مشاوره رایگان

میزان چگالی یونولیت نبشی

میزان چگالی یونولیت نبشی

چکیده محتوای این صفحه

میزان چگالی یونولیت نبشی به اندازه ای بالا است که مقاومت آن را بسیار زیاد کرده است. این یونولیت را در دانسیته ثابتی تولید نمی کنند.

یکی از یونولیت های پرمصرف، یونولیت نبشی می باشد که در موارد مختلفی مورداستفاده قرار می گیرد. یونولیت نبشی همانند سایر انواع یونولیت از پلی استایرن انبساطی درست می شود. این یونولیت ها به سبب قدرت بسیار بالایی که در دفع ضربه دارند، کاربردهای فراوانی دارند.

معرفی خلاصه یونولیت نبشی

قبل از بررسی دقیق میزان چگالی یونولیت نبشی با ساختار این محصول بیشتر آشنا می شویم. برای محافظت از محصولاتی که در حین جابجایی به مراقبت نیاز دارند، استفاده از یونولیت نبشی بسیار سودمند است. یونولیت نبشی به خوبی می تواند از محصولات در حین جابه جایی محافظت کند و مانع از لطمه دیدن آنها شود.

بسیاری از لوازم مختلف مانند یخچال ها، تلویزیون، ماکروفر، جاروبرقی، کنسول بازی، سرخ کن، آبمیوه گیری، گلدان و … را می توان با استفاده از یونولیت نبشی به خوبی بسته بندی کرد. با وجود یونولیت نبشی، محصولات از ضربه فیزیکی، رطوبت، سرما و گرما و سایر عوامل تهدیدکننده سلامت محصولات، در امان خواهند بود.

مرور خلاصه مشخصات یونولیت نبشی

میزان چگالی یونولیت نبشی با توجه به کارایی این محصول مشخص می شود. این محصولات در ابعاد مشخصی تولید می شوند. کارخانه ها برای تولید این محصول به نوع سفارش مشتری توجه می کنند. ممکن است با توجه به نوع کارایی یونولیت نبشی، نیاز به استفاده از یونولیت نبشی در ابعاد مشخصی باشد.

یونولیت های نبشی دارای ظاهری ال مانند هستند که این فرم خاص برای محافظت از محصولات مختلف در زمان جابجایی درنظر گرفته شده است. این فوم ها دارای طول 1 متر و یا 2 متر هستند. گاهی یونولیت های نبشی را در طول 5 سانت تا 150 سانت تولید می کنند. این فوم ها معمولاً در عرض یک تا 15 سانتی متر هستند. اگر برای محصول موردنظر از یونولیت نبشی با ابعاد مناسبی استفاده شود، امنیت محصول بیشتر حفظ خواهد شد. زیرا یونولیت نبشی با ابعاد مناسب به خوبی می تواند مانع از لرزش و تکان خوردن محصول بسته بندی شده شود.

میزان چگالی یونولیت نبشی حدوداً چقدر می باشد؟

دانسیته یا چگالی، یکی از خواص مشخصه یک ماده می باشد و ارتباط میان جرم و فضای اشغال شده توسط آن را نمایش می دهد. جرم اتم ها، ابعاد آنها و میزان آرایش آنها، تعیین کننده دانسیته می باشد. دانسیته بر اساس فرمول معادل جرم ماده تقسیم بر حجم آن می باشد.

اجسام یا اشیائی که حجم مساوی دارند ولی جرم مختلفی دارند، دارای دانسیته متفاوتی هستند. دانسیته، یکی از مهمترین خصوصیات فیزیکی هر ماده ای هستند. دانسیته برای تشخیص مواد خالص و محاسبه و تعریف اغلب مخلوط ها به کار می رود.

بیشتر بخوانید

میزان چگالی یونولیت نبشی بر اساس موارد مختلفی تعیین می شود. دانسیته یک ماده بر اساس دما و فشار تغییر می کند. این تغییرات در اغلب مواقع برای جامدات و مایعات اندک است ولی برای گازها بیشتر می باشد.

افزایش فشار بر روی یک جسم، سبب کاهش حجم جسم می شود و به دنبال آن، دانسیته زیاد می شود. افزایش درجه حرارت ماده با زیاد شدن حجم از دانسیته آن کاهش پیدا می کند. در اغلب مواقع، گرم شدن کف سیال به سبب کاهش تراکم سیال گرم شده سبب هدایت گرما از پایین به بالا می شود.

میزان چگالی یونولیت نبشی در ارتباط مستقیمی با سختی و کیفیت محصول می باشد. اگر یک محصول به مراقبت بیشتری نیاز داشته باشد، باید با یونولیت نبشی بسته بندی شود که دارای دانسیته بالاتری باشد. دانسیته به کار رفته در نبشی های یونولیتی میان 10 الی 30 مترمکعب است. البته در صورت سفارش مشتری، این یونولیت را در دانسیته بالاتر از 30 هم تولید می کنند.

در اغلب مواقع دانسیته میان 10 الی 30 مترمکعب، پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان خواهد بود. اما در مواردی به دلایل حساسیت یا سایر ویژگی های محصول نیاز است که از یونولیتی استفاده شود که دانسیته آن بالاتر از مقدار متداول باشد و در این شرایط، تولیدکننده به تولید یونولیت نبشی در دانسیته بالا اقدام می کند.

ضخامت متداول و رایجی که برای یونولیت های نبشی درنظر می گیرند

پس از آگاهی از میزان چگالی یونولیت نبشی به بررسی میزان ضخامت آن می پردازیم. درنظر گرفتن یک ضخامت ایده آل برای فوم های نبشی به سبب ضربه گیری، اقدام شایسته ای است. کارخانه های تولیدی بر اساس حجم کارتن محصولات خود و میزان حساسیت  آنها، ضخامت های مختلفی را برای یونولیت های نبشی درنظر می گیرند. اگر یونولیت نبشی دارای ضخامت 3 الی 10 سانتی متر باشد، محصول شما در برابر آسیب های مختلف به خوبی محافظت می شود و در نتیجه در برابر فشار و ضربه مقاوم خواهد بود.

هر اندازه که ضخامت یونولیت نبشی بیشتر باشد، مقاومت آن بیشتر خواهد بود و برای کاربردهای مهمتر و حساس تر مناسب تر خواهد بود. یونولیت هایی که نمی توانند در برابر ضربه و فشار، مقاومت خوبی از خود نشان دهند، معمولاً دارای ضخامت کمی هستند که این مسئله یک ضعف به شمار می آید.

تولیدکنندگان یونولیت نبشی باید با توجه به کاربرد موردنظر یونولیت نبشی، درباره مشخصات آن از قبیل میزان چگالی یونولیت نبشی و میزان ضخامت و … تصمیم گیری کنند. زمانی که تمامی مشخصات یونولیت نبشی مناسب باشد، یونولیت نبشی برای محافظت از هر محصولی در هر شرایطی مناسب خواهد بود.

اگر مشتریان به دلیل صرفه جویی در هزینه های خود و کمتر شدن قیمت یونولیت نبشی، تولید آن را به صورت دانسیته و ضخامت کم سفارش دهند، به خود ضرر خواهند زد. زیرا این یونولیت نمی تواند از محصولات آنها محافظت کند و مانع از آسیب دیدگی آنها شود.

نتیجه گیری از بررسی میزان چگالی یونولیت نبشی

پیش از خرید یونولیت نبشی باید موارد متعددی را درنظر گرفت که یکی از آنها دانسیته یونولیت نبشی می باشد. دانسیته های پایین نمی توانند پاسخگوی نیازهای مهم و حساس باشند. یونولیت به طور کلی ارزان است و برای خرید آن نیاز نیست که به دلیل صرفه جویی به دنبال ارزان ترین نوع آن باشید. با انتخاب باکیفیت ترین یونولیت نبشی در ابعاد و دانسیته مناسب، سلامت محصولات تولیدی خود را ضمانت نموده و میزان خسارت های احتمالی را کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *