مشاوره رایگان

چطور کالاهای خود را بسته‌بندی کنیم

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم ؟

چکیده محتوای این صفحه

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم ؟ بهترین مواد برای بسته بندی کالاهای مختلف، موادی هستند که عایق ضربه و فشار باشند.

برای بسته بندی کالاها و محصولات مختلف باید از موادی استفاده نمود که از آنها به خوبی محافظت کنند. هر کالایی در حین جابه جایی ممکن است در معرض آسیب های مختلفی قرار داشته باشند. بنابراین باید آنها را به درستی بسته بندی نمود تا آسیب نبینند.

برای بسته بندی درست و اصولی کالاها و محصولات مختلف، دو مسئله حائزاهمیت است. اولین مسئله، انتخاب متریال مناسب برای بسته بندی است و دومین مسئله، نحوه اصولی بسته بندی این کالاها است.

فوم رولی پلی اتیلن برای اسباب کشی

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم ؟ یکی از مواد مناسب برای بسته بندی کالاها، فوم پلی اتیلن می باشد که امروزه برای اسباب کشی مورداستفاده قرار می گیرد. این فوم ها، بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند. فوم های رولی پلی اتیلن برای بسته بندی تجهیزات الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم چوبی، وسایل شیشه ای و … بسیار مناسب هستند. این فوم ها در ضخامت های مختلفی تولید می شوند.

یونولیت حبه قندی برای بسته بندی کالاها و محصولات

این یونولیت ها با پوشاندن فضاهای خالی موجود در کارتن، احتمال آسیب دیدن آنها را کاهش می دهند. یونولیت های حبه قندی، مکعب هایی در ابعاد کوچک هستند که به صورت کیلویی عرضه می شوند. برای بسته بندی کالاهای مختلف از یونولیت های حبه قندی استفاده می شود. یونولیت های حبه قندی با توجه به ساختار و ویژگی هایی که دارند، برای بسته بندی محصولات بسیار مناسب هستند. با استفاده از این یونولیت ها می توان با ارزان ترین روش، بسته بندی محصولات را انجام داد.

فوم های شانه تخم مرغی برای بسته بندی کالاها و محصولات مختلف

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم ؟ برای بسته بندی کالاهای خود می توانید از فوم های شانه تخم مرغی استفاده کنید. درست است که فوم های شانه تخم مرغی، عایق صوت هستند. اما استفاده از آنها صرفاً به خاطر این ویژگی آنها نیست. فوم های شانه تخم مرغی می توانند عایق ضربه باشند. فوم های شانه تخم مرغی از جنس پلی یورتان یا پلی اورتان هستند.

این فوم ها در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارند. رنگ این فوم ها در اغلب مواقع، خاکستری و سیاه است. از این فوم ها برای بسته بندی تجهیزات و کالاهای خارجی، به دفعات بسیار استفاده می شود. با این فوم ها می توان کالاهایی که احتمال آسیب دیدگی آنها زیاد است را بسته بندی نمود و از عدم آسیب دیدگی آنها، اطمینان خاطر داشت.

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم ؟ با یونولیت های ورقه ای

یونولیت ورقه ای، یکی از برترین محصولات برای بسته بندی است. ورق های یونولیتی به سبب مقاومت بسیار بالا در مقابل رطوبت، سبکی، استحکام و دوام بالا، ضد ضربه بودن و … برای بسته بندی مورداستفاده قرار می گیرند. کاربردهای بسیار مهمتری برای یونولیت وجود دارد که این مسئله نشان از مقاومت بسیار بالای ورق های یونولیتی دارد.

یونولیت های ورقه ای به این صورت ساخته می شوند که ابتدا مونومرهای استایرن به پلی استایرن تبدیل می شوند. این پلی استایرن ها درون دیگ هایی تحت حرارت بالا، انبساط پیدا می کنند. سپس آنها به داخل دستگاه های خشک کن می روند. سپس آنها را فشرده سازی می کنند. این مواد به صورت صفحاتی در ابعاد مشخص برش می خورند و به ورق های یونولیتی تبدیل می شوند. ورق های یونولیتی برای بسته بندی محصولات بسیار مناسب هستند.

یونولیت های باکسی یا یخدان های یونولیتی برای اسباب کشی

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم ؟ برخی از کالاها را می توان داخل باکس های یونولیتی قرار داد. معمولاً برای جابه جایی لوازم ارزشمند و حساس از این روش استفاده می شود. برای جابه جایی محصولات فسادپذیر باید از یونولیت های باکسی استفاده نمود. باکس های یونولیتی در ابعاد مختلفی وجود دارند. کاربرد اصلی یونولیت های باکسی، حمل دارو و محصولات خوراکی است. اما در موارد متعددی از این باکس های یونولیتی برای جابه جایی لوازم استفاده می شود.

نایلون های ضخیم

یکی دیگر از پاسخ هایی که می توان به پرسش چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم داد، نایلون های ضخیم می باشند. نایلون های ضخیم، اصلاً قدرت دفع ضربه را ندارد و فاقد مقاومت در برابر ضربه و فشار هستند. اما برای محافظت از کالاها در برابر آلودگی و گرد و غبار از نایلون های ضخیم استفاده می کنند.

بنابراین اگر هدف شما از بسته بندی، صرفاً محافظت از آنها در برابر آلودگی می باشد می توانید از نایلون های ضخیم استفاده کنید. اما اگر به محافظت از آنها در برابر فشار و ضربه و … فکر می کنید، باید از سایر مواد مانند یونولیت، فوم های شانه تخم مرغی، نایلون های حباب دار استفاده نمود. این نایلون ها دارای قیمت پایینی هستند و استفاده از آنها به صرفه می باشد. برای بسته بندی فرش و تابلو و مبلمان راحتی و … می توان از این نایلون ها استفاده نمود.

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم ؟ با استفاده از نایلون های حباب دار

نایلون حباب دار ضربه گیر، محصولی مناسب برای بسته بندی انواع کالاها است. حباب های پلاستیکی این نایلون ها با هوا پر شده است. وجود این حباب ها سبب شده است که سطح بسیار لطیفی داشته باشند. از این نایلون ها برای بسته بندی کالاهای متعددی استفاده می شود. این نایلون ها برای اسباب کشی، بسیار کاربردی هستند. سایز حباب های موجود در این نایلون، متفاوت است. معمولاً این حباب ها در ابعاد 5 ، 10 ، 15 ، 20 و 30 میلی متر وجود دارند.

برخی از کالاهای بسته بندی شده با نایلون های حباب دار شامل مبلمان، دکوراسیون، قطعات و لوازم یدکی های خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات برقی، قطعات کامپیوتری، کابینت و … می باشند. یکی از بهترین پاسخ هایی که می توان به پرسش چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم داد، نایلون های حباب دار می باشند. این نایلون ها می توانند کالاها را از شکستگی، ایجاد خط و خش، فرورفتگی و … نجات دهند. نایلون های حباب دار در انواع مختلفی مانند نایلون دو لایه حباب بزرگ، نایلون سه لایه حباب درشت، نایلون سه لایه حباب ریز و … وجود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *