مشاوره رایگان

خرید و فروش ضایعات یونولیتی

خرید و فروش ضایعات یونولیتی

چکیده محتوای این صفحه

خرید و فروش ضایعات یونولیتی توسط مراکز مختلفی انجام می شود. خریداران باید به انتخاب یک مرکز خوب و مجرب در این زمینه ، توجه داشته باشند.

یونولیت ، یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف است که استفاده از آن مزایای زیادی دارد. پرکاربرد بودن یونولیت موجب شده است که سالانه ضایعات زیادی از آن تولید شود. اگر قرار باشد که این حجم از ضایعات یونولیت بازیافت نشود ، مشکلات زیادی ایجاد می شود. فرض کنید که سوزاندن یا دفن کردن این همه ضایعات ، چه آسیبی به محیط زیست وارد می کند.

اهمیت بازیافت ضایعات پلاستوفومی

خرید و فروش ضایعات یونولیتی با هدف بازیافت آنها و استفاده مجدد از آنها انجام می شود. ضایعات یونولیت ، پسماندهای تولید شده در ساختمان ها ، کارخانه ها ، شرکت ها و … است که این مواد آثار مخربی بر روی محیط زیست دارد.

بازیافت ، پروسه ای است که بر اساس آن زباله ها و مواد دور ریختنی گردآوری شده و پس از پرداخت ، به کالاهای جدید تبدیل می شوند. عمل بازیافت ضایعات از جمله ضایعات پلاستوفومی سبب حفظ بسیاری از منابع می شود و از آلودگی محیط زیست ممانعت به عمل می آورد.

بازیافت ضایعات فواید زیادی دارد که از جمله آن می توان به ایجاد شغل ، جلوگیری از اتلاف انرژی و منابع طبیعی ، صرفه جویی در هزینه ها ، کاهش تولید زباله ، حفظ منابع طبیعی و حیات وحش و زیست بوم و … اشاره نمود. از همه مهمتر این است که بازیافت ضایعات موجب کاهش گازهای گلخانه ای می شود.

بیشتر بخوانید: یونولیت یا بلوک سفالی ؟

روش های کلی بازیافت ضایعات پلی استایرن

پس از خرید و فروش ضایعات یونولیتی ، آنها را به کارخانه های بازیافت انتقال می دهند. بازیافت پلاستوفوم به دو صورت بازیابی اولیه و بازیابی ثانویه انجام می شود. در بازیابی اولیه ، کالاهای ساخته شده از پلی استایرن را به پلی استایرن اولیه تبدیل نموده تا از آن برای ساخت دیگر یونولیت ها مجدد استفاده شود.

در بازیابی ثانویه ، این ضایعات را به مونومرها یا مواد اولیه شیمیایی تبدیل می کنند تا برای استفاده در صنایع گوناگون مانند یونولیت سازی و پلاستیک سازی و ساخت چوب و … مورداستفاده قرار دهند.

جمع آوری و بازیافت انواع ضایعات پلی استایرن

خرید و فروش ضایعات یونولیتی در تهران و شهرستان توسط مراکز مختلفی صورت می گیرد. ضایعات پلاستوفوم پس از جمع آوری از مراکز مختلف یا در محل تفکیک شده و یا در کارخانه تفکیک می شوند. با هدف بازیافت ضایعات از شیوه هایی مانند بازیافت مکانیکی و بازیافت شیمیایی و تخریب گرمایی و … استفاده می شود تا مواد اولیه موردنظر برای خط تولید کارخانه ها آماده شود.

پس از جمع آوری ضایعات یونولیت و تفکیک آنها ، فرآیند پاکسازی آنها صورت می گیرد تا کلیه آلودگی های آن از بین روند. پس از شستشوی داده شده می توان سایر پروسه بازیافت یونولیت را دنبال کرد.

خرید و فروش ضایعات یونولیتی در تهران

مراکز مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که اغلب آنها ، یک نرخ تقریباً معین را برای خرید و فروش این ضایعات مشخص کرده اند. نرخ خرید و فروش این ضایعات با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود و قیمت ها تا حدودی نوسان دارد.

مجموعه ” یونولیت پلاستوفوم ” ، یکی از بهترین ها در این زمینه است. برخی از مراکز با بی انصافی کامل ، ضایعات یونولیتی شما را با نازل ترین قیمت خریداری نموده و آنها را با بالاترین قیمت به فروش می رسانند. بنابراین باید به انتخاب بهترین و مجرب ترین مراکز خرید و فروش ضایعات پلاستوفومی ، اهمیت زیادی داد. رها کردن ضایعات پلاستوفومی برای شما هیچ سودی ندارد اما جمع آوری و فروش آنها نه تنها مزایای اقتصادی دارد ، بلکه اقدامی ارزشمند در راستای حفظ محیط زیست است.

برترین مرکز خرید و فروش ضایعات یونولیتی

خرید و فروش ضایعات پلاستوفوم با هدف بازیافت ضایعات و تولید مواد اولیه لازم برای ساخت یونولیت بسته بندی ، یونولیت سقفی ، یونولیت دیواری و … انجام می شود. یونولیت هایی که با مواد اولیه درست شده از ضایعات یونولیت ، درست می شوند برای بسته بندی کالاهای مختلف بسیار مناسب هستند. صنایع مختلفی به یونولیت بسته بندی نیاز دارند. با استفاده از مواد اولیه حاصل از ضایعات یونولیتی می توان در مصرف مواد اولیه برای تولید یونولیت بسته بندی ، صرفه جویی کرد.

تولید یونولیت های سقفی و دیواری و … به صورت ترکیبی از متریال تازه و متریال تولیدی با ضایعات یونولیتی ، موجب کاهش نرخ این محصولات می شود. البته بهتر است میزان متریال تولیدی با ضایعات یونولیتی ، اندک باشد تا کیفیت یونولیت های تولیدی با آن بسیار بالا باشد.

مزایای مهم بازیافت ضایعات یونولیت

خرید و فروش ضایعات یونولیتی و بازیافت آنها ، مزایای بسیار زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره نمودیم. کاهش نرخ تمام شده تولید یونولیت و ارزان شدن انواع یونولیت ، یکی از مهمترین مزایای بازیافت ضایعات پلاستوفومی می باشد.

رها نشدن یونولیت در طبیعت و کاهش گازهای گلخانه ای و گرم نشدن زمین ، از دستاوردهای مهم بازیافت ضایعات پلاستوفومی است. اگر به سلامت محیط زیست اهمیت می دهید ، نباید ضایعات مختلف خود را در طبیعت رها کنید.

توصیه می شود از مواد حاصل از بازیافت ضایعات یونولیتی در تولید یونولیت های مورداستفاده در پروژه های کم اهمیت تر مانند یونولیت بسته بندی و یونولیت دکورسازی و گرانول یونولیت و … استفاده شود و برای تولید یونولیت های مورداستفاده در پروژه های مهم مانند ساختمان سازی ، استفاده نشود. مزایای بازیافت ضایعات یونولیت به قدری زیاد است که ساعت ها می توان درباره آن ، صحبت نمود.

کلام آخر

خرید و فروش ضایعات یونولیتی با توجه به نرخ روز انجام می شود. صنایع مختلف که ضایعات پلاستوفومی زیادی تولید می کنند ، حتماً بایستی برای جمع آوری و فروش آنها برنامه ریزی کنند تا هم سودی از این راه بدست بیاورند و هم در حفظ محیط زیست مؤثر و دخیل باشند. حتماً برای خرید ضایعات یونولیتی موردنیاز خود و فروش ضایعات یونولیتی کسب و کار و پروژه های خود ، بهترین مرکز را انتخاب کنید که با قیمت های مناسب این کار را انجام دهند و مرتکب خطایی در انجام این کار نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *