مشاوره رایگان

خرید یونولیت در رشت

خرید یونولیت در رشت

چکیده محتوای این صفحه

خرید یونولیت در رشت برای استفاده در ساخت و ساز، تولید، عایق سازی، بسته بندی، دکورسازی، تزئینات و … انجام می شود.

یونولیت یا پلاستوفوم دارای کاربردهای فراوانی است و این مسئله ناشی از خواص فراوانی است که دارا می باشد. یونولیت در ایران به اسم پلاستوفوم و یونولیت و در سایر کشورها به اسم استایروفوم و دیگر اسامی شناخته می شود.

پلی استایرن نوعی پلیمر می باشد که حاصل فرآیندهای پتروشیمی بر اساس اصول خاصی می باشد و با وجود وزن اندکی که دارد از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. نخستین بار آلمان های نازی در جنگ جهانی دوم برای عبور از رودخانه ها از یونولیت استفاده کردند و به تدریج استفاده های دیگری از یونولیت شد و امروزه به شکل های متنوعی از این محصول استفاده می کنند.

کاربرد یونولیت در رشت

کاربرد یونولیت در رشت

خرید یونولیت در رشت ، برای ساختمان سازی بیشتر انجام می شود. سرعت اجرای یونولیت از سفال بیشتر است و این مسئله موجب شده است که بسیاری از سازندگان، یونولیت را به سایر مصالح ساختمانی ترجیح دهند. سازه هایی که در رشت با یونولیت احداث می شوند، کیفیت قابل قبولی دارند.

از یونولیت می توان برای بسته بندی در رشت استفاده نمود و کیفیت بسته بندی محصولات مختلف را افزایش داد. محصولاتی که با یونولیت بسته بندی شوند، کمترین احتمال خرابی و آسیب دیدگی را دارند.

یونولیت می تواند برای دکورسازی در رشت به کار رود تا اجرای بخش های مختلف دکور آسان تر شود. پلاستوفوم که به صورت گرانول یا توپ های کروی می باشد، برای تولید و ساخت محصولات مختلف به کار می رود. به طور مثال می توان داخل صندلی، مبل، کوسن، بالش، عروسک، وسایل تزئینی و … را با یونولیت پر کرد.

بیشتر بخوانید

بهترین ویژگی های عایق بودن یونولیت چیست؟

خرید یونولیت در رشت به آن دلیل با استقبال بالا مواجه شده است که این محصول از چندین نظر عایق است. یونولیت، عایق صوت است و یک یونولیت دارای ضخامت 10 سانتی متر که کیفیت متوسطی دارد، قابلیت عایق سازی 42 دسی بلی را دارا می باشد. قدرت دیگر یونولیت این است که عایق گرما است به گونه ای که یک یونولیت با ضخامت 10 سانتی متر، می تواند 35 درصد از عبور گرما جلوگیری کند که عایق سازی تا این میزان، فوق العاده است.

اما توانایی های عایق سازی یونولیت تنها به موارد گفته شده محدود نمی شود و یونولیت می تواند عایق رطوبت و آب باشد. در موارد مختلفی نیاز است که عایق سازی رطوبتی با یک محصول سبک و ارزان انجام شود که یونولیت بدین منظور، بهترین گزینه است.

میزان مقاومت یونولیت در برابر فشارها و بارهای اعمال شده

خرید یونولیت در رشت برای بسته بندی و اجرای سقف و … به آن دلیل انجام می شود که یونولیت دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و بار و … است. هر چقدر که یونولیت ضخیم تر باشد و دارای دانسیته بالایی باشد، در برابر ضربه و فشار مقاوم تر است. بنابراین میزان مقاومت یونولیت به عوامل مختلف بستگی دارد. اما به طور کلی، یونولیت از مقاومت خیره کننده ای برخوردار است. با توجه به انتظاراتی که از یونولیت دارید و کارایی موردنظر خود، به انتخاب یونولیت مناسب اقدام نموده تا همان میزان مقاومتی که نیاز دارید را از آن دریافت کنید.

علت انتخاب یونولیت برای ساختمان سازی در رشت

  • مقاومت رطوبتی یونولیت
  • عایق صوتی یونولیت
  • عایق حرارتی یونولیت
  • مقاومت در برابر ضربه و فشار
  • تحمل بار و وزن
  • طول عمر و دوام بالا
  • ناسازگاری با محیط زیست

خرید یونولیت در رشت برای استفاده در ساختمان سازی به دلیل موارد گفته شده بسیار رواج پیدا کرده است. یونولیتی که در ساخت و سازهای رشت به کار روند در چندین نوع وجود دارند که متداول ترین آنها، یونولیت سقفی و دیواری می باشد.

یونولیت سقفی، یونولیتی است که به صورت مکعب مستطیل می باشد و از دانسیته معینی برخوردار است و استانداردهای لازم را دارا باشد. این یونولیت در سقف های مختلف ساختمان اجرا می شود و موجب کاهش مصرف مصالح ساختمانی دیگر می شود. سقف هایی که با استفاده از یونولیت سقفی استاندارد اجرا می شوند، بسیار ایمن هستند. این یونولیت ها به صورت نسوز هستند و در برابر حریق تا مدتی، مقاوم هستند.

یونولیت دیواری به چندین صورت شامل دیوارپوش فوم، فوم دیواری تزئینی، فوم دیوارپوش، یونولیت دیواری تری دی پنل و … به کار می رود. هر یک از این یونولیت ها دارای ویژگی خاصی هستند و کارایی ویژه ای دارند.

گذراندن دانه های پلی استر از چندین مرحله برای تولید یونولیت

در خرید یونولیت در رشت باید توجه داشته باشید که استانداردهای لازم در ساخت این محصول، رعایت شده باشد. دانه های پلی استر باید با استفاده از دمنده های خاصی، مرحله پیش انبساط را پشت سر برسانند تا به حجم معینی برسند.

سپس این ذرات را تحت فشار زیاد با بخاردهی بیشتر قرار می دهند. دستگاه های خاصی که برای این فرآیند به کار می رود، خشک سازی و فشرده سازی یونولیت را انجام می دهند. در نهایت، یونولیت را به مدت زمان مشخصی استراحت می دهند و پس از پشت سر گذاشتن این زمان، آن را قالب گیری می کنند.

بهترین مرکز خرید یونولیت در رشت

مجموعه “یونولیت پلاستوفوم”، ارائه دهنده مرغوب ترین یونولیت است که این محصولاتش برای کاربردهای مهم، بسیار مناسب است. در صورتیکه یونولیت فاقد استانداردها و مشخصات لازم باشد، نمی تواند برای کاربردهای مختلف مناسب باشد. لذا این محصول را تنها از کارخانه هایی خریداری کنید که استانداردهای فنی و کیفی را برای تولید یونولیت اعمال می کنند.

قیمت یونولیت در رشت

شاید در زمان خرید این محصول، قیمت های متفاوتی را بشنوید. این مسئله به این دلیل است که تولیدکنندگان مختلف، این محصول را با سطح کیفی مختلف و مشخصات گوناگونی تولید می کنند. لذا تفاوت در قیمت ها، طبیعی است. امیدواریم که در زمان خرید یونولیت، توان تشخیص یونولیت باکیفیت و استاندارد را داشته باشید. اگر چنین توانایی را ندارید، باید به تولیدکنندگان برتر اعتماد کنید و محصولات موردنظر خود را به صورت مستقیم و بی واسطه از آنها خریداری کنید. اطمینان داشته باشید که کارخانه های مطرح و معتبر، محصولات خود را با قیمت مناسب ارائه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *