مشاوره رایگان

یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟

یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت استوانه ای محصولی از فرآورده های پتروشیمی است که ، در صنایع مختلف کاربرد دارد . یونولیت های استوانه ای در صنایع بسیار مهمی از جمله صنعت پل سازی کاربرد دارد . این نوع یونولیت معمولا در قطرهای مختلفی در بازار یافت می شوند . اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که ، یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟ این مطلب را ، تا انتها با ما همراهی نمایید . در نظر داریم تا ، در این مبحث به بررسی یونولیت استوانه ای و اماکن معتبر برای خرید این نوع محصول بپردازیم .

بیشتر بخوانید: آیا یونولیت نسوز آتش می گیرد ؟

یونولیت استوانه ای چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

 

در آغاز مبحث یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟ به بررسی یونولیت استوانه ای و کاربردهای آن خواهیم پرداخت . یونولیت استوانه ای از جنس سایر یونولیت ها و از پلی استایرن انبساطی ساخته شده است . تنها تفاوت یونولیت استوانه ای با سایر یونولیت ها ، در شکل آن است .

در مرحله آخر از تولید یونولیت ، به وسیله دستگاهی موسوم به سی ان سی CNC ، یونولیت ها را ، در شکل و ابعاد مورد نظر برش می دهند . برای تولید یونولیت استوانه ای به وسیله این دستگاه ، بلوک یونولیت مادر ، به شکل استوانه ای برش داده می شود .

یونولیت استوانه ای کاربردهای فراوانی دارد . حتما تاکنون میزهای استوانه ای شکل در مراسم عقد و تولد را ، مشاهده نموده اید . این میزها از همین یونولیت استوانه ای می باشند . کاربردهای این نوع محصول بسیار گسترده و وسیع است . شناور نمودن اجسام از سایر کاربردهای این نوع یونولیت است .

برخی مواقع نیاز است تا ، لوله های گاز بر روی سطح آب شناور بمانند . برای این منظور از یونولیت استفاده می کنند . یونولیت استوانه ای به نام یونولیت پر کننده نیز معروف است . دلیل این نامگذاری ، پر کردن حجم مورد نیاز درون پل ها و کاهش میزان مصرف مواد از جمله بتن ، از دیگر کاربردهای یونولیت استوانه ای است .

در ادامه مبحث یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟ به ذکر یک کاربرد دیگر از این نوع یونولیت می پردازیم . در برخی از پروژه های ساختمان سازی بزرگ ، در اماکنی که ، تحت فشار زیادی نباشند ، از یونولیت استوانه ای استفاده می نمایند . دلیل این امر کاهش مصرف مواد و هزینه ها می باشد .

 

چند مدل یونولیت در بازار یافت می شود ؟

 

این بخش از مطلب یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟ را ، به معرفی انواع یونولیت ها اختصاص می دهیم . کاربردها و مزایای بیشمار یونولیت ها ، باعث به کار گیری این محصول در مصارف خانگی ، پل سازی ، بسته بندی و غیره شده است . برخی از انواع یونولیت ها به شرح زیر می باشند ؛

 

  • یونولیت سقفی : این نوع یونولیت در ساخت قالب بتن و تیرچه بلوک استفاده می گردد . این نوع یونولیت بسته به کاربرد ، دارای دانسیته و چگالی متفاوتی است .
  • یونولیت فشرده : این نوع یونولیت دارای چگالی بسیار بالایی بوده و در صنعت ساختمان سازی ، خودرو سازی و همچنین ، در ساخت درب های ضد سرقت و درب های آکوستیک کاربرد دارد .
  • یونولیت دیواری : این نوع یونولیت به نام فوم دیواری نیز شناخته می شود و برای استفاده در دیوارپوش فومی کاربرد دارد .
  • یونولیت استوانه ای : از این نوع یونولیت در ساخت پل ، شناور سازی اجسام و پر کردن حجم استفاده می شود .

 

کاربردهای یونولیت ها ، با توجه به نوع و دانسیته و چگالی آن ها متفاوت است . مشتریان می توانند یونولیت های مورد نیاز خود را ، در ابعاد ، چگالی و ضخامت مورد نیاز سفارش دهند . در ادامه مطلب یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟ به بیان برخی از مزیت های به کار گیری این نوع یونولیت خواهیم پرداخت .

چند مدل یونولیت در بازار یافت می شود ؟

مزایای یونولیت استوانه ای چیست ؟

 

این قسمت از مطلب یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟ به معرفی مزیت های این نوع یونولیت اختصاص داده شده است . یونولیت استوانه ای ، همانند سایر یونولیت ها از مزایا و فواید بی نظیری برخوردار است . برخی از فواید استفاده از یونولیت استوانه ای به شرح زیر است ؛

 

  • قابلیت بازیافت : یونولیت ها قابلیت بازیافت دارند و از این جهت آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند .
  • حمل و نقل آسان : یونولیت ها به واسطه وزن سبکی که ، دارند قابلیت حمل و نقل راحت و آسان را دارند .
  • شکل پذیری راحت : یونولیت ها دارای قابلیت و ویژگی شکل پذیری راحتی دارند . این محصول را ، می توان در ابعاد و شکل های مورد نظر شکل داد .
  • ویژگی عایق بودن : یونولیت ها دارای ویژگی و خاصیت عایق دما ، صوت و رطوبت هستند .

 

مزیت های فراوان به کار گرفتن یونولیت در صنایع مختلف بر کسی پوشیده نیست . مزیت های فراوان انواع یونولیت نسبت به قیمت مقرون به صرفه آن ها بسیار گسترده می باشد . در قسمت بعدی از این مبحث یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟ به معرفی مکان معتبر برای خرید یونولیت استوانه ای می پردازیم .

 

اماکن معتبر برای خرید یونولیت استوانه ای

 

در این بخش از مطلب یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟ در نظر داریم تا ، به معرفی اماکن معتبر جهت خرید این محصول بپردازیم . قدم اول در خرید انواع یونولیت ها و به خصوص یونولیت استوانه ای ، اطمینان از کیفیت محصول و استاندارد بودن آن است .

مجموعه های معتبری مانند مجموعه یونولیت ، تمامی محصولات خود را ، با استفاده از متریال با کیفیت تولید می نمایند . کیفیت بالا ، عدم خوردگی ، دانسیته و چگالی مناسب همگی از ویژگی های محصولات این شرکت می باشد . بنابراین ، در پاسخ به یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟ می توان مجموعه یونولیت را ، معرفی نمود .

 

کلام پایانی

 

در مطلب یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟ به معرفی یک مکان معتبر جهت خرید این نوع یونولیت پرداختیم . یونولیت ها با توجه به کاربردهای فراوان و همچنین ، مزیت های بی شمار در صورتی که ، از شرکت معتبر تهیه شوند ، دارای طول عمر و دوام بیشتری خواهند بود .

دلیل این امر را ، می توان در کیفیت بالای مواد اولیه یونولیت دریافت کرد . مجموعه یونولیت تمامی محصولات خود را ، بر اساس تائیدیه استانداردهای سازمان و مطابق با کیفیت های جهانی تولید و روانه بازار می نماید . جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کاتالوگ محصولات این شرکت به وبسایت یونولیت مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *