مشاوره رایگان

قیمت دیوارپوش فومی

قیمت دیوارپوش فومی

چکیده محتوای این صفحه

قیمت دیوارپوش فومی تاثیر ویژه ای بر انتخاب شما دارد . این پارامتر تعیین کننده وسع خرید شما است . پیش از انتخاب و ارزیابی برند های مختلف محصول ، قیمت دیوارپوش را پرس و جو کنید .

قیمت به شما این فرصت را می دهد ، تا متناسب با بودجه تان ، محصول مد نظر خود را سفارش دهید . قیمت خرید دیوارپوش ها متفاوت است . پارامتر های مختلفی جهت خرید انواع این محصول به شما کمک می کند ، که در ادامه مبحث درباره آن ها توضیح می دهیم . مقاله ما را از دست ندهید .

انواع دیوارپوش فومی

قیمت دیوارپوش فومی مهم ترین عاملی است ، که انتخاب های شما را محدود می کند . در بازار این محصول در رنگ ، شکل ، جنس ، طرح و مدل های عرضه می شود . از آن جایی که نوع مواد اولیه آن ها با یکدیگر فرق می کند ، امکان خرید انواع دیوارپوش ها با قیمتی یکسان مقدور نیست .

برای آشنایی با قیمت این محصول ، انواع دیوارپوش ها را معرفی می کنیم . این نوع از متریال ها جهت عایق ‌بندی ساختمان در برابر امواج صوتی استفاده می شود . نوع محصول ، بیشترین تاثیر را بر قیمت دیوارپوش فومی دارد . از پرفروش ترین انواع این محصول در بازار ، می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • پانل ‌های فومی PVC :

این نوع دیوارپوش ها از مواد صنعتی پیشرفته نظیر PVC ساخته می شوند . این نوع از محصولات مناسب استفاده در محیط های خشک هستند . به دلیل عدم مقاومت در برابر رطوبت ، اکثرا در طراحی دیوار های داخلی به کار می روند .

  • پانل‌ های فومی پلی اورتان :

محصولات این دسته از جنس پلی اورتان هستند . عمدتاً به منظور عایق بندی ساختمان در برابر حرارت و صوت استفاده می شوند . این محصول مناسب برای محیط های داخلی و خارجی است .

  • پانل‌ های فومی پلی‌استایرن :

پانل های این دسته از جنس پلی استایرن می باشند . این محصولات به عنوان یک عایق حرارتی _ صوتی مؤثر در ساختمان ها عمل می کنند . آنها مقاوم در برابر رطوبت نیستند و معمولاً در فضای داخلی مجتمع استفاده می شوند .

  • پانل های فومی پلی‌استیرن اکستروژن :

این نوع دیوارپوش از مواد پلی ‌استیرن ساخته می شود . آنها مقاوم در برابر رطوبت هستند و می‌ توانند در فضا های داخلی و خارجی نصب گردند .

  • پانل‌ های فومی سنگین :

این نوع دیوارپوش از مواد فومی سنگین ‌تری تهیه می شوند . غالبا از انواع این محصول در طراحی محیط های داخلی و خارجی استفاده می کنند .

قیمت دیوارپوش فومی رابطه مستقیمی با نوع محصول دارد . هر چه محصول منتخب شما بروزتر باشد ، بایستی برای خرید آن ، هزینه بالاتری بپردازید .

بیشتر بخوانید: راهنما محاسبه تعداد بلوک یونولیت

بر قیمت دیوارپوش فومی چه پارامتر هایی تاثیر دارد ؟

قیمت دیوارپوش فومی تحت تأثیر چندین پارامتر قرار می گیرد . این محصول متنوع است . با استفاده از انواع این محصول می توانید ، محیطی زیبا برای کار یا زندگی خود برپا سازید .

با این که ارزش مادی این محصول بالا است ، اما به کیفیت و عملکرد آن می ارزد . افراد به دنبال خرید محصولات اصل با قیمت هایی مقرون به صرفه هستند . متاسفانه بازار ها با ابزارآلات فیک و بی ارزش پر شده است .

با این وجود خرید دیوارپوش های اصل سخت و دشوار می باشد . پارامتر های مختلفی در انتخاب بهترین نوع این محصول به خریداران کمک می کند . برخی از عوامل کلیدی بر قیمت دیوارپوش فومی تأثیر بگذارند ، در ذیل به آن ها اشاره می‌ کنیم :

  • جنس و نوع فوم :

نوع فوم بر قیمت دیوارپوش فومی اثر می گذارد . فوم‌ های با کیفیت معمولاً گران تر هستند .

  • ضخامت فوم :

ضخامت فوم نیز بر ارزش مادی آن موثر است . هزینه تمام شده فوم های ضخیم بالا می باشد . از این رو مشتریان باید بابت خرید آن هزینه بیشتری بپردازند .

  • ابعاد و اندازه پانل‌ ها :

ابعاد و اندازه پانل‌ های دیوارپوش فومی از دیگر فاکتور هایی است ، که بر قیمت محصول تاثیر دارد . پانل‌ های بزرگتر گران تر هستند .

  • طرح و رنگ :

طرح و رنگ بر قیمت دیوارپوش فومی می افزاید . هر چه طرح دیوارپوش بروز تر باشد ، هزینه خرید آن بیشتر است .

  • کیفیت ساخت :

کیفیت ساخت و پایداری محصول مشخصه دیگری است ، که بر قیمت فروش آن تأثیر می گذارد .

  • برند تولید :

در صورتی که محصول منتخب شما ، جزء محصولات برتد بازار باشد ، بایستی بابت خرید آن هزینه بیشتری بپردازید ‌.

  • نصب و نگهداری : هزینه نصب و نگهداری دیوارپوش فومی نیز باید پیش از خرید ، برآورد شود ، تا هزینه های پرداختی خود را بسنجید .

برای اطلاع از قیمت دیوارپوش فومی به نرخ روز به وب سایت یونولیت رجوع کنید ، یا به صورت غیرحضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

بر قیمت دیوارپوش فومی چه پارامتر هایی تاثیر دارد ؟

خرید دیوار پوش فومی

قیمت دیوارپوش فومی ، سفارش شما تحت تأثیر قرار می دهد . دیوارپوش پوش فومی ، پوششی مناسب برای زیباسازی دیوار های داخلی و خارجی است . این نوع محصولات به عنوان یک جایگزین سبک و اقتصادی برای دیوارپوش ‌های سنتی مورد استفاده قرار می ‌گیرند .

قیمت این دیوار پوش به عوامل مختلفی نظیر ؛ ابعاد ، ضخامت ، طرح و نوع مواد به کار رفته در محصول بستگی دارد . همچنین ، قیمت‌ خرید آن بنابر منطقه جغرافیایی و شرایط بازار متفاوت است .

برای خرید دیوارپوش پوش فومی می ‌توانید به فروشگاه‌ های محلی مراجعه کنید و قیمت‌ دقیق محصولات را پرس و جو کنید . علاوه بر این ، امکان خرید این محصول در فضای مجازی نیز برای شما مقدور است .

 

سخن پایانی

یونولیت از بزرگ ترین عرصه کنندگان محصولات فومی در ایران می باشد . این مجموعه به صورت مجازی نیز به مردم خدمات عرضه می دارد . با مراجعه به فروشگاه ما علاوه بر اطلاع از قیمت دیوارپوش فومی می توانید با کارشناسان تولید ارتباط برقرار کنید .

بیشتر بخوانید: قیمت دستگاه cnc یونولیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *