مشاوره رایگان

خرید یونولیت در ملارد

خرید یونولیت در ملارد

چکیده محتوای این صفحه

خرید یونولیت در ملارد برای استفاده در حوزه های مختلفی صورت می گیرد. یونولیت دارای کاربردهای زیادی در ملارد است.

یونولیت که نام تجاری آن پلی استایرن می باشد از ذرات پلی استر فشرده تولید شده است. این ماده، کاملاً سفید و متخلخل می باشد و به واسطه ساختار بسیار خوبی که دارد در موارد گوناگونی به کار می رود.

برای بسیاری از کاربردها، استفاده از متریال سبک و مقاوم اهمیت زیادی دارد. یونولیت، به دلیل داشتن 95 درصد هوا و 5 درصد پلاستیک و مکانیزم خاص تولید آن، بسیار سبک و مقاوم می باشد. به همین دلیل در موارد مختلفی در ملارد از یونولیت استفاده می کنند.

کاربردهای یونولیت در ملارد

خرید یونولیت در ملارد برای کاربردهای متفاوتی انجام می شود که برخی از آنها به صورت زیر می باشد:

  • از آنجایی که یونولیت عایق حرارت و صوت می باشد، می توان از آن در عایق کاری مکان های واقع در آلودگی صوتی استفاده نمود.
  • یونولیت، وزن اندکی دارد و این مسئله سبب می شود که در راستای سبک سازی ساختمان ها از یونولیت برای ساختمان سازی علی الخصوص برای اجرای دیوارها و سقف استفاده کنند.
  • بلوک های سقفی با استفاده از یونولیت درست می شوند. این بلوک ها به جای بلوک های سفالی و سیمانی به کار می روند. لذا بسیار مهم هستند که با یونولیت باکیفیت تولید شوند.
  • خرید یونولیت در ملارد ممکن است برای ساخت سیستم های عایق پنل انجام شود.
  • ساخت سردخانه و عایق کاری آن در ملارد با استفاده از پلاستوفوم انجام می شود. از پلاستوفوم در شهرستان ملارد برای تولید یخچال های صنعتی استفاده می شود.
  • با استفاده از یونولیت می توان هر نوع بسته بندی کالایی را انجام داد. یونولیت در کارخانه های واقع در ملارد، کاربردهای زیادی دارد.
  • یکی از مهمترین کاربردهای یونولیت که احتمالاً دانشجویان و دانش آموختگان ملاردی با آن سروکار داشته باشند، ساخت ماکت است.
  • استفاده از یونولیت برای حمل محصولاتی مانند ماهی و میگو و … در ملارد بسیار رایج شده است. زیرا یونولیت می تواند تضمین کننده عدم فساد این مواد تا مدت زمان مشخصی باشد.

خرید یونولیت سقفی در ملارد

یکی از گزینه های خرید یونولیت در ملارد ، یونولیت سقفی می باشد. یونولیت سقفی در تولید تیرچه بلوک بتنی به کار می رود. دانسیته این بلوک ثابت و مشخص است. این یونولیت را به صورت مکعب مستطیل تولید می کنند تا دارای حجم مورد انتظار باشد.

ملاردی های گرامی باید بدانند که برای خرید یونولیت سقفی که یکی از پرکاربردترین انواع یونولیت است باید به مواردی توجه داشته باشند. استاندارد یونولیت سقفی باید از سوی مرکز استاندارد تأیید شده باشد. یونولیت سقفی باید به گونه ای باشد که امکان گچ کاری بر روی آن وجود داشته باشد. در صفحه انتهایی این یونولیت، ذرات باید به طور وارونه تعبیه شوند تا گچ کاملاً بر روی یونولیت تراز شود و ظاهر گچکاری زیبا باشد. اگر یونولیت سقفی فاقد استانداردهای لازم باشد و یا اینکه در اجرای آن به صورت حرفه ای عمل نشود، ظاهر گچکاری اصلاً ایده آل نخواهد بود.

خرید یونولیت تیرچه کرومیت در ملارد

این نوع یونولیت در سقف مورداستفاده قرار می گیرد. در خرید یونولیت در ملارد از نوع یونولیت تیرچه کرومیت باید به مشخصات آن بسیار توجه نمود. این یونولیت معمولاً در ارتفاع های 120 سانتی متر و یا 125 سانتی متر می باشند. جنس این بلوک ها از پلی استایرن انبساطی می باشد. از آنجاییکه این یونولیت ها بسیار دراز هستند، ممکن است در زمان اجرا دچار آسیب دیدگی شوند. لذا توجه به کیفیت یونولیت های تیرچه کرومیت در زمان خرید آنها به شدت توصیه می شود. در موارد متعددی مشاهده شده است که این تیرچه ها در زمان بتن ریزی می شکنند.

کاربرد یونولیت دیواری در ملارد

یکی دیگر از یونولیت های پرکاربرد که آمار خرید یونولیت در ملارد را افزایش می دهد، یونولیت دیواری می باشد. یونولیت های دیواری امروزه در مکان های مختلفی با هدف زیباسازی نمای دیوارها و … به کار می روند. دیوارپوش های یونولیتی بسیار زیبا هستند و با تنوع طرح و رنگی که دارند در سازه های مسکونی، سازه های تجاری، سازه های اداری، استودیوهای موسیقی، کافیشاپ ها، عکاسی ها و … مورداستفاده قرار می گیرند. این دیوارپوش ها بسیار ارزان هستند و طول عمر خوبی دارند.

مزایا و معایب خرید یونولیت در ملارد

استفاده از یونولیت در ملارد باید با درنظر گرفتن نقاط قوت و نقاط ضعف این متریال انجام شود. ممکن است برای کاربرد موردنظر شما، یونولیت نقطه ضعفی داشته باشد و استفاده از محصولی دیگر، بهتر باشد. لذا دانستن نقاط قوت و ضعف یونولیت بسیار مهم می باشد:

نقاط قوت یونولیت شامل سبکی یونولیت، مقاومت چشمگیر یونولیت، خاصیت عایق رطوبتی یونولیت، خاصیت عایق صوتی یونولیت و خاصیت عایق انرژی یونولیت است. اما یونولیت دارای نقاط قوت دیگری نیز می باشد که از جمله آنها می توان به انعطاف پذیری زیاد، امکان ایجاد نوشته و تصویر بر روی آن، تحمل خوب وزن و … اشاره نمود.

اما نقاط ضعف یونولیت به نسبت نقاط قوت آنها، کمتر است. نخستین اشکال یونولیت این است که در برابر حلال های آلی، هیچگونه مقاومتی از خود نشان نمی دهد. دومین اشکال یونولیت این است که اگر برای تولید آن از کلروفروکربن استفاده شده باشد، لایه اوزون متأثر خواهد شد و تغییرات بدی را شاهد خواهد بود. سومین اشکال یونولیت این است که به محض تماس با رنگ ها و روغن ها، دچار تغییر در بافت خود می شود. به طور مثال ممکن است بخشی از یونولیت جمع شود.

قیمت یونولیت در ملارد

ملاردی های عزیز بدانند که یک متریال به صرفه و اقتصادی را برای کاربرد موردنظر خود انتخاب کرده اند که از هر جهت دارای بهترین ویژگی ها است. یونولیت به خوبی می تواند پاسخگوی نیازها و دغدغه های شما در زمینه بسته بندی، عایق کاری، دکورسازی، تازه سازی و … باشد.

قیمت این محصول در اثر تغییرات نرخ ارز تغییر می کند. یعنی با وجود اینکه یونولیت در ایران تولید می شود، اما تحت تأثیر نرخ ارز می باشد. بنابراین اعلام نرخ ثابت برای یونولیت امکان پذیر نیست. اما اطمینان داریم که هزینه های شما در هر حوزه ای با استفاده از یونولیت کاهش خواهد یافت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *