مشاوره رایگان

تولید قرنیز و شمش قاب عکس از ضایعات یونولیت

تولید قرنیز و شمش قاب عکس از ضایعات یونولیت ، پلاستوفوم ، پلی استایرن و استایروفوم

چکیده محتوای این صفحه

تولید قرنیز و شمش قاب عکس از ضایعات یونولیت ، مزایای زیادی دارد که برخی از آنها شامل کاهش هزینه ها ، حفظ محیط زیست و … می باشد.

یونولیت بر اساس کاربرد موردنظر خود در ابعاد و انواع مختلفی تولید می شوند. سالانه حجم زیادی از یونولیت تولید می شوند که درصد زیادی از آنها در نهایت به ضایعات تبدیل می شوند. اگر این ضایعات به چرخه تولید بازگردند ، اتفاق بسیار خوبی می افتد.

در سال های اخیر به این مسئله توجه زیادی شده است و از استفاده از ضایعات پلاستوفومی استقبال زیادی شده است. ضایعات پلاستوفومی پس از تبدیل به مواد بازیافتی یونولیتی برای تولید محصولات مختلف در حوزه های گوناگون مورداستفاده قرار می گیرند.

کاربردهای مختلف ضایعات یونولیتی از دکورسازی تا صنعت

تولید قرنیز و شمش قاب عکس از ضایعات یونولیت ، یکی از کاربردهای ضایعات یونولیتی است. اما کاربردهای این ضایعات بسیار زیاد است. اگر ضایعات یونولیتی به درستی بازیافت شوند و به مواد بازیافتی یونولیتی درجه یک و مرغوب تبدیل شوند ، برای تولید هر محصولی مناسب و ایده آل خواهند بود.

حوزه استفاده از ضایعات یونولیتی بسیار گسترده است و شامل ساختمان سازی ، دکورسازی ، مبل سازی ، بسته بندی ، خودروسازی ، هواپیماسازی ، عروسک سازی ، لوازم تحریرسازی و … می باشد. البته یک مسئله مدنظر تولیدکنندگان است و آنهم استفاده از مواد بازیافتی یونولیتی و مواد اولیه دست اول به صورت ترکیبی است تا تطابق دقیقی میان سطح کیفیت محصول موردنظر با سطح کیفیت موردانتظار باشد.

تولید قرنیز و شمش قاب عکس از ضایعات یونولیت ، چندین سال است که اتفاق می افتد. زیرا کارشناسان و متخصصان به امتیازات استفاده از ضایعات یونولیتی برای تولید محصولات مختلف پی برده اند. در تمامی کشورهای پیشرفته دنیا از ضایعات یونولیتی برای تولید محصولات مختلف استفاده می کنند تا هم حجم ضایعات خود را کاهش دهند و هم هزینه های تولید محصولات را کاهش دهند. البته استفاده از ضایعات یونولیتی تنها دستاوردهای گفته شده را به همراه ندارد و مزایای بسیار زیاد دیگری هم دارد.

در ایران هم به استفاده از ضایعات یونولیتی برای تولید محصولاتی مانند قرنیز ، یونولیت ، قاب عکس ، قاب آیینه ، مجسمه و … توجه شده است و کارخانه ها و کارگاه های زیادی از این مواد برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

ساخت انواع قاب عکس ها و قاب آیینه ها با استفاده از ضایعات یونولیتی

تولید قرنیز و شمش قاب عکس از ضایعات یونولیت ، هزینه ها را به شدت کاهش می دهد. صنعت دکوراسیون و تولید لوازم دکوری ، توجه زیادی به استفاده از ضایعات یونولیتی دارد. چرا این کار برای آنها مزایای بسیار زیادی دارد. صنعت دکوراسیون در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. با هدف کاهش هزینه های زیباسازی دکوراسیون داخلی و خارجی سازه ها به استفاده از ابزارها و مصالح کم هزینه توجه زیادی شده است.

یکی از مصالحی که بدین منظور مورداستفاده قرار می گیرد و هزینه های طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی را کاهش می دهد ، مواد بازیافتی یونولیتی است که از بازیافت ضایعات یونولیتی بدست آمده اند.

بیشتر بخوانید: کاربرد پانل ساندویچی دکوراتیو

ساخت قرنیزهای ساختمان با استفاده از ضایعات پلاستوفومی

تولید قرنیز و شمش قاب عکس از ضایعات یونولیت در سریعترین زمان و با کمترین هزینه انجام می شود. قرنیز به صورت برجسته تر از دیوار طراحی می شود تا مانع از آسیب دیدگی دیوار در اثر برخورد شی ء و آب با آن شود. قرنیزها در چندین نوع تولید می شوند که شامل قرنیزهای پی وی سی ، قرنیزهای ام دی افی ، قرنیزهای سنگی ، قرنیزهای چوبی و قرنیزهای فومی می باشند.

قرنیزهای فومی هم ظاهر زیبایی دارند و هم استحکام بالایی دارند. قیمت مناسب این قرنیزها سبب شده است که برخی از مشتریان قرنیز ، آنها را به سایر قرنیزها ترجیح دهند. قرنیزهای ساخته شده با ضایعات یونولیت و مواد اولیه پلی استایرن تازه ، از خاصیت ضد باکتری برخوردار هستند و این مسئله سبب می شود که سکونت در این نواحی برای حشرات و جانوران موذی ، نامناسب باشد.

تولید قرنیز و شمش قاب عکس از ضایعات یونولیت به دلیل کاهش هزینه ها ، راحتی نصب آنها ، راحتی تولیدات آنها ، مقاومت محصولات ، طول عمر بالای محصولات ، تنوع طرح و رنگ ، تنوع سایز ، مقاومت بسیار عالی در برابر انواع ضربات و فشار ، مقاومت بالا در برابر رطوبت و … با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است.

هر یک از این موارد برای ترغیب تولیدکنندگان به استفاده از ضایعات یونولیتی برای تولید محصولات خود کفایت می کند. قرنیزهای تولیدی با ترکیب مواد بازیافتی یونولیتی و مواد اولیه دست اول ، بسیار زیبا و جذاب است. ظاهر این قرنیزها اصلاً نشان نمی دهد که با استفاده از مواد بازیافتی یونولیتی درست شده اند. کارشناسان در کارخانه به تست مقاومت این قرنیزها اقدام نموده و از مقاومت بالای آنها اطمینان حاصل می کنند. بنابراین خیالتان راحت باشد که قرنیزهای تولیدی با ضایعات پلاستوفومی ، مقاومت و دوام خوبی دارند.

مزایای تولید قرنیز و شمش قاب عکس از ضایعات یونولیت چیست ؟

اگر ضایعات یونولیتی به خوبی بازیافت شوند ، حجم زیادی از ضایعات یونولیتی که جاگیر هستند ، نیازی به دفن و سوزاندن ندارند. این مسئله موجب می شود که کره زمین و هوا از آسیب های احتمالی در امان بمانند.

تولیدکنندگان با استفاده از مواد بازیافتی یونولیتی می توانند هزینه های خرید مواد اولیه را چندین درصدی کاهش دهند. کاهش هزینه ها در حالی صورت می گیرد که کیفیت آنها حفظ می شود. البته گوشزد نمودیم که به صورت صد درصدی از مواد بازیافتی یونولیتی استفاده نشود.

هزینه تولید قرنیز و شمش قاب عکس از ضایعات یونولیت چقدر است ؟

هزینه تولید این محصولات با استفاده از ضایعات پلاستوفومی بسیار پایین است. زیرا ضایعات یونولیتی ، قیمت اندکی دارند. اگر ضایعات یونولیتی دارید و خریدار خوب آن را نمی شناسید ، ما به شما مجموعه یونولیت پلاستوفوم را پیشنهاد می کنیم که انواع ضایعات یونولیتی شما را با نرخ بسیار خوبی خریداری می کند. این مجموعه به سبب اینکه خود تولیدکننده انواع یونولیت است ، ضایعات یونولیتی موردنیاز شما را به شما به فروش می رساند. بنابراین برای خرید و فروش انواع ضایعات یونولیتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *