مشاوره رایگان

یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک

یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک به دلیل ضد ضربه بودن و مقاومت بالا مورداستفاده قرار می گیرد و به خوبی از این مصالح حفاظت می کند.

یکی از کاربردهای بسیار مهم پلاستوفوم (یونولیت) ، بسته بندی محصولات است. از مواد غذایی و خوراکی گرفته تا تجهیزات صنعتی و مصالح ساختمانی با استفاده از یونولیت بسته بندی می شوند. یونولیت از خواصی برخوردار است که می تواند از محصولات مختلف در برابر هر گونه آسیب فیزیکی و شیمیایی مراقبت کند.

اهمیت بسته بندی اصولی کاشی و سرامیک

استفاده از یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک از سوی اغلب کارخانه‌ها ، صورت می گیرد. بسته بندی ، یکی از مراحل آماده سازی محصولات است. بسته بندی حرفه ای و استاندارد آنها می باشد. بسته‌بندی محصولاتی که وزن سنگین و حساسیت بیشتری دارند ، اهمیت بیشتری دارد. زیرا باید از متریالی برای بسته‌بندی آنها استفاده شود که تحمل وزن بالای محصولات را داشته باشد و بتواند از این محصولات که خود وزن زیادی دارند ، به درستی مراقب کند که آسیب نبینند.

رسیدن محصولات به صورت صحیح و سالم به دست مشتری ، اهمیت بسیار زیادی دارد. کاشی و سرامیک در برابر فشار و ضربه به شدت حساس و ضعیف هستند و سریعاً آسیب می بینند. بسته بندی محصولات توسط کارخانه های مختلف به روش های گوناگونی انجام می شود.

مزایای بسته بندی کاشی و سرامیک با پلاستوفوم

– استفاده از یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک بسیار مقرون به صرفه است.

– با بهره گیری از یونولیت ، احتمال شکستن و یا لب پر شدن کاشی و سرامیک به صفر می رسد.

– یونولیت به دلیل سبکی سبب افزایش وزن کارتن بسته بندی کاشی و سرامیک که خود سنگین است ، نمی شود و جابه جایی این محصولات را سخت و دشوار نمی کند.

– یونولیت از متریالی برخوردار است که موجب تغییر کیفیت ظاهری هیچ محصولی از جمله کاشی‌ها و سرامیک‌ها نمی شود.

– ضایعات یونولیت پس از خارج کردن کاشی و سرامیک از داخل کارتن ، قابل بازیافت می باشد. بنابراین این ماده به شرط جمع آوری برای بازیافت به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند.

– فرآیند بسته بندی کاشی و سرامیک با استفاده از پلاستوفوم بسیار آسان است. نیروهای خط بسته بندی می توانند در سریعترین زمان به بسته بندی کاشی و سرامیک با استفاده از این ماده اقدام کنند.

– کار با یونولیت هیچگونه خطری ندارد. لذا استفاده از یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک ، هیچ مشکلی برای نیروهای کار بوجود نمی آورد.

مقاله پیشنهادی: موارد مصرف یونولیت در کارخانه‌ها

امکان بازیافت پلاستوفوم پس از بسته بندی انواع سرامیک

همانگونه که عرض کردیم استفاده از یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک ، هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. زیرا یونولیت مورداستفاده در اینجا ، قابل بازیافت است تا مجدداً در بخش های دیگر به اشکال مختلف مورداستفاده قرار بگیرد.

یونولیت را می توان به ماده ای مفید تحت عنوان کربن فعال تبدیل کرد. همچنین مواد بازیافتی یونولیتی می تواند برای تولید یونولیت های بسته بندی ، مجسمه ، کاشی و سرامیک ، گلدان ، دستگاه تصفیه آب و … مورداستفاده قرار بگیرد.

یونولیت در ابتدا از سوی تولیدکنندگان آلمانی به سایر کشورها عرضه می شد. اما امروزه اغلب کشورها به دانش تولید یونولیت دست پیدا کرده اند. در ایران هم تولیدکنندگان مختلفی به تولید یونولیت اقدام می کنند که کیفیت محصولات آنها بسیار زیاد است. مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم ” ، یکی از برترین تولیدکنندگان یونولیت است که کیفیت محصولاتش دست کمی از یونولیت های خارجی ندارد.

ضرورت استفاده از یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک

کارخانه ها موظف هستند که با استفاده از متریال باکیفیت و مقاوم و بهره گیری از روش های جدید ، بسته بندی محصولات خود را به گونه ای انجام دهند که محصولات به صورت سالم به دست مشتریان برسند. در میان محصولاتی که برای بسته بندی کاشی و سرامیک مناسب هستند ، یونولیت یک سر و گردن از آنها بالاتر است. زیرا این ماده از خواصی مانند عایق صدا ، عایق رطوبت ، عایق حرارت ، مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، وزن کم و … به میزان بسیار زیادی بهره مند است.

مگر می شود که تولیدکنندگان به استفاده از متریال مناسبی برای بسته بندی که فاقد ترکیبات شیمیایی و سمی باشد ، بی تفاوت باشند. قطعاً که تولیدکنندگان به این مسئله توجه دارند و از مرغوب ترین متریال برای بسته بندی محصولات از جمله کاشی و سرامیک استفاده می کنند.

مواردی که باید موردتوجه تولیدکنندگان کاشی و سرامیک باشند :

استفاده از یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک باید با توجه به نکات زیر انجام شود :

یونولیتی که قرار است برای بسته بندی انواع کاشی‌ها مورداستفاده قرار بگیرد، در دو نوع کندسوز و غیرکندسوز وجود دارد. بهتر است شما به خرید یونولیت غیرکندسوز اقدام کنید که مقاومت بهتری در برابر حریق و آتش سوزی دارند.

نحوه انبار کردن این یونولیت بسیار اهمیت دارد. یونولیت موردنیاز برای بسته بندی کاشی‌ها و سرامیک‌ها را در جایی انبار کنید که از مواد آتش زا دور باشند و در معرض مستقیم تابش آفتاب نباشند. با وجود اینکه یونولیت با هیچ ماده ای وارد واکنش نمی شود ، بهتر است آن را از مواد سمی و شیمیایی دور نگه دارید.

کیفیت و دانسیته یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک ، اهمیت دارد. زیرا هر چه یونولیت از کیفیت و دانسیته بیشتری برخوردار باشد ، بهتر می تواند از کاشی‌ها و سرامیک‌ها مراقبت و محافظت کند.

– ضایعات یونولیت را حتماً در محیطی بسته جمع آوری نموده تا در فرصت مناسب به خریداران ضایعات بفروشید. نسبت به مسئله بازیافت یونولیت ، توجه داشته باشید.

نرخ یونولیت برای بسته‌بندی کاشی و سرامیک

یونولیت از ارزان ترین متریالی است که برای بسته بندی مورداستفاده قرار می گیرد. مقاومت یونولیتی که برای بسته بندی کاشی و سرامیک لازم است از کیفیت یونولیت موردنیاز برای سایر محصولات مانند بلور و … باید بالاتر باشد. زیرا کاشی و سرامیک خود سنگین هستند و اگر یونولیت مورداستفاده برای بسته بندی آنها ضعیف باشد در اثر مجاورت با کاشی و سرامیک ، صدمه می بیند. چنین یونولیتی قطعاً گران تر از یونولیت معمولی است. اما با این وجود یونولیت ، کم هزینه ترین محصول برای بسته بندی کاشی‌ها و سرامیک‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *