مشاوره رایگان

قیمت دستگاه cnc یونولیت

قیمت دستگاه cnc یونولیت

چکیده محتوای این صفحه

یونولیت ها به عنوان مصالح نوین و پرکاربردی هستند ، که در سال های اخیر بسیار مورد توجه پیمانکاران قرار گرفته اند . برای برش دادن یونولیت از دستگاه هایی به نام سی ان سی استفاده می کنند . اخیرا به دلیل نوسانات ارزی ، قیمت دستگاه cnc یونولیت دچار نوسانات زیادی شده است .

این دستگاه ها از سرعت عمل بالایی ، در مقایسه با لوازم سنتی برخوردار هستند . با توجه به کنترل کامپیوتری که دارند ، درصد خطا در آن ها بسیار پایین است . برای آشنایی بیشتر با این نوع دستگاه ، با ما همراه باشید .

بیشتر بخوانید: عایق بندی دیوار برای صدا

عوامل موثر بر قیمت دستگاه cnc یونولیت

قیمت دستگاه cnc یونولیت ، مانند هر دستگاه صنعتی دیگر تحت تاثیر پارامترهای مختلفی قرار دارد . به همین دلیل است که نمی توانیم یک قیمت مشخص ، برای آن در نظر بگیریم . در ادامه به مهمترین مواردی ، که بر این موضوع تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد .

  • تعداد محورهای دستگاه

هر اندازه تعداد محورها بیشتر باشد ، قیمت دستگاه cnc یونولیت هم افزایش خواهد یافت . زمانی که تعداد محورها افزایش پیدا می کند ، به این مفهوم است که ، قابلیت های دستگاه مورد نظر متفاوت است . به عنوان مثال یک دستگاه 5 محوره ، امکانات بیشتری را در مقایسه با یک دستگاه 3 محوره در اختیار کاربران قرار می دهد .

  • برند و شرکت تولید کننده دستگاه

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر ، قیمت دستگاه cnc یونولیت برند تولید کننده است . در حال حاضر شاهد این امر ، در سراسر دنیا هستیم ، که برند های تولید کننده می توانند ، به عنوان یک عامل تاثیرگذار در کاهش و افزایش قیمت دستگاه های صنعتی تاثیر بگذارند .

دستگاه های سی ان سی ، توسط کشورهای مختلفی مانند چین ، آمریکا ، تایوان ، ژاپن ، آلمان و …. تولید می شوند ، که هر کدام بر اساس کیفیت آن ها قیمت گذاری می شوند .

  • آپشن ها و امکانات دستگاه

دستگاه های سی ان سی مخصوص یونولیت ، می توانند از آپشن های مختلفی برخوردار باشند . به هر میزان آپشن ها در این دستگاه ها بیشتر باشد ، قیمت دستگاه cnc یونولیت نیز بیشتر می باشد .

  • نوع کنترلر CNC

یکی از مهمترین قطعات در دستگاه های سی ان سی یونولیت ، کنترلر ها هستند . این قطعات به صورت مدار بسته یا مدار باز می باشند . هر کدام از این مدل ها از ساختار خاصی برخوردارند . از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این دستگاه ها ، فاکتورهایی مانند نوسانات ارز ، ابعاد و اندازه ، میزان قدرت و توان دستگاه ، میزان عرضه و تقاضا می باشد .

نکات مهم در خرید دستگاه CNC یونولیت

در هنگام خرید دستگاه یونولیت ، باید به فاکتورهای مختلفی توجه نمایید . این موارد و نکات بر روی قیمت دستگاه cnc یونولیت ، به میزان زیادی تاثیر دارد . برخی از مهمترین این موارد را به اختصار بررسی خواهیم کرد .

  • تعداد الکتروموتورهایی ، که در دستگاه های سی ان سی به کار می رود . یک عامل بسیار مهم در تعیین کیفیت این دستگاه ها هستند .
  • قدرت و توان دستگاه ها ، بر اساس میزان اسب بخار
  • میزان ولتاژ تامیین کننده برای پشتیبانی ، از دستگاه ها این مورد به دلیل میزان مصرف برق بسیار حائز اهمیت است .
  • یکی دیگر از عوامل موثر ، بر روی قیمت دستگاه cnc یونولیت ، طراحی دستگاه است ، که به صورت افقی یا عمودی می باشد .
  • در هنگام خرید به جنس بدنه دستگاه و ستون آن دقت کنید .
  • میزان دور در دقیقه یا سرعت اسپیندل ، در کنار تعداد دنده های اسپیندل بسیار حائز اهمیت است .
  • هنگام خرید به فاصله میز تا اسپیندل هم دقت کنید .
  • از دیگر پارامترهای موثر ، بر روی قیمت دستگاه cnc یونولیت ، میزان مقاومت و تحمل وزن دستگاه ، برای قطعاتی است که قرار است ، بر روی آن ها کار شود .
  • دقت ماشین سی ان سی بسیار مهم است .
  • در هنگام خرید به میزان گارانتی هم توجه کنید .

نکات مهم در خرید دستگاه CNC یونولیت

دستگاه cnc یونولیت چه خدماتی ارائه می دهد

برخورداری از خدمات ویژه این دستگاه ها ، بر روی قیمت دستگاه cnc یونولیت تاثیر زیادی دارد . طراحی فوق العاده ی این دستگاه ها باعث شده است ، تا پیمانکاران بتوانند ، قطعه های یونولیت را با نهایت دقت ، سرعت بالا بر اساس تلرانس چند هزارم برش دهید . این دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند .

به کارگیری این دستگاه ها ، باعث می شود که از هدر رفتن وقت جلوگیری شود . این دستگاه ها قابلیت برش دهی نامحدودی دارند . آن ها می توانند در کوتاهترین زمان ممکن ، یونولیت ها را به صورت دو بعدی و سه بعدی برش دهند .

خدمات متعددی توسط این دستگاه ها ، ارائه می شود ، که بر روی قیمت دستگاه cnc یونولیت تاثیر زیادی دارد . این دستگاه ها از قابلیت برش یونولیت ها در انواع مختلف برخوردارند . علاوه بر ساخت قالب های یونولیتی می توانند ، بر روی فوم ها حکاکی سه بعدی ایجاد کنند .

خدمات پس از فرش به عنوان یکی دیگر ، از مواردی است ، که باید در هنگام خرید این دستگاه ها به آن توجه زیادی کرد .

سخن پایانی

همانطور که در ابتدا اشاره کریم ، قیمت دستگاه cnc یونولیت به عوامل مختلفی بستگی دارد . در هنگام خرید این دستگاه ها باید به مواردی ، از قبیل ابعاد ، اندازه ، میزان کارایی ، تعداد محورها ، نوع کنترلر و …. توجه کنید . یکی از مهمترین فاکتورهایی که ، در هنگام خرید دستگاه سی ان سی یونولیت باید به آن توجه کرد ، برند تولید کننده دستگاه است .

گروه یونولیت به عنوان یک تولید کننده موفق ، در این زمینه به شمار می رود . در هنگام خرید این نوع دستگاه ها ، لازم است همه امور را مورد بررسی قرار دهید ، تا بهترین انتخاب را داشته باشید . دقت داشته باشید پیش از خرید بهتر است ، با افراد متخصص در این زمینه مشورت های لازم را داشته باشید .

بیشتر بخوانید: قالب جایگزین فوم سقفی چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *