مشاوره رایگان

بهترین نوع یونولیت سقفی

بهترین نوع یونولیت سقفی

چکیده محتوای این صفحه

بهترین نوع یونولیت سقفی باید با توجه به خصوصیاتی نظیر ضخامت ، کیفیت مواد اولیه ، دانسیته ، وزن و سایر موارد مهم خریداری شود.

پلاستوفوم ، مواد سفیدرنگی است که جزء فرآورده های پتروشیمی به حساب می آید. یونولیت ها مانع از عبور صدا و انرژی و رطوبت می شوند. شکل ظاهری پلاستوفوم ها مانند بلورهای ریزی هستند.

این بلورها بخار داده می شوند و پس از سفت شدن و گذر از پروسه ای ، یونولیت ها را درست می کنند که به آن پلی استایرن می گویند. پلی استایرن ها بر روی آب شناور هستند و در اثر آب و رطوبت اصلاً دچار مشکل نمی شوند.

امروزه بهترین نوع یونولیت سقفی در اندازه های گوناگونی تولید می شوند. بنابراین خریداران می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید یونولیت سقفی در ابعاد دلخواه کنند. یونولیت سقفی معمولی ده سانتی ، غالباً عایق سازی صوتی 42 دسی بلی و عایق سازی انرژی 35 درصدی را انجام می دهد.

با استفاده از یونولیت‌های سقفی می توان حجم بتن ریزی را تا حدودی زیادی کاهش داد. همچنین میزان قالب بندی ، تیرچه و فولاد کاهش پیدا می کند. این موارد در مجموع موجب کاهش هزینه های ساخت و ساز می شود.

چندین مزیت استفاده از بهترین نوع یونولیت سقفی

با استفاده از یونولیت های سقفی می توان به نتایج بسیار مثبتی دست پیدا نمود. سازندگان و مهندسان با توجه به این نتایج ، حتماً به استفاده از یونولیت ها برای ساخت و سازهای خود اقدام می کنند.

– ممانعت از پوسیدگی

– کاهش وزن بسیار زیاد سازه ها

– دفع رطوبت

– عایق سازی به منظور پیشگیری از هدررفت انرژی

– عایق سازی به منظور ممانعت از انتقال صدا

– مقاومت بالا در برابر ضربه

– طول عمر زیاد

– جابه جایی آسان آن و افزایش سرعت اجرای پروژه

– مقاومت بالا در برابر ضربه

– عدم رخداد واکنش های شیمیایی در ساختار یونولیت

– و …

با توجه به موارد فوق می توان گفت که استفاده از بهترین نوع یونولیت سقفی ، یک ضرورت است. اگر به دستیابی به نتایج فوق اهمیت می دهید ، باید از یونولیت استفاده کنید و سازه های خود را با استفاده از این مصالح احداث کنید. البته هر یونولیتی نمی تواند موجب افزایش مقاومت و کیفیت سازه ها شود ، بنابراین باید به خرید یونولیت خوب از کارخانه های مجرب و متخصص در این زمینه اهمیت داد.

اگر یونولیت خریداری شده فاقد استانداردهای لازم باشد ، مشکلاتی نظیر عدم عایق سازی مناسب ایجاد می شود و حجم زیادی از سرما یا گرمای موجود در محیط به هدر می رود. همچنین استفاده از یونولیت نامناسب سبب می شود که سروصدا کاملاً به بیرون از محیط انتقال پیدا کند.

بیشتر بخوانید: پودر پلی استایرن کریستال چیست ؟

بهترین نوع یونولیت سقفی در کشور

پیشرفت فناوری و افزایش آگاهی در زمینه نتایج استفاده از یونولیت‌های سقفی سبب شده است که تقاضا برای خرید یونولیت سقفی زیاد باشد. این مسئله سبب شده است که کارخانه های زیادی در زمینه تولید یونولیت ها فعالیت کنند. سازندگان یونولیت ، این محصولات را در ابعاد و کیفیت های مختلفی تولید می کنند. همچنین ساخت یونولیت ها در انواع گوناگونی انجام می شود که هر یک از آنها دارای مزایا و معایب خاصی است.

در میان یونولیت های تولیدی کارخانه ها ، لقب بهترین یونولیت به یونولیت نسوز داده می شود. یونولیت های نسوز از وزن بسیار کمی برخوردار بوده و مقاومت بسیار زیادی در برابر تابش آفتاب ، رطوبت ، ضربه ، حرارت و … دارد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم که سازه خود را با استفاده از بهترین نوع یونولیت سقفی که یونولیت نسوز است ، احداث کنید. یونولیت خریداری شده حتماً باید برخوردار از نشان استاندارد و تأییدیه مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن باشد. با توجه به این موارد معمولاً یونولیت ها را با استاندارد ASTM و با کد E2430 ساخته و خریداران در زمان خرید یونولیت باید به این موارد توجه داشته باشند.

سازندگانی هستند که به تازگی به این حوزه ورود کرده اند و قصد دارند که سریعاً سودهای زیادی از فروش این محصولات ببرند. به همین علت به توجه به استانداردها و اصول ساخت یونولیت و استفاده از مواد اولیه باکیفیت ، بی توجه هستند. بنابراین انواع یونولیت های موردنیاز ساخت و سازها و یا کسب و کار خود را از تولیدکنندگان مجرب و مطرح خریداری کنید.

فروش بهترین نوع یونولیت سقفی

ایمنی سازه های شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین باید از مصالحی استفاده کنید که به افزایش ایمنی سازه ها کمک کنند. یکی از این مصالح که ایمنی را افزایش می دهند ، یونولیت سقفی است.

برای خرید یونولیت سقفی با مجموعه ” تولید یونولیت پلاستوفوم ” تماس حاصل کنید و سفارشات خود را عنوان کرده و هرگونه اطلاعات لازم را دریافت کنید. این مجموعه یونولیت هایی را به مشتریان تحویل می دهد که دارای استانداردها و اصول لازم باشند و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار باشند. مجموعه تولید یونولیت پلاستوفوم از بهترین مواد اولیه که مرغوبیت بالایی دارند برای ساخت یونولیت های خود استفاده می کند.

فروش بهترین نوع یونولیت سقفی

خرید بهترین نوع یونولیت سقفی

این مجموعه ، کارشناسان و متخصصان این حوزه را گردهم آورده تا با تکیه بر تجربه و تخصص آنها به ساخت یونولیت اقدام کند. دستگاه هایی که این مجموعه برای ساخت یونولیت استفاده می کند ، از بهترین دستگاه های روز دنیا است که کاملاً پیشرفته و اتوماتیک هستند. برای خرید باکیفیت ترین و مرغوب ترین یونولیت ، مجموعه تولید یونولیت پلاستوفوم را انتخاب کنید.

عوامل مؤثر بر قیمت این محصول :

قیمت یونولیت سقفی با توجه به قیمت مواد اولیه ، قیمت مواد خام ، هزینه خط تولید ، حقوق کارگران ، هزینه نگهداری یونولیت ها ، هزینه های جانبی ، هزینه های انتقال یونولیت به محل پروژه ، هزینه بسته بندی ، کیفیت تولید و … مشخص می شود.

برای خرید بهترین نوع یونولیت سقفی به کیفیت آن توجه زیادی داشته باشید و در مرحله بعدی به قیمت آنها توجه کنید. قیمت یونولیت سقفی قطعاً متأثر از تورم و نرخ ارز خواهد بود. این روزها شاهد نوسانات قیمتی زیادی در حوزه مصالح ساختمانی هستیم. بنابراین نمی توان انتظار ثبات نرخ یونولیت را در شرایط کنونی داشت. اما مجموعه تولید یونولیت پلاستوفوم با مناسب ترین قیمت به فروش این محصول اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: یونولیت سقفی استاندارد چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *