مشاوره رایگان

ورق یونولیت فشرده سردخانه

ورق یونولیت فشرده سردخانه

چکیده محتوای این صفحه

ورق یونولیت فشرده سردخانه در خصوصیات مختلفی تولید می شود. استفاده از این ورق یونولیت ، مزایای بسیار زیادی دارد.

یونولیت با خواصی که دارد سر از همه جا در آورده است و در صنایع مختلف به کار می رود. یکی از خواص یونولیت که سبب استفاده از آن در سردخانه شده است ، خاصیت عایق سرما و گرما بودن است.

آشنایی با یکی از مهمترین کاربردهای ورق پلاستوفوم

یکی از مهمترین کاربردهای ورق پلاستوفوم ، استفاده در سردخانه است. ورق یونولیت فشرده سردخانه ، بسیار سبک است و برای استفاده در سردخانه بسیار مناسب است. همچنین از این ورق ها برای تولید یخچال های صنعتی استفاده می کنند.

سردخانه ، محیطی برای نگهداری مواد غذایی و خوراکی است. در بخش های مختلفی در سردخانه از یونولیت استفاده می شود. یونولیت مورداستفاده برای سردخانه دارای مشخصات خاصی است. این یونولیت باید دارای ضخامت مناسبی باشد تا از حداکثر خاصیت عایق بودن برخوردار باشد.

دلیل استفاده از ورق یونولیت فشرده سردخانه

در مکان هایی که نیاز به کنترل دما است ، نیاز به استفاده از انواع عایق های برودتی می باشد. استفاده از عایق های برودتی به منظور حفظ دما در محیط می باشد. یخچال ها و سردخانه ها در اندازه های مختلفی وجود دارند که هر یک ، بخشی از فضا را به خود اختصاص می دهند.

برای جلوگیری از خروج هوای خنک و سرد به بیرون بایستی دیوارهای سردخانه و یخچال را با عایقی خاص ، عایق بندی کنند. این کار همانند استفاده از پنجره های دوجداره می باشد. نکته ای که حائزاهمیت است این است که از هر عایقی نمی توان برای عایق سازی سردخانه استفاده کرد.

ورق یونولیت فشرده سردخانه به منظور یک جدار عایق برای جلوگیری از اتلاف هوای سرد و حفظ دمای محیط ، مورداستفاده قرار می گیرد. با مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته است ، مشخص شده است که استفاده از یونولیت در سردخانه بسیار مفید است. به همین دلیل در اغلب سردخانه ها در بخش های مختلف از انواع یونولیت ورق فشرده استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: کاهش لرزه و شوک در سازه با استفاده از یونولیت

مزایای استفاده از ورق پلاستوفوم فشرده سردخانه چیست ؟

با وجود ورق پلاستوفوم فشرده سردخانه ، دیگر از عایق های سنگین و گران قیمت استفاده نمی کنند. استفاده از ورق پلاستوفوم سردخانه موجب کاهش مصرف انرژی در سردخانه می شود. با توجه به مکانی که از یخچال های صنعتی استفاده نموده و یا سردخانه در آنجا وجود دارد ، هزینه های پرداخت عوارض انرژی بسیار کاهش می یابد.

استفاده از ورق یونولیت فشرده سردخانه در سردخانه و کارخانه های تولیدکننده یخچال صنعتی ، بسیار آسان است. زیرا این محصولات بسیار سبک هستند و استفاده از آنها هیچگونه دردسری ندارد. از این ورق ها می توان به صورت چندگانه استفاده کرد. مزیت مهم این ورق ها این است که از مقاومت کششی بسیار بالایی برخوردار هستند.

دوام بالای ورق های یونولیتی موجب استفاده طولانی مدت از آنها در سردخانه یا یخچال های صنعتی بزرگ شده است. در واقع با گذشت زمان همچنان خواص یونولیت پابرجا بوده و از میزان خواص عایق بودن یونولیت و سایر خواص آن کاسته نمی شود. هیچ عایقی مانند ورق یونولیت وجود ندارد که با این هزینه کم بتواند عایق سازی سردخانه و یخچال صنعتی و … را انجام دهد.

پایدار نگه داشتن سلامت و بهداشت

یکی از مزایای استفاده از ورق یونولیت فشرده سردخانه ، پایدار نگه داشتن سلامت و بهداشت است. مواد موجود در این ورق ها ، بهداشتی و غیرسمی هستند و هیچ گونه آثار بدی بر روی مواد داخل سردخانه یا یخچال صنعتی ندارد. در واقع سلامت مواد خوراکی موجود در سردخانه و یخچال های صنعتی ، تضمین شده است.

ورق های یونولیت فشرده در مقابل رطوبت ، فشار ، ضربه ، سرما ، گرما و … بسیار مقاوم است. یکی از مزایای این ورق ها این است که با مشکل زنگ زدگی مواجه نمی شوند. استفاده از یونولیت در سردخانه هیچگونه مغایرتی با استانداردهای کیفی و بهداشتی ندارد.

این ورق ها در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند تا برای استفاده از آنها در سردخانه و تولید یخچال های صنعتی ، هیچگونه محدودیتی وجود نداشته باشد. ورق یونولیت فشرده ، بهترین عایقی است که برای استفاده در سردخانه و یخچال های صنعتی مورداستفاده قرار می گیرد.

بررسی ساختمان ورق یونولیت فشرده سردخانه

ساختار این ورق ها به گونه ای است که نود درصد آن ، هوا است. علت سبکی این ورق ، همین مسئله می باشد. محبوبیت ورق های یونولیتی سردخانه به دلیل سبکی آن است. ساخت ورق یونولیتی سردخانه با استفاده از ماشین آلات مختلف به صورت اتوماتیک انجام می شود.

تولیدکنندگان مختلف برای تولید این محصول از دستورالعمل های مختلفی استفاده می کنند. استفاده از متریال با سطح کیفی متفاوت و روش های مختلف ساخت ورق های یونولیتی موجب تولید ورق یونولیتی سردخانه با کیفیت های مختلف شده است.

میزان خاصیت عایق پذیری ورق یونولیتی فشرده سردخانه

استفاده از یک ورق یونولیت فشرده سردخانه ، سبب عایق سازی صد درصدی نمی شود. اما در مجاورت یکدیگر قرار دادن چندین ورق سبب افزایش خاصیت عایق پذیری می شود. با توجه به مشاهدات می توان گفت که استفاده از ورق های یونولیتی سردخانه سبب بوجود آمدن عایق سی درصدی می شود که خود این مقدار ، یک میزان قابل توجه است.

هر اندازه که ضخامت ورق های یونولیتی فشرده سردخانه بیشتر باشد ، میزان خاصیت عایق پذیری ورق ها بیشتر است. استفاده از ورق های یونولیتی نه تنها سبب عایق پذیری می شود بلکه برای ایجاد یک پوشش یکپارچه برای دیوارهای سردخانه ، مناسب است. استفاده از ورق یونولیتی سردخانه ، از هر نظر مقرون به صرفه است.

کلام آخر

با توجه به توضیحات ارائه شده می توان متوجه شد که استفاده از ورق‌های یونولیتی فشرده برای سردخانه یک ضرورت است. چرا که نتایج بسیار ارزشمندی دارد. بنابراین توصیه می کنیم که از یکی از بهترین تولیدکنندگان یونولیت مانند مجموعه یونولیت پلاستوفوم به خرید ورق یونولیت فشرده سردخانه اقدام کنید تا از باکیفیت ترین و استانداردترین یونولیت در سردخانه خود استفاده کنید. این ورق ها سبک ، مقرون به صرفه ، مقاوم در برابر فشار ، عایق در برابر گرما ، عایق در برابر سرما ، عایق در برابر رطوبت و مستحکم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *