مشاوره رایگان

تم تولد بستنی و آبنبات

تم تولد بستنی و آبنبات

چکیده محتوای این صفحه

تم تولد بستنی و آبنبات از کاربردی ترین و متداول ترین تم ها در عکاسی و آتلیه می باشد که ظاهر بسیار جذاب و زیبایی دارد.

عکاسی و تصویربرداری با گذشته تفاوت زیادی کرده است. در گذشته برای عکاسی و تصویربرداری از ابزارها و وسایل تزئینی ساده استفاده می کردند. اما امروزه با استفاده از متریال مختلف، تم های زیبایی را رقم می زنند که تنوع دیزاین محیط موردنظر برای عکاسی را افزایش داده است.

از محبوب ترین آیتم هایی که برای تزئین تم تولد به کار می روند می توان به بستنی و آبنبات اشاره نمود که جذابیت تم تولد را چندین برابر می کنند. برا درست کردن این وسایل از متریال مختلفی استفاده می شود که یکی از بهترین آنها، یونولیت می باشد.

تم تولد بستنی و آبنبات بسیار محبوب است. اغلب کودکان و حتی بزرگسالان به آبنبات و بستنی علاقمند هستند. هر اندازه که بستنی ها و آبنبات ها رنگ و وارنگ باشند و جذابیت ظاهری بیشتری داشته باشند، بیشتر موردتوجه افراد قرار می گیرند.

وجود این آیتم ها سبب می شود که دیزاین محیط موردنظر برای تصویربرداری، شیک تر و شادتر شود. حتی اگر قرار به تصویربرداری نباشد، وجود این موارد سبب می شود که فضای جشن شادتر و جذاب تر شود.

مگر می شود که جشن باشد و پای بستنی و شکلات و سایر خوردنی های شیرین در میان نباشد. درست است که این مواد را به صورت خوراکی میل می کنند اما برای جذاب تر کردن فضا می توان از ماکت های بستنی و شکلاتی استفاده نمود.

تم تولد شامل چه مواردی است؟

تم تولد بستنی و آبنبات ، یکی از تم های رایج برای این مراسمات است. به تدریج، تولدها از شکل و بوی سنتی درآمده و حالت مدرن و زیبا پیدا کرده اند. یکی از مواردی که جشن تولدهای امروزی را شیک تر و مجلل تر کرده است، تم تولد می باشد.

هر ساله تم های تولد متنوعی ترند می شوند و افرادی که اهل این تجملات هستند، سعی می کنند که از جدیدترین تم ها برای تولد خود استفاده کنند. بسیاری از افراد به روزهای تولد خود یا عزیزان خود که نزدیک می شوند، استرس انتخاب بهترین تم ها را می گیرند و به دنبال این هستند که کامل ترین امکانات را برای جشن تولد آماده کنند.

تم های تولید شامل وسایل تزئینی، بشقاب و لیوان، نی، بادکنک، خلال، ریسه، تاپر تم، لیبل های بطری بزرگ و کوچک، نقاب، چنگال و چاقوی تولید، کلاه تولد، سفره، دستمال، ظرف پاپ کورن و … می باشند.

انتخاب بهترین تم تولد

تم تولد بستنی و آبنبات ، یکی از بهترین ها برای تم تولد است. تم تولد، یکی از مهمترین مواردی است که انتخاب آن تأثیر زیادی بر جلوه تولد دارد و حاضرین در مراسم را به شدت متأثر می کند. انتخاب تم با توجه به موارد مختلفی انجام می شود.

تا سال ها پیش، استفاده از تم های تولد برای کودکان رایج بود. اما به دلیل اثر زیادی که در زیبایی و خاص شدن تولدها داشت، اخیراً استفاده از تم های تولد برای هر سن و سالی رایج شده است. فکر نکنید که داشتن یک تم موجب پرهزینه شدن برگزاری تولد می شود. زیرا تم ها معمولاً با مواد ارزان قیمتی مانند مقوا، یونولیت و … درست می شوند که قیمت مناسبی دارد و اصلاً هزینه ها را زیاد نمی کنند.

تم تولد بستنی و آبنبات هم برای پسرها و هم برای دخترها مناسب است. اما در انتخاب سایر تم ها باید به جنسیت توجه داشت. برای انتخاب تم های پسرانه باید از رنگ های سرد و خنثی استفاده کرد. اگر پسران دارای سن کمی باشند، می توان از رنگ های آبی، سبز، صورتی و … استفاده نمود. دختران دارای روحیه حساس تری هستند. بنابراین طراحی تم برای دختران، سخت تر است. رنگ های گرم برای تم تولد دخترانه بسیار مناسب است.

در انتخاب تم تولد دخترانه می توان از نمادهایی مانند گل، پروانه و … استفاده نمود که دارای لطافت زیادی هستند و با روحیات دختران سازگار هستند. انتخاب تم برای افراد بزرگسال دشوارتر است. تم تولد افراد بزرگسال، باید ساده تر باشد. خاص بودن تم تولد برای افراد بزرگسال، نکته ای است که باید بدان توجه داشت. اگر تم تولد خاص باشد، حتماً فرد را سورپرایز می کند.

ویژگی های تم تولد بستنی و آبنبات

این تم، بسیار شیک و زیبا می باشد. بستنی و آبنبات به کار رفته در این تم را از مواد مختلفی مانند یونولیت درست می کنند. رایج ترین متریالی که برای ساخت بستنی و آبنبات به کار می برند، یونولیت است. اما ممکن است بپرسید که چرا یونولیت را به عنوان ماده سازنده این محصولات استفاده می کنند.

در جواب این سؤال باید بگوییم چون یونولیت از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است. یونولیت سبک است و موجب می شود که بستنی و آبنبات درست شده با آن بسیار سبک باشد. یونولیت ارزان قیمت است و این مسئله سبب می شود که درست کردن بستنی و آبنبات با آن، کم هزینه در بیاید.

پلاستوفوم، فاقد مواد سمی است و این مسئله موجب می شود که وجود بستنی و آب نبات در محیط موردنظر، هیچگونه ضرری نداشته باشد و سلامت کودکان را تهدید نکند. یونولیت را می توان بازیافت کرد. به همین دلیل نگران در معرض خطر قرار گرفتن سلامتی محیط زیست نخواهیم بود.

تم تولد بستنی و آبنبات در صورت یونولیتی بودن جنس بستنی و آب نبات، ماندگار خواهد بود و سریعاً خراب نخواهد شد. زیرا یونولیت دارای طول عمر بسیار زیادی است. درست کردن آب نبات و بستنی با استفاده از یونولیت بسیار آسان خواهد بود. حتی یک فرد معمولی در صورت در اختیار داشتن ابزار برش مناسب و رنگ های مناسب می تواند بستنی و آب نبات یونولیتی را درست کند.

هزینه تم تولد بستنی و آبنبات

همانطور که اشاره کردیم هزینه درست کردن بستنی و آب نبات یونولیتی برای استفاده در تم تولد، بسیار مناسب است. انواع آب نبات ها و بستنی های متنوع و رنگارنگ را می توان با یونولیت با هزینه ناچیزی درست کرد. بنابراین در رابطه با مناسب بودن هزینه این تم، اطمینان خاطر داشته باشید. این بستنی ها و آب نبات های یونولیتی را می توان به صورت آماده خریداری نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *