مشاوره رایگان

خرید یونولیت در کرج

خرید یونولیت در کرج

چکیده محتوای این صفحه

خرید یونولیت در کرج باید با توجه به نکات مهمی صورت بگیرد تا محصول خریداری شده بتواند مناسب کاربرد موردنظر شما باشد.

یونولیت، پلیمری سفید رنگ می باشد که حاصل فرآورده های نفتی است. این یونولیت با خواص بسیار زیادی که دارد در صنایع مختلفی با اهداف متفاوتی به کار می رود. پلی استایرن از ماده اولیه پلیمری به اسم مونومر استایرن درست می شود.

این ماده در دمای اتاق به صورت یک ترموپلاستیک جامد است که در دمای بالا آب می شود که نقطه ذوب آن با توجه به نوع یونولیت (کندسوز بودن یا بسوز بودن)، متفاوت است. پس از آنکه بلوک های یونولیت مادر درست شدند، آنها را با توجه به کاربردهای موردنظر به اشکال و ابعاد مختلفی در می آورند تا مناسب استفاده در کاربرد موردنظر باشد.

بررسی چندین ویژگی مهم و خاص پلاستوفوم

یونولیت یا پلاستوفوم دارای ویژگی های بسیار زیادی است که برخی از آنها مهمتر از دیگری هستند. در خرید یونولیت در کرج باید دقت داشته باشید که محصولات باکیفیتی را خریداری کنید تا دارای این ویژگی ها باشند.

ویژگی های مهم و معروف یونولیت که اکثر افراد با آن آشنایی دارند شامل وزن اندک یونولیت، مقاومت بسیار بالای یونولیت در برابر فشار، مقاومت بسیار بالای یونولیت در برابر ضربه، مقاومت بسیار بالای یونولیت در برابر رطوبت، مقاومت بسیار بالای آنها در برابر صوت و … می باشند. اما یونولیت دارای ویژگی های دیگری است که کمتر به آن پرداخته شده است. برخی از این ویژگی ها را نام می بریم:

  • یونولیت در هیچ شرایطی با هیچ ماده ای به هیچ شکلی وارد واکنش نمی شود.
  • آفات و حشرات موذی نمی توانند یونولیت را به عنوان محل سکونت خود انتخاب کنند. لذا در خرید یونولیت در کرج اطمینان داشته باشید که این محصولات محل زندگی حشرات نخواهند شد.
  • یونولیت، آب بسیار کمی را به خود می گیرد و به هیچ عنوان پوسیده نمی شود و از پوسیدگی محصولات محافظت شده با خود جلوگیری می کند.
  • یونولیت به صورت قابل بازیافت می باشد و می توان در صورت کهنه شدن و بلااستفاده بودن، آن را بازیافت نمود.
  • این محصول بسیار ارزان است و با استفاده در هر حوزه ای ، موجب کاهش هزینه ها در آن بخش می شود.
  • دوام و طول عمر یونولیت بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد بسیار بالا است و این مسئله، یکی از مهمترین دلایل انتخاب آن برای کاربردهای مهم و حساس مانند هواپیما سازی بوده است.

خرید یونولیت سقفی در کرج

یکی از گزینه های خرید یونولیت در کرج ، یونولیت سقفی می باشد. این محصول دارای دانستیه نسبتاً ایده آلی است و به شکل مکعب مستطیل می باشد. یونولیت سقفی باید حتماً نسوز باشد و دارای استانداردهای لازم باشد تا برای استفاده در ساختمان سازی مناسب باشد. یونولیت سقفی برای اجرای سقف بسیاری از ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، گردشگری و تفریحی و … در کرج مورداستفاده قرار می گیرد. در واقع مهندسان کرجی به این مسئله پی برده اند که یونولیت سقفی تا چه اندازه می تواند برای ساختمان سازی مناسب و به صرفه باشد.

خرید یونولیت دیواری در کرج

یونولیت دیواری در دیوار به شکل بلوک های سفالی و سیمانی به کار می رود. این یونولیت ها به شکل های مختلفی تولید و به کار می روند. هدف از استفاده از این یونولیت ها ممکن است عایق سازی صوتی، عایق سازی رطوبتی و یا صرفه جویی در مصرف انرژی باشد. نصب یونولیت های دیواری بسیار آسان است. اگر قصد خرید یونولیت در کرج را دارید، حتماً به ضریب حرارتی آن توجه داشته باشید تا بدانید که این نوع یونولیت تا چه اندازه سبب عایق سازی می شود. مجموعه “یونولیت پلاستوفوم”، تولیدکننده بهترین و باکیفیت ترین یونولیت دیواری در کشور است و محصولاتش از نظر کیفی، نظیر ندارند.

خرید یونولیت بسته بندی در کرج

صنعت بسته بندی به استفاده از متریالی نیاز دارد که سبک، مقاوم، ارزان و ضد ضربه باشند. یونولیت دارای تمامی این ویژگی ها می باشد. یونولیت بسته بندی، نوعی از یونولیت است که با هدف استفاده در صنعت بسته بندی تولید می شود و به صورتی تولید می شود که مناسب حفاظت از محصولات مختلف باشد. پلاستوفوم بسته بندی را می توان به صورت سفارشی تولید کرد. به طور مثال برای بسته بندی لوازم یدکی خودرو، یونولیت بسته بندی آن را مطابق با شکل و اندازه قطعه موردنظر تولید می کنند که کاملاً مناسب بسته بندی آن باشد.

خرید یونولیت فشرده در کرج

خرید یونولیت در کرج حتماً باید با توجه به نوع یونولیت صورت بگیرد. یونولیت فشرده، یکی دیگر از انواع یونولیت است که به گونه ای تولید می شود که درصد هوای داخلی آن کم شود و مقاومت آن بیشتر شود. برای ساختمان سازی، تولید درب ضد سرقت، قالب بندی، عایق سازی، مجسمه سازی از یونولیت فشرده بسیار باکیفیت در چگالی های مختلف استفاده می کنند. فشردگی بالای این یونولیت سبب شده است که نام یونولیت فشرده را بر روی آن بگذارند. میزان دانسیته این یونولیت با توجه به ضخامت آنها متفاوت می باشد.

خرید یونولیت در کرج ، ارزان تر از همه جا!

یونولیت دارای کاربردهای مختلفی در ساختمان سازی، خودروسازی، بسته بندی، باغداری، کشاورزی، پل سازی و … است. زیاد بودن کاربردهای یونولیت ها به سبب خاصیت فراوانی است که دارا می باشند. یکی از مهمترین دلایل استقبال بالا از استفاده از یونولیت در حوزه های مختلف این است که یونولیت ارزان است. مجموعه “یونولیت پلاستوفوم”، این محصول را ارزان تر از هر جای دیگری ارائه می دهد. اگر به کیفیت بالا و قیمت پایین به صورت همزمان فکر می کنید، یونولیت را از مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” خریداری کنید.

کلام آخر

خریداران یونولیت در کرج باید انواع یونولیت موردنیاز خود را با توجه به شناخت دقیق نیازهای خود از برترین تولیدکنندگان این محصول خریداری کنند. کیفیت بالا و قیمت مناسب معمولاً در کنار یکدیگر قرار نمی گیرند. اما مجموعه “یونولیت پلاستوفوم”، محصولاتی را به شما ارائه می دهد که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی است. با استفاده از یونولیت باکیفیت و مرغوب که دارای نشان استاندارد می باشد به کار خود اعتبار دهید و نشان دهید که برای اجرایی کردن اهداف خود در زمینه کسب و کار موردنظرتان، ارزش قائل هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *