مشاوره رایگان

خرید یونولیت در آستارا

خرید یونولیت در آستارا

چکیده محتوای این صفحه

خرید یونولیت در آستارا باید با توجه به ویژگی های کمی و کیفی این محصول انجام شود تا یونولیت خریداری‌شده دارای عملکرد و دوام خوبی باشد.

یونولیت، یکی از بهترین متریال و مصالح است که در حوزه های گوناگونی به کار می رود. انواع یونولیت شامل یونولیت توپی، یونولیت دیواری، یونولیت ورقه ای، یونولیت سقفی، یونولیت فشرده و … می باشند که برای کاربردهای مختلف در آستارا مناسب است.

مزایا و معایب استفاده از یونولیت در آستارا

آشنایی با بافت مرواریدی یونولیت

خرید یونولیت در آستارا باید با توجه به نوع یونولیت انجام شود. برای هر کاربردی باید از نوع یونولیت مخصوص به خود استفاده نمود. تمامی انواع یونولیت به صورت خنثی و بی اثر هستند که با هیچ ماده شیمیایی، واکنش نمی دهند. خصوصیت مهم یونولیت که از هر خصوصیت دیگر این محصول بیشتر مورد توجه است، سبکی یونولیت است.

این ماده از سوی ادوارد سیمون کشف شد و سپس در سال ها بعد به تولید انبوه رسید و در اغلب کشورها، استفاده از آن متداول شد. یونولیت، سال های زیادی است که به ایران وارد شده است و توسط تولیدکنندگان مختلفی در ایران تولید و به بازار ارائه می شود. به تدریج استفاده از یونولیت در آستارا متداول شد.

ساختار یونولیت به گونه ای است که انگار از مرواریدهای بسیار کوچک درست شده است. ماده اولیه تولید این محصول کاربردی، استایرن مونومر می باشد. این محصول از 5 درصد پلاستیک خاص و 95 درصد هوای معمولی تولید شده است و طی سه مرحله ی پیش انبساط، تثبیت و شکل دهی ساخته می شود.

بیشتر بخوانید

مراحل تولید یونولیت در آستارا

خرید یونولیت در آستارا باید از تولیدکنندگانی انجام شود که این محصول را بر اساس استانداردها تولید می کنند. اگر بخواهیم به صورت خلاصه به بیان مراحل تولید یونولیت بپردازیم باید توضیح دهیم که ماده اولیه در مرحله پیش انبساط با تزریق بخار، افزایش حجم پیدا می کند و به دستگاهی به اسم اکسپندر وارد می شود و بسیار حجیم می شود.

در مرحله بعد مواد به سیلوها فرستاده تا اندکی استراحت کنند و مناسب قالب گیری شوند. پس از قالب گیری، بلوک های یونولیتی مادر تولید می شود که این بلوک ها را می توان با استفاده از ماشین آلات سی ان سی یا المنت های برقی به یونولیت های دیگر تبدیل کرد. اگر مشتریان تمایل داشته باشند، تولید یونولیت مناسب کاربرد موردنظر آنها با استفاده از قالب اختصاصی انجام می شود تا دقیقاً برای کاربرد موردنظر آنها مناسب باشد.

خرید انواع یونولیت در شهر آستارا و پیرامون آن

در خرید یونولیت در آستارا دقت کنید که یونولیت دارای سطح کیفی لازم می باشد یا خیر. یونولیت در چندین نوع شامل موارد زیر تولید می شود که هر یک از آنها در آستارا، کارایی دارند.

یونولیت فشرده: این یونولیت وزن و چگالی زیادی دارد. از این یونولیت در آستارا برای ساخت سازه و سایر کاربردهای مهم انجام می شود. دانسیته ای که برای یونولیت فشرده درنظر می گیرند، دانسیته 40 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد.

بلوک های یونولیت: این یونولیت در اصل به عنوان قالب بتن به کار می رود و کاربرد اصلی آن، استفاده در سقف های دال یک طرفه می باشد. دانسیته این بلوک ها 7، 8 و یا 12 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد.

یونولیت بسته بندی: این یونولیت به صورت سفارشی بر اساس شکل و ابعاد محصول موردنظر تولید می شود و در صنایع آستارا کاربرد زیادی دارد. در خرید یونولیت در آستارا از نوع یونولیت بسته بندی، باید قطعه یا محصول موردنظر را به کارخانه به عنوان نمونه ارائه داد تا ساخت یونولیت بر اساس آن انجام شود.

یونولیت دیواری: یونولیت دیواری در آستارا، کاربردهای زیادی دارد. این یونولیت ها می تواند عایق سازی، دکورسازی و فضاسازی را به خوبی انجام دهد.

مزایا و معایب استفاده از یونولیت در آستارا

مزایا و معایب استفاده از یونولیت در آستارا

آستارایی های گرامی باید بدانند که یونولیت دارای مزایا و معایبی است که مزایای آن بسیار زیاد و معایب آن، بسیار اندک است. مزایای یونولیت شامل وزن اندک، مقاومت بسیار بالا در برابر سرما و گرما، مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت، ضد ضربه بودن، جابه جایی آسان، امکان تبدیل به اشکال و اندازه های گوناگون، امکان حک تصویر و نوشته بر روی آن و است که هر یک مهم هستند و در کاربردی خاص بیشتر به چشم می آیند.

معایب یونولیت مربوط به حساسیت های آن می باشد. یونولیت در برابر برخی موارد مقاوم و در برابر برخی موارد، ضعیف هستند. یونولیت در برابر ضربه، فشار، رطوبت، حرارت و برودت بسیار قوی است اما در برابر حلال های آلی، چسب های نامناسب و رنگ های روغنی بسیار ضعیف می باشد.

مرکز خرید یونولیت در آستارا

مجموعه “یونولیت پلاستوفوم”، بهترین یونولیت را تولید می کند. شما خریداران محترم در آستارا توجه کنید که یونولیت موردنیاز خود را با توجه به میزان دانسیته، ابعاد، کیفیت ظاهری یونولیت ( یکدست بودن و نداشتن ناهمواری)، نوع یونولیت، استاندارد بودن یونولیت، پیوستگی و فشردگی ذرات یونولیت و … خریداری کنید. آن یونولیتی که مدنظر شما است از سوی مجموعه یونولیت پلاستوفوم تولید می شود.

قیمت یونولیت در آستارا

یکی از مزایای یونولیت، ارزانی آن است. این مسئله نشان می دهد که یونولیت دارای قیمت مناسبی است و استفاده از آن در آستارا برای هر کاربردی، به صرفه است. برخی از تولیدکنندگان، این محصول را ارزان تر و برخی از آنها، آن را گران تر ارائه می دهند. این مسئله به آن دلیل است که برخی از تولیدکنندگان، مواد اولیه گران تری را استفاده می کنند. در خرید یونولیت در آستارا به این مسئله هم توجه داشته باشید که برخی از تولیدکنندگان یا عرضه کنندگان بی علت این محصول را گران تر از نرخ های روز می فروشند.

امیدواریم که با انتخاب مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” بتوانید باکیفیت ترین یونولیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و در کاربرد موردنظر خود به بهترین نحو از آن استفاده کنید. ممکن است درباره استفاده از یونولیت در کاربرد موردنظر خود، سؤالاتی داشته باشید که می توانید پاسخ آن را از کارشناسان ما دریافت کنید.

مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” برای مشتریان محترم خود، ارزش زیادی قائل است و به همین دلیل ضمن ارائه باکیفیت ترین محصولات به آنها، مشاوره های لازم را در زمینه خرید یونولیت در آستارا ارائه می دهد. ما تأمین کننده یونولیت موردنیاز شما در آستارا خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *