و بسیار شیکی است.

– وزن این نوع پلاستوفوم همانند سایر انواع پلاستوفوم ها، اندک است و به همین دلیل بسته بندی قطعات را سنگین نمی کند.

– یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو بسیار مناسب است. زیرا حمل آنها را راحت و ایمن می کند.

– این یونولیت از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است و همین مسئله کیفیت بسته بندی لوازم را افزایش می دهد و موجب محافظت خوب از آنها می شود.

– نرخ پلاستوفوم مخصوص بسته بندی لوازم یدکی خودرو مناسب است و همین مسئله سبب می شود که بسته بندی این قطعات، مقرون به صرفه شود.

– امکان تولید این پلاستوفوم در ابعاد و اشکال مختلف با توجه به نیاز کارفرما، وجود دارد. بنابراین انعطاف پذیری دلخواه برای بسته بندی آن وجود دارد.

اهمیت بسته بندی قطعات یدکی ماشین

استفاده از یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو ، اهمیت زیادی دارد. زیرا لوازم یدکی و اجزای خودرو باید با استفاده از مواد و متریالی بسته بندی شوند که سلامت آنها را تضمین کنند. بسیاری از اجزا و لوازم یدکی های خودرو در صورت آسیب دیدن، قابل استفاده نیستند. قیمت اجزا و لوازم یدکی های خودرو، اغلب گران هستند و محافظت از آنها اهمیت زیادی دارد.

برخی از قطعات و لوازم یدکی های ماشین از خارج از کشور وارد می شوند و مسیر طولانی را می پیمایند تا به دست مشتری برسند. بنابراین بسته بندی آنها باید با متریال مناسب و باکیفیتی انجام شود.

انواع یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو

اجزاء و لوازم یدکی های خودرو متنوع هستند و همه آنها یک شکل نیستند. بنابراین این یونولیت ها با توجه به ابعاد و فرم لوازم یدکی های موردنظر، در مدل های مختلفی تولید می شوند. لذا سفارش پلاستوفوم بسته بندی لوازم یدکی های ماشین باید به صورت سفارشی انجام شود.

اغلب یونولیت های بسته بندی از دانسیته، کیفیت، بافت و مقاومت یکسانی برخوردار هستند. تفاوت این یونولیت ها به ابعاد و شکل آنها مربوط می شود. بنابراین برای تولید انواع پلاستوفوم های مخصوص بسته بندی لوازم یدکی ها از قالب های متفاوتی استفاده می شود.

جلب اعتماد مشتریان با استفاده از بهترین پلاستوفوم های بسته بندی لوازم یدکی ماشین

در صورتیکه لوازم یدکی های تولیدی شما دارای بسته بندی مناسبی باشند، مشتری را مجذوب خود خواهد کرد. زیرا اغلب افراد بر این باورند که وقتی یک محصولی ارزشمند و باکیفیت باشد، با بهترین روش بسته بندی می شوند. در واقع هیچ فردی انتظار ندارد که یک محصول باکیفیت و مرغوب دارای یک بسته بندی بدشکل و بی کیفیت باشد. بنابراین با استفاده از مناسب ترین یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو می توان اعتماد مشتریان را جلب نمود.

فروش پلاستوفوم بسته‌بندی لوازم یدکی ماشین

پلاستوفوم بسته بندی لوازم یدکی ماشین باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. بنابراین این محصولات را باید از تولیدکنندگان مجرب و حرفه ای خریداری نمود. شما می توانید طراحی و تولید انواع یونولیت های مناسب برای بسته بندی لوازم یدکی های موردنظر خود را به مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم ” سفارش دهید. این مجموعه با برخورداری از تخصص و تجربه بالا و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، برترین انواع یونولیت بسته بندی را تولید می کند.

قیمت یونولیت برای بسته بندی قطعات خودرو

نرخ این محصول با توجه به ابعاد، دانسیته، قالب به کار رفته برای تولید پلاستوفوم لوازم یدکی موردنظر، کیفیت مواد اولیه به کار رفته برای تولید پلاستوفوم لوازم یدکی موردنظر و … تعیین می شود. تولیدکنندگان مختلف با توجه به معیارهای خود بر روی این محصولات قیمت می گذارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کیفیت، قیمت و نحوه سفارش این محصولات می توانید با کارشناسان ما مشاوره کنید. مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم” با سابقه بسیار زیاد و امکانات بسیار خوبی که دارد، می تواند باکیفیت ترین یونولیت های بسته بندی لوازم یدکی ماشین را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *