مشاوره رایگان

دیوارپوش یونولیتی

دیوارپوش یونولیتی چیست ؟

چکیده محتوای این صفحه

دیوارپوش یونولیتی ، یکی از سبک ترین و در عین حال مقاوم ترین دیوارپوش ها است که دارای ظاهر زیبایی است.

سلایق مردم نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی کرده است. امروزه مردم به دکوراسیون داخلی و بیرونی خانه های خود، اهمیت زیادی می دهند و به دنبال راه های مختلفی برای جذاب تر کردن دکوراسیون خود هستند.

یکی از آیتم هایی که جدیداً برای زیباسازی دکوراسیون داخلی خانه ها و حتی محیط های اداری و تجاری و … به کار می رود، دیوارپوش ها هستند که می توانند جایگزین کاغذ دیواری و یا رنگ باشند. با یکی از بهترین انواع دیوارپوش ها آشنا می شویم.

آشنایی با دیوارپوش یونولیتی

در زمان های قدیم برای زیباسازی دیوارها، چاره ای به جز رنگ آمیزی و کاغذ دیواری و … نبود. اما امروزه صنعت دکوراسیون بسیار پیشرفت کرده است و راه های مختلفی برای زیباسازی دیوارها وجود دارد. دیوارپوش های نسل جدید می توانند با کمترین هزینه به زیباسازی دیوارها بپردازند. دیوارپوش ها به راحتی بر روی هر سطوحی نصب می شوند. یکی از بهترین دیوارپوش ها، دیوارپوش های پلاستوفوم یا یونولیت هستند که دارای ویژگی های مثبتی هستند.

ویژگی های دیوارپوش‌های یونولیت چیست؟

جنس دیوارپوش یونولیتی همانگونه که از نامش مشخص است، از نوعی یونولیت است. این دیوارپوش ها می توانند بر روی دیوار، داخل دیوار، میان دو دیوار و … به کار روند. از مهمترین ویژگی های این دیوارپوش ها، قدرت جذب صدا است. همچنین این دیوارپوش ها به خوبی می توانند حرارت و رطوبت را از خود عبور ندهند و عکس العمل بسیار خوبی در برابر حرارت و رطوبت نشان دهند. این مسئله سبب شده است که در موارد مختلفی از دیوارپوش ها به عنوان عایق استفاده کنند.

مهمترین ویژگی هایی که دیوارپوش های پلاستوفومی دارند، خاصیت ضد ضربه ای آنها است که سبب می شوند سطح دیوار بسیار تمیز باقی بماند. از این دیوارپوش ها به سبب خاصیت آنتی باکتریال آن در مکان های مختلفی استفاده می کنند. این دیوارپوش ها در انواع مختلفی وجود داشته که هر یک در مکانی مورداستفاده قرار می گیرند.

مزایای استفاده از دیوارپوش‌های پلاستوفومی

استفاده از دیوارپوش یونولیتی ، مزایای فراوانی دارد که به چندین مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • این دیوارپوش ها از پشت دارای چسب هستند و این مسئله سبب می شود که به راحتی نصب شوند. بنابراین بدون زیرسازی می توان به نصب این دیوارپوش ها اقدام نمود.
  • جنس این دیوارپوش ها از فوم با لایه محافظ پلی اورتان می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی است. همین مسئله موجب افزایش طول عمر دیواپوش های یونولیتی شده است.
  • این دیوارپوش ها، بازدارنده صوتی و حرارتی هستند و بر روی هر مکانی قابل نصب هستند. با توجه به ویژگی های دیوارپوش های یونولیتی به راحتی می توان آن را در پشت گاز یا بخاری نصب نمود. هر چند که توصیه فراوان می شود که از نصب دیوارپوش ها در مکانی که درست در معرض حرارت است، خودداری شود.
  • این محصول دارای قیمت مناسبی است. لذا با کمترین قیمت می توان به زیباسازی دکوراسیون داخلی کمک نمود.
  • این دیوارپوش ها را به خوبی می توان رنگ آمیزی نمود و به رنگ دلخواه درآورد که متناسب با دیزاین محیط باشند.
  • برش دیوارپوش یونولیتی بسیار آسان است و برش آنها توسط کاتر یا تیغ به آسانی امکان پذیر خواهد بود.
  • برای نصب دیوارپوش های پلاستوفومی نیازی به نصاب نیست و یک فرد عادی به راحتی می تواند این دیوارپوش ها را در مکان های مختلف نصب کند.
  • این دیوارپوش ها دارای رنگ بندی های متنوعی هستند و امکان ست کردن آنها با دیزاین بخش های مختلف خانه وجود دارد.

کاربردهای دیوارپوش‌های پلاستوفومی

کاربرد دیوارپوش یونولیتی شامل موارد زیر است:

  • سالن های ورزشی و باشگاه ها
  • استخرها
  • سالن های آرایشی
  • هتل ها
  • رستوران ها و کافی شاپ ها
  • خانه ها
  • ادارات و شرکت ها
  • دفاتر مختلف
  • مغازه ها و فروشگاه ها

این دیوارپوش ها به منظور درز انقطاع مورداستفاده قرار می گیرند. درز انقطاع، فاصله ای است که میان دیوارهای بیرونی ساختمان ها است. این دیوارپوش ها دارای دانسیته 7 الی 8 می باشند. از این دیوارپوش ها می توان در سردخانه ها و گرم خانه ها استفاده نمود. پلاستوفوم به منظور تنظیم دقیق دما و صوت با دانسیته نزدیک 60 الی 80 مورداستفاده قرار می گیرد.

تولید دیوارپوش های پلاستوفومی

یونولیت یا پلاستوفوم به دلیل خواصی که دارد برای تولید محصولات مختلف مانند دیوارپوش یونولیتی به کار می رود. مواد اولیه تولید انواع محصولات پلاستوفومی، دارای کیفیت و خواص عجیبی است. با یونولیت می توان محصولاتی تولید نمود که برای سقف، کف، دیوار و سایر بخش های ساختمان قابل استفاده باشد. با توجه به اینکه امکان تولید این محصولات در کیفیت های مختلف وجود دارد، باید احتیاط کرد که از برترین کارخانه ها به خرید این محصولات اقدام نمود.

خرید دیوارپوش یونولیتی

قبل از خرید این محصول باید از مناسب بودن آن برای کاربرد موردنظر اطمینان حاصل نمود. سپس باید مساحت دقیق دیوارهای محیط موردنظر را داشت تا به اندازه کافی به خرید دیوارپوش ها اقدام نمود. برای خرید این محصولات و مناسب بودن آنها برای کاربرد موردنظر خود می توانید با کارشناسان مشاوره کنید.

دیوارهای سازه های مختلف شما با استفاده از این دیوارپوش ها بسیار زیبا و شیک خواهد بود. دیوارپوش‌های پلاستوفومی بسیار زیبا، شیک، مقاوم، سبک، ارزان، عایق و بادوام هستند و ایده آل ترین گزینه برای دکوراسیون داخلی شما می باشند. دیوارهای طراحی شده با دیوارپوش های پلاستوفومی، بسیار چشم نواز هستند.

قیمت دیوارپوش یونولیتی

نرخ این محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد که چندین مورد از آنها شامل کیفیت دیوارپوش ها، ابعاد دیوارپوش ها، ضخامت دیوارپوش ها، میزان مقاومت دیوارپوش ها در برابر آب، میزان مقاومت دیوارپوش ها در برابر صوت، میزان مقاومت دیوارپوش ها در برابر ضربه و … می باشند. اطمینان داشته باشید که دیوارپوش‌های پلاستوفومی، اقتصادی ترین گزینه برای تزئین دیوارها می باشند که دارای بهترین ویژگی ها هستند. با استفاده از این دیوارپوش ها می توان با قیمت مناسبی به زیباسازی دیوارها اقدام نمود. با توجه به طول عمر و دوامی که این دیوارپوش ها در صورت نگهداری درست از آنها، دارند باید استفاده از آنها را به صرفه دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *