مشاوره رایگان

یونولیت در بسته‌بندی محصولات الکترونیکی

کاربرد یونولیت در بسته‌بندی محصولات الکترونیکی

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت در بسته‌بندی محصولات الکترونیکی کار می رود و سبب می شود که این محصولات در زمان حمل و نقل، آسیب نبینند.

محصولات الکترونیکی نسبت به ضربه، فشار، رطوبت، حرارت شدید، سرمای شدید و … حساس هستند و ممکن است در اثر این موارد دچار مشکل ظاهری یا عملکردی شوند. لذا بسته بندی آنها باید به درستی انجام شود. بسته بندی محصولات الکترونیکی باید دارای کیفیت بالایی باشد و توانایی محافظت از این محصولات را به خوبی داشته باشد.

اهمیت بسته بندی انواع تجهیزات الکترونیکی

یونولیت در بسته‌بندی محصولات الکترونیکی دارای نقش مهمی است و به جهات گوناگون از صدمه دیدن آنها جلوگیری می کند. تجهیزات الکترونیکی، تجهیزاتی هستند که عملکرد آنها بر اساس برق یا انرژی الکتریکی صورت می گیرد. در واقع منبع تأمین انرژی موردنیاز این تجهیزات، برق می باشد.

این تجهیزات به سبب ساختار ظریف و عملکرد بسیار حساسی که دارند، به شدت آسیب پذیر هستند و جابه جایی آنها به دقت زیادی نیاز دارد. این محصولات پس از تولید در کارخانه در آخرین مرحله، بسته بندی می شوند تا به صورت صحیح و سالم به دست مشتریان برسد.

تولید و بسته بندی تجهیزات و لوازم الکتریکی بر اساس نوع آنها به صورت مختلفی انجام می شود. این تجهیزات شامل تلویزیون، لپ تاپ، تلفن، آی پد، لامپ ها، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، همزن و … می باشند. این محصولات هم حساس و شکننده هستند و هم دارای ارزش اقتصادی بالایی هستند، لذا باید به خوبی بسته بندی شوند تا از خطرات احتمالی در امان باشند و در حین جابجایی و بلند کردن و گذاشتن آنها، دچار مشکل نشوند. یونولیت در بسته‌بندی محصولات الکترونیکی مورداستفاده قرار می گیرد. زیرا از جنبه های گوناگون برای بسته بندی محصولات مناسب هستند.

بسته بندی لوازم برقی نیازمند یک جعبه و کارتن، نایلون، ضربه گیر و نوار است. در واقع یک بسته بندی ایده آل برای لوازم برقی باید به گونه ای باشد که ضمن سالم نگه داشتن آنها، موجب تمیز نگه داشتن آنها شود. به گونه ای که اگر لوازم برقی سالها در کارتن بسته بندی بمانند، تمیز و خوش ظاهر باشند.

بسته بندی انواع لوازم برقی با استفاده از پلاستوفوم

پلاستوفوم یا یونولیت در بسته‌بندی محصولات الکترونیکی مانند گوشی همراه، لپ تاپ، قطعات رایانه ای، قطعات جانبی گوشی همراه، لامپ، لوستر، جعبه کلید و پریز، محافظ برق، ضبط صوت، کنسول بازی، سیستم های پخش خودرو و … به کار می رود.

بیشتر بخوانید

با توجه به ویژگی انعطاف پذیری یونولیت می توان یونولیت را دقیقاً مطابق با لوازم برقی موردنظر برش داده تا لوازم برقی موردنظر در زمان جابجایی به صورت فیکس و ثابت باقی بماند و اصلاً جابجا نشود. بدین منظور نمونه محصول الکترونیکی موردنظر را به کارخانه تولید یونولیت ارائه داده تا یونولیت را درست بر اساس آن، تولید کند و ساخت یونولیت بسته بندی تجهیزات برقی را به صورت سفارشی و ویژه انجام دهد.

یونولیت در بسته‌بندی محصولات الکترونیکی باید به گونه ای به کار رود که احتمال تکان خوردن آنها را از بین ببرد. بدین ترتیب می توان از بسته بندی اصولی انواع ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، مایکروفر و سولاردم، جاروبرقی، جارو شارژی، لپ تاپ و قطعات رایانه ای، اتو و … اطمینان خاطر داشت. با ویژگی هایی که یونولیت دارد به خوبی می تواند از این محصولات مراقبت کند تا با خسارت دیدن آنها، زیان های جبران ناپذیری به تولیدکنندگان وارد نشود.

شما فرض کنید که یک ماشین لباسشویی در زمان جابجایی صدمه ببیند و به کارخانه مرجوع شود. در این حالت ماشین لباسشویی باید باز شده و دوباره با رفع ایرادات تولید شود و حتی ممکن است امکان رفع ایرادات آن وجود داشته باشد. در این شرایط خسارت قابل توجهی به تولیدکننده وارد می شود که اگر این اتفاق چندین بار در سال رخ دهد، تولیدکنندگان به شدت متضرر خواهند شد.

مزایای استفاده از یونولیت در بسته‌بندی محصولات الکترونیکی

شاید متریال دیگری وجود داشته باشند که بتوانند کار یونولیت را در بسته بندی انجام دهند. اما نتایج بسته بندی محصولات الکترونیکی با یونولیت با بسته بندی محصولات الکترونیکی با سایر متریال، متفاوت می باشد. متریال دیگر نمی توانند بسته بندی محصولات دیگر را به خوبی یونولیت انجام دهند.

مزایای بسته بندی تجهیزات برقی با یونولیت یا پلاستوفوم شامل هزینه پایین یونولیت، مقاومت بسیار بالای یونولیت در محافظت از محصولات الکترونیکی در برابر فشار و ضربه، مقاومت بسیار بالای یونولیت در مصون ماندن تجهیزات الکترونیکی از رطوبت و آب، ایجاد یک بسته بندی سبک برای محصولات برقی، طول عمر بالای بسته بندی لوازم برقی و … می باشد.

محصولاتی که با یونولیت بسته بندی شوند، به احتمال بالای 99.9 درصد به صورت صحیح و سالم به دست مصرف کننده می رسند. زیرا ساختار یونولیت به گونه ای است که هر فشار و ضربه ای را دفع می کند و موجب سالم ماندن آنها می شود. یونولیت بسته بندی هر یک از محصولات الکترونیکی را درست مانند شکل و اندازه آنها تولید می کنند تا خاص آنها باشد.

اثر منفی استفاده از یونولیت در بسته‌بندی محصولات الکترونیکی بر روی محیط زیست

استفاده از یونولیت برای بسته بندی تجهیزات الکترونیکی به شرط آنکه به جمع آوری یونولیت پس از باز کردن بسته بندی تجهیزات الکترونیکی اهمیت داده شود، مشکلی را برای محیط زیست ایجاد نمی کند. زیرا یونولیت، قابل بازیافت می باشد و با استفاده از دستگاه های ویژه ای ریز می شوند و مواد بازیافتی تبدیل می شوند و سپس به کارخانه های مختلف فرستاده می شوند تا به عنوان مواد اولیه تولید محصولات مختلف مورداستفاده قرار بگیرند.

هزینه بسته بندی لوازم برقی با پلاستوفوم

پلاستوفوم یا یونولیت، از محصولات ارزان قیمت برای بسته بندی محصولات مختلف است که از سوی کارخانه های تولیدکننده لوازم برقی به کار می رود. لوازم برقی گوناگون با بسته بندی با پلاستوفوم به شرط استفاده از بهترین مواد موردنیاز دیگر برای بسته بندی، با حفظ کیفیت ظاهری و ساختاری به دست مصرف کنندگان می رسد. هزینه بسته بندی این محصولات با پلاستوفوم بسیار مناسب خواهد بود و تمامی تولیدکنندگان با این مسئله موافق هستند که یونولیت، باکیفیت ترین و به صرفه ترین محصول برای بسته بندی است. با توجه به کیفیت و ابعادی که یونولیت تولیدی دارد، قیمت آن متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *