مشاوره رایگان

خرید یونولیت در تهران

خرید یونولیت در تهران

چکیده محتوای این صفحه

خرید یونولیت در تهران را با توجه به کیفیت یونولیت، دانسیته یونولیت، نوع یونولیت، ابعاد یونولیت و سایر فاکتورهای مهم انجام دهید.

ساخت و سازهای تهران، کارخانه های واقع در تهران، برخی از تولیدی ها، شرکت ها و … به استفاده از انواع یونولیت نیاز مبرم دارند. بنابراین استفاده کنندگان از این محصول به دنبال آن هستند که یونولیت را از بهترین مراکز تولیدکننده آن خریداری کنند که ارائه دهنده باکیفیت ترین یونولیت با قیمت های مناسب و منطقی هستند.

اهمیت استفاده از انواع یونولیت در بخش های مختلف

آمار خرید یونولیت در تهران بسیار بالا است. یونولیت ها، یکی از متداول ترین مصالح و متریال می باشند که اخیراً در حوزه های مختلف بسیار استفاده می شوند. یونولیت به سبب مشخصات و قابلیت های بسیار خوبی که دارد در صنعت خودروسازی، لوازم خانگی، بسته بندی، ساختمان سازی و … به کار می رود.

یونولیت، موادی است که از پلاستیک درست شده است. ماده اولیه این محصول، استایرن مونومر است. رنگ این محصول سفید است و هیچ اثری ندارد. ساختار این ماده به گونه ای است که دارای هوای زیادی است و درصد کمی، پلاستیک دارد. صنعت بسته بندی، لوازم خانگی، ساختمان سازی، کشاورزی، لوازم خانگی و … به استفاده از یونولیت نیاز دارند.

خرید یونولیت بسته‌بندی در تهران

یونولیت های بسته بندی به صورت ورقه های نازک و یا ضخیم هستند که برای بسته بندی هر نوع محصولی به کار می روند. خرید یونولیت در تهران را از برترین تولیدکننده آن انجام دهید. برای بسته بندی برخی از محصولات باید از یونولیت بسته بندی سفارشی ساخته شده، استفاده نمود. اما بسته بندی برخی از محصولات را می توان با استفاده از یونولیت های بسته بندی ورقه ای و ساده انجام داد. بر اساس نمونه محصول، تولید یونولیت بسته بندی انجام می شود. به دلیل تولید سفارشی محصول، حفاظت از محصولات به خوبی انجام می شود.

خرید یونولیت فشرده در تهران

یکی دیگر از انواع یونولیت پرکاربرد در حوزه های گوناگون، یونولیت فشرده می باشد که دارای چگالی بالاتر از 40 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. این یونولیت ها در عایق بودن، بسیار توانمند هستند. توانمندی این عایق ها زمانی که با سایر عایق ها ترکیب می شوند، دو چندان می شود. با استفاده از یونولیت فشرده می توان از استفاده از بسیاری از متریال سنگین و گران قیمت، بی نیاز شد. استفاده از این متریال قدرتمند در خودروسازی، ساختمان سازی، درب و پنجره سازی و … بسیار رواج دارد.

خرید یونولیت سقفی در تهران

برای خرید یونولیت در تهران از نوع یونولیت سقفی، تولیدکنندگان بزرگ را انتخاب کنید. یونولیت سقفی از مقاوم ترین و پرکاربردترین یونولیت ها است. این نوع یونولیت در حکم قالب بتن در سقف های دال یک سویه با تیرچه بلوک در انواع سازه ها مورداستفاده قرار می گیرد. چگالی یونولیت سقفی معمولاً معادل 12 می باشد. در درصد بالایی از ساخت و سازهای شهر تهران از یونولیت سقفی استفاده می شود. استفاده از یونولیت سقفی در ساختمان سازی موجب کاهش وزن سازه ها، افزایش ایمنی سازه، عایق سازی صوتی سازه، صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان، کاهش هزینه های ساخت و ساز و … می شود.

خرید یونولیت دیواری در تهران

یکی دیگر از گزینه های پرفروش در خرید یونولیت در تهران ، یونولیت دیواری می باشد که خود در چندین نوع وجود دارد. این یونولیت در چندین نوع شامل یونولیت دیواری تزئینی، یونولیت دیوارپوش، دیوارپوش فومی و … وجود دارد که هر یک با هدفی مورداستفاده قرار می گیرند. میزان خاصیت عایق بودن یونولیت دیواری، معیار مهمی است که با استفاده از آن برتری این یونولیت ها را می سنجند. با استفاده از یونولیت های دیواری می توان دکوراسیون داخلی سازه های واقع در تهران را به خوبی انجام داد. این یونولیت ها به سبب ویژگی های بسیار خوب خود مانند شستشوی راحت و خاصیت آنتی باکتریال و زیبایی بسیار مورداستفاده قرار می گیرند.

سبک و سنگین کردن مزایا و معایب یونولیت

در خرید یونولیت در تهران باید مزایا و معایب آن را درنظر گرفت و آنها را بررسی کرد تا به این نتیجه رسید که آیا برای کاربرد موردنظر خوب است که از یونولیت استفاده شود یا خیر.

مزایای یونولیت که باید موردتوجه خریداران تهرانی قرار بگیرد عبارتند از: سبک وزنی یونولیت، مقاومت بالای یونولیت، ضدضربه بودن یونولیت، عایق صوت بودن یونولیت، عایق رطوبت بودن یونولیت، عایق انرژی بودن یونولیت، بازیافت شدن یونولیت، بی اثر و خنثی بودن یونولیت

اما معایبی که نمی توان گفت منع کننده از خرید یونولیت است اما هشداردهنده درباره چگونگی استفاده از یونولیت است عبارتند از: حساس بودن یونولیت نسبت به حلال های آلی، امکان آسیب رساندن به لایه ازن البته به شرط وجود کلروفلوروکربن و امکان شعله ور شدن یونولیت در صورت ترکیب با رنگ روغنی

نکات مهم خرید یونولیت در تهران

اگر قصد خرید یونولیت را به منظور استفاده در کاربردهای موردنظر خود را دارید، باید به مواردی توجه داشته باشید تا یونولیت خریداری شده در سطح استاندارد لازم برای کاربرد موردنظر باشد:

دانسیته یونولیت ها: یونولیت را با توجه به میزان دانسیته آن خریداری کنید. شاید برای خرید یونولیت کاردستی توجه به دانسیته یونولیت آنچنان اهمیت نداشته باشد، اما برای خرید یونولیت ساختمانی بسیار مهم است که از یونولیتی با دانسیته ایده آل استفاده شود.

کیفیت مواد اولیه: اگر کاربرد موردنظر دارای اهمیت زیادی باشد، باید توجه کنید که یونولیت با مواد اولیه باکیفیت تولید شده باشد و با استفاده از مواد یونولیتی بازیافتی تولید نشده باشد.

میزان اشتعال پذیری: در خرید یونولیت در تهران باید به میزان اشتعال پذیری یونولیت توجه داشته باشید. به ویژه یونولیت ساختمانی و یونولیت دکورسازی به برخورداری از خاصیت نسوز بودن و یا کندسوز بودن بیشتر نیاز دارند.

ابعاد و اندازه یونولیت: هر چند که یونولیت انعطاف پذیر است و برش دادن آن بسیار راحت است، اما بهتر است از ابتدا یونولیتی را خریداری کنید که ابعاد و اندازه اش دقیقاً متناسب با کاربرد موردنظر شما باشد.

ظاهر یونولیت: یونولیت را به لحاظ ظاهری وارسی کنید. ظاهر یونولیت باید یکدست و متقارن باشد و سوراخ سوراخ و یا ناهموار نباشد. کیفیت سفید بودن یونولیت، نشانی از کیفیت آن است. بنابراین یونولیت را از نظر سالم بودن ظاهری بررسی کنید و سپس به خرید یونولیت در تهران اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *