مشاوره رایگان

راهنمای خرید یونولیت

راهنمای خرید یونولیت

چکیده محتوای این صفحه

راهنمای خرید یونولیت به شما کمک می کند که یونولیت موردنظر برای کسب و کار خود را به خوبی انتخاب کنید و برترین یونولیت را خریداری کنید.

کاربردهای یونولیت در حوزه های مختلف است. گاهی یونولیت برای کاربردی مهم مورداستفاده قرار می گیرد و گاهی برای پروژه ای کوچک و نسبتاً کم اهمیت مورد استفاده قرار می گیرد. هر یونولیتی که برای کاربرد خاصی به کار می رود باید از ویژگی هایی برخوردار باشد.

با توجه به این توضیحات می توان متوجه شد که خرید پلاستوفوم ، نباید سرسری انجام شود. چرا که در صورت انتخاب پلاستوفوم نامناسب برای کاربرد موردنظر شما ، هزینه ای که صرف کرده اید کاملاً به هدر رفته است. پس لازم دانستیم که مقاله ای تحت عنوان راهنمای خرید یونولیت ، به شما ارائه دهیم تا در زمان خرید پلاستوفوم آگاهانه عمل کنید.

نکات شایان ذکر برای خرید پلاستوفوم

برای خرید پلاستوفوم باید به مواردی دقت فرمایید تا از خرید خود پشیمان نشوید. دانستن نکات زیر کمک زیادی به شما می کند که پلاستوفوم مناسبی را خریداری کنید. اگر با خواندن موارد زیر هنوز هم در انتخاب پلاستوفوم دچار مشکل بودید و این کار برای شما دشوار بود حتماً با کارشناسان مشاوره کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نکته کلیدی یک : توجه به دانسیته

اولین نکته ای که در راهنمای خرید یونولیت به شما بیان می کنیم این است که دانسیته یونولیت را درنظر بگیرید. دانسیته یونولیت ، تعیین کننده فشردگی آن است. اگر یونولیتی از دانسیته کمی برخوردار باشد ، یعنی ضعیف است و مناسب کارهای سنگین مانند ساختمان سازی و خودروسازی و … نمی باشد. اما یونولیت هایی با دانسیته ضعیف برای کارهایی مانند کاردستی و ماکت سازی و … مناسب هستند. دانسیته یونولیت ، مهمترین ویژگی یونولیت است و در درجه اول بایستی مورد توجه خریداران قرار بگیرد. پس آموختیم که انتخاب دانسیته یونولیت بایستی بر اساس کاربرد موردنظر شما انجام شود.

نکته کلیدی دوم در راهنمای خرید یونولیت : کیفیت مواد اولیه

حتماً سؤال کنید که آیا کارخانه موردنظر ، یونولیت های تولیدی خود را با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تولید می کند و یا از مواد اولیه بی کیفیت و بازیافتی برای تولید یونولیت های خود استفاده می کند. یونولیت ها ساخته شده از مواد اولیه بازیافتی ، کیفیت پایینی دارند و برای پروژه های حساس و مهم مناسب نیستند. پس توجه به این مسئله را از یاد نبرید.

بیشتر بخوانید: تفاوت یونولیت سقفی و دیواری

نکته کلیدی سوم : ابعاد یونولیت

ابعاد یونولیت را به درستی انتخاب کنید تا برای کاربرد موردنظر خود نیازی به برش یونولیت نداشته باشید و یا اینکه برش یونولیت به گونه ای انجام شود که کمترین پرتی ایجاد شود. هر چه ابعاد یونولیت را بهتر انتخاب کنید و پرتی کار شما کمتر باشد ، خرید شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. هر یک از انواع یونولیت های سقفی ، دیواری و بسته بندی و … در اندازه های مختلفی تولید شده که با توجه به کاربرد خود ، ابعاد مناسب آن را انتخاب کنید.

نکته کلیدی چهارم در راهنمای خرید یونولیت : نوع یونولیت

درنظر بگیرید که چه نوع یونولیتی را باید برای کسب و کار خود درنظر بگیرید. شما نمی توانید یک یونولیت مناسب بسته بندی را برای ساختمان سازی استفاده کنید و یا یک یونولیت مناسب کاردستی را برای خودروسازی مورداستفاده قرار دهید. یونولیت ها به طور کلی به صورت فوم سقفی ، فوم دیواری و ورق یونولیت و … ساخته می شوند. اگر نوع یونولیت را درست انتخاب کنید در استفاده از یونولیت در کسب و کار خود بسیار موفق خواهید بود. البته کارشناسان به خوبی شما را راهنمایی می کنند که چه نوع یونولیتی را برای کسب و کار خود استفاده کنید.

آیا استفاده از یونولیت مزایا دارد ؟

راهنمای خرید یونولیت را به شما ارائه دادیم. ممکن است در خرید پلاستوفوم دچار تردید شوید و از خود بپرسید که آیا خرید پلاستوفوم واقعاً مزیت دارد ؟ اگر استفاده از یونولیت مزیت نداشت کسب و کارهای مختلف از یونولیت استفاده نمی کردند. مگر می شود که استفاده از یونولیت مزیتی نداشته باشد و در صنعت مهمی مانند ساختمان سازی مورداستفاده قرار بگیرد. پس اطمینان داشته باشید که استفاده از یونولیت سودمند است و نتایج مثبتی را به دنبال دارد که شما را از استفاده از این محصول ، خرسند می کند.

مزایای مهم استفاده از پلاستوفوم ها شامل سبکی یونولیت ، قیمت پایین یونولیت ، مقاومت بالا در برابر صوت ، مقاومت بالا در برابر رطوبت ، مقاومت بالا در برابر حرارت ، قابل بازیافت بودن ، جابه جایی راحت ، امکان لمینت شدن با بهره گیری از رزین اپوکسی ، انطباق پذیری بالا ، تنوع اندازه ، امکان رنگ آمیزی آن ، امکان برش دادن آن به شکل ها و ابعاد مختلف و … می باشد. البته لازم است که در راهنمای خرید یونولیت به این نکته اشاره کنیم که در زمان خرید یونولیت به این مسئله توجه داشته باشید که آیا یونولیت موردنظر دارای مقاومت لازم در برابر حرارت و صوت و … است یا خیر.

همچنین این موارد هم بدانید که پلاستوفوم ها در مقابل حلال های آلی ضعیف هستند و حتماً دچار آسیب دیدگی می شوند. ممکن است پلاستوفوم ها در صورت ترکیب با برخی از رنگ ها و چسب ها ، دچار تغییرات منفی شوند و کیفیت خود را از دست دهند. اتفاق بدتر در زمان مواجهه یونولیت با برخی از رنگ ها و چسب ها ، مشتعل شدن یونولیت است که خطرناک است. لذا پس از خرید پلاستوفوم باید در استفاده از آنها هم به مواردی توجه داشته باشید.

مرور راهنمای خرید یونولیت به صورت خلاصه

تمامی مواردی که برای خرید پلاستوفوم مهم است را بیان نمودیم. با توجه به موارد فوق می توانید بهترین یونولیت مناسب برای کسب و کار و یا پروژه خود را خریداری کنید. در نهایت توجه داشته باشید که یونولیت را از هر کارخانه ای خریداری نکرده و از کارخانه ای به خرید یونولیت اقدام کنید که محصولاتش دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی باشد و بر مبنای استانداردهای مهم ساخته شده باشد. اصلاً در انتخاب کارخانه و یا مرکز فروش یونولیت عجله نکنید و پس از یک تحقیق درست و کامل به انتخاب کارخانه موردنظر اقدام نموده و سپس به خرید اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *