مشاوره رایگان

خرید تری دی پانل

راهنمای خرید تری دی پانل

چکیده محتوای این صفحه

خرید تری دی پانل از ضروریات ساخت و ساز هر پروژه ساختمانی است . این محصول همانند یک ستون بتنی در سازه شما عمل می کند . این محصول بسیار سبک می باشد . در لابه میانی آن ، بین دو مش فولادی یک لایه یونولیت قرار دارد .

این محصول علاوه بر مفاوم سازی دیوار ها باعث کاهش وزن کلی سازه می شود . بایستی در طراحی اسکلت ساختمان از چندین نوع تری دی پانل استفاده شود . این تجهیز ، قدرتی چند برابر سازه های بتنی به مجتمع می بخشد .در ادامه مبحث خرید تری دی پانل ، درباره انواع تری دی پانل ها و چگونگی خرید ان ها بحث می کنیم ، با ما همراه شوید .

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت دکور با یونولیت

انواع تری دی پانل

در این بخش از مقاله خرید تری دی پانل ، به معرفی انواع این محصول می پردازیم . این محصول مطمئن بر کیفیت و مقاومت سازه های ساختمانی تاثیر به خصوصی دارد . تولید محصول کاربردی تنها در یک نمونه خاص انجام نمی شود .

شرکت ها برای کسب سود بیشتر این تجهیز را در رنگ ، شکل ، جنس ، طرح و سایز و … متنوعی طراحی کردند . خرید تری دی پانل به نفع سازه های ساختمانی است . برخی از رایج ترین انواع تری دی پانل‌ ها را در زیر برای شما لیست کرده‌ ایم ، توجه داشته باشید :

1 _ تری دی پانل‌ های PVC :

این نوع پانل ‌ها از پلاستیک فشرده در جنس PVC ساخته می شوند . این محصول به عنوان یک جدار دکوراتیو در طراحی ساختمان ها به کار می رود .

2 _ تری دی پانل ‌های چوبی :

تری دی پانل‌ چوبی از چوب فایبرگلاس طراحی می گردد . این تجهیز ظاهری طبیعی و گرم به دیوار می ‌بخشد . طرح‌ ها و بافت ‌های این نوع از پانل هت مختلفی است . این دسته از محصولات همانند سری قبلی در طراحی دکوراسیون داخلی محیط استفاده می شود .

3 _ تری دی پانل‌ های فلزی :

این نوع پانل‌ ها از فلزاتی مانند آلومینیوم یا فولاد ساخته می‌ شوند . محصولات این دسته علاوه بر تضمین ایمنی محصول ، به عنوان عنصری در طراحی دکوراسیون محیط به کار می رود .

4 _ تری دی پانل ‌های سنگی :

محصولات این دسته از موادی مانند ؛ سنگ مصنوعی یا سنگ طبیعی ساخته می ‌شود .

اگر هدف شما از خرید تری دی پانل ایمن سازی ساختمان است ، بایستی در طراحی بنا از محصولات فلزی استفاده کنید . سایر مدل های این محصول بیشتر جنبه زینتی دارند .

انواع تری دی پانل

چگونگی خرید تری دی پانل

خرید تری دی پانل به شیوه های مختلفی در سراسر کشور انجام می شود . خدمات حضوری از قدیم الایام در بین تجار و فروشندگان باب بود و هنوز هم ادامه دارد . فروشگاه های محلی به شما این امکان را می دهد ، تا در منطقه خود ابن محصول را خریداری کنید .

در برخی از کلان شهر ها ، نمایشگاه هایی مرتبط با معماری و طراحی های روز دنیا برپا می گردد . در این اماکن علاوه بر معرفی محصولات جدید ، امکان خرید محصول نیز برای مشتریان مهیا می شود .

این روزها بسیاری از فروشگاه‌ های آنلاین و وب سایت‌ ها مسئولیت خرید تری دی پانل‌ را برعهده می گیرند . شما می ‌توانید با استفاده از موتور های جستجو ، آنلاین محصول را جستجو کنید و سپس از بین نتایج موجود ، برترین نوع تری دی پانل را سفارش دهید .

برخی از بازار های آنلاین مانند یونولیت ، این محصول را به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار می دهد . در این مجموعه شما می توانید قبل از ثبت سفارش تان حتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

چه فاکتور هایی در خرید تری دی پانل به شما کمک می کند ؟

اگر قصد خرید تری دی پانل را دارید ، حتما درباره انواع این محصول تحقیق کنید . عدم آگاهی شما نسبت به مدل و کاربرد محصول باعث اتلاف وقت و هزینه های بیهوده می شود .

در بازار محصولات فیک بسیاری توزیع می شود . تعداد محصولات بی ارزش در بازار بیشتر از اجناس اصل است . اگر خواهان خرید محصولات اصل هستید ، باید به عوامل راهنما توجه کنید . از مهم ترین عواملی که بر خرید تری دی پانل اشاره دارد ، در موارد ذیل شرح می دهیم :

  • جنس و کیفیت : جنس و کیفیت تری دی پانل اولین فاکتوری که باید در خرید توجه داشت . این تجهیز معمولاً از مواد مختلفی مانند پلی استایرن ، فولاد و چوب ساخته می‌ شود . متناسب با نیاز مجموعه ، محصول منتخب خود را برگزینید .
  • مقاومت و استحکام تجهیز : این محصول باید وزن هایی بیش از 1000 تن را تحمل کند . در صورتی که صفحات فلزی محصول از جنس مواد درجه دو بود ، از خرید آن خودداری کنید .
  • ابعاد : در هنگام خرید تری دی پانل ، ابعاد آنها را بررسی نمایید . بایستی سایز محصول با اندازه ‌ی مورد نیاز شما تناسب داشته باشد .
  • ضخامت : پانل ها در ضخامت های گوناگونی تولید می شوند . ضخامت تجهیز باید با نیاز سازه برابر باشد .
  • نصب و استفاده آسان : برخی از پانل ها دارای سیستم های قفل کننده یا سیستم های نصب سریع هستند . به همین علت در مدت زمان کوتاه تری به نصب می رسد .
  • قیمت : قیمت تری دی پانل بسیار مهم است . قبل از خرید ، قیمت ها را مقایسه کنید . سپس متناسب با نیاز مجموعه برترین نوع این محصول را سفارش دهید .
  • مقاوم در برابر رطوبت : اگر محصول در برابر عوامل محیطی مقاوم نباشد ، با جذب رطوبت قابلیت های خود را از دست می دهد . از این رو با کوچک ترین تماس با آب ، ایمنی ساختمان را از بین می برد .

 

سخن پایانی

یونولیت از تولیدکنندگان بزرگ محصولات فومی در سطح کشور است . این مجموعه به صورت اینترنتی نیز در فضای مجازی مشارکت می کند . با مراجعه به وب سایت او می توانید با رعایت شرایطی آسان ، برترین اجناس اصل بازار را سفارش دهید .

بیشتر بخوانید: راهنما محاسبه تعداد بلوک یونولیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *