مشاوره رایگان

بازار یونولیت در تهران

بازار یونولیت در تهران

چکیده محتوای این صفحه

بازار یونولیت در تهران : اگر قصد خرید بهترین یونولیت را دارید ، باید به موارد مهمی از جمله دانسیته ، ضخامت ، کیفیت و … توجه کنید.

یونولیت یا Jonulite ، ماده ای با وزن اندک و متخلخل است که از خصوصیات منحصر به فردی مانند عایق سازی برخوردار است. رنگ این ماده ، سفید رنگ است. از این ماده به نام های دیگری مانند فیبر سفید ، پلاستوفوم ، پلی استایرن انبساطی و … یاد می شود.

این محصول پلیمری حاصل فرآیندهای پتروشیمی است. مهمترین ویژگی پلاستوفوم ، سبکی آن است. البته ویژگی های مثبت یونولیت تنها به سبکی آن ختم نمی شود. این محصول دارای ویژگی های مثبت دیگری مانند مقاومت بالا در برابر رطوبت ، مقاومت بالا در برابر حرارت ، مقاومت بالا در برابر صوت و … است که هر یک به نوعی موجب استفاده از آنها در حوزه های مختلف شده است.

نقاط قوت و ضعف پلاستوفوم

برای خرید یونولیت نیازی به مراجعه به بازار یونولیت در تهران ندارید. شما می توانید با تولیدکنندگان مستقیماً ارتباط بگیرید و یونولیت های موردنیاز خود را از آنجا خریداری کنید.

از نقاط قوت پلاستوفوم می توان به سبکی ، مقاومت در برابر آب ، امکان استفاده مجدد و ورود به چرخه بازیافت ، قابلیت شکل دهی به فرم های مختلف ، مقاومت در برابر انواع فشارها ، امکان نوشتن و حکاکی بر روی آن ، امکان چسباندن تصویر بر روی آن ، عدم امکان زندگی حشرات در آن ، عدم واکنش با مواد مختلف و … اشاره نمود.

اما ساختار پلاستوفوم ، اشکالاتی هم دارد. نخستین اشکال آن این است که با حلال های آلی مشکل دارد و در برابر آنها به شدت ضعیف است. همچنین این ماده در صورت ترکیب شدن با رنگ های روغنی ، خطر شعله ور شدن را ایجاد می کند. بنابراین در استفاده از این محصول پرفایده و کاربردی، به اشکالات آن توجه داشته باشید و احتیاط کنید. البته در صورتی که توجه لازم را به موارد گفته شده داشته باشید ، هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد و می توانید از مزایای پلاستوفوم برخوردار شوید.

بیشتر بخوانید: آیا بازیافت یونولیت امکان پذیر است ؟

کاربردهای بسیار زیاد پلاستوفوم در حوزه های مختلف

بازار یونولیت در تهران ، نیاز شما را برای هر نوع استفاده ای از یونولیت فراهم خواهد کرد. از یونولیت می توان استفاده های مختلفی کرد. ویژگی عایق صوتی و عایق حرارتی یونولیت سبب شده است که در ساختمان سازی از پلاستوفوم به شکل های مختلفی استفاده شود. با استفاده از این محصول می توان انواع کالاهای مختلف را بسته بندی نمود.

هسته فوم در تخته های اسفنجی از یونولیت درست می شود. دوام و سبکی این محصول سبب شده است که برای ساخت سیستم های عایق پنل از آنها استفاده شود. یکی از بهترین متریال برای ساخت ماکت ، یونولیت است که موجب راحت شدن ماکت سازی می شود.

با خرید یونولیت از بازار یونولیت در تهران می توانید ساخت انواع کاردستی و پروژه های دانشجویی و دانش آموزی را انجام دهید. ویژگی های پلاستوفوم برای استفاده در یخچال سازی بسیار مناسب است. با استفاده از این محصول می توان انواع یخدان های کوچک و بزرگ را درست کرد.

کاربردهای یونولیت بیشتر از این موارد است که بتوان آن را در چندین سطر جمع کرد. عروسک سازی ، مبل سازی ، دکورسازی و … از دیگر کاربردهای پلاستوفوم ها است. هر چه کیفیت پلاستوفوم مورداستفاده بیشتر باشد ، محصولات ساخت شده مقاوم تر هستند.

کاربردهای بسیار زیاد پلاستوفوم در حوزه های مختلف

قیمت انواع یونولیت در بازار یونولیت در تهران

پلاستوفوم ها در انواع مختلفی شامل پلاستوفوم های فشرده ، پلاستوفوم های بسته بندی و … وجود دارند. قطعاً نرخ یونولیت با توجه به دانسیته ، ضخامت ، ابعاد ، مرغوبیت ذرات پلی استایرن مورداستفاده ، دستگاه های مورداستفاده برای ساخت یونولیت و … تعیین می شود.

شاید با قیمت گیری از مراکز مختلف متوجه شوید که قیمت مشخصی برای این محصول وجود ندارد. زیرا مراکز مختلف برای این محصولات ، نرخ متفاوتی را مشخص کرده اند. نرخ این محصولات مانند سایر کالاها در ایران ، نوسان دارد و ثبات قیمتی برای این محصول وجود ندارد. خریداران باید توجه داشته باشند که به دنبال خرید یونولیت های ارزان قیمت در بازار نباشند. زیرا یونولیت هایی که قیمت بسیار پایینی دارند ، اغلب بی کیفیت و نامرغوب هستند و برای استفاده در هیچ کاربردی مناسب نمی باشند.

خرید یونولیت فشرده در بازار یونولیت در تهران

یونولیت فشرده دارای چگالی بالای 40 است. این محصول از فشردگی بسیار خوبی برخوردار است و این مسئله موجب چندین برابر شدن مقاومت آن شده است. لذا برای کاربردهای سخت تر مانند ساختمان سازی و کشتی سازی و … از یونولیت های فشرده استفاده می کنند. چگالی بالای این پلاستوفوم ها سبب شده است که سنگین تر باشند.

از دیگر کاربردهای پلاستوفوم فشرده می توان به خودروسازی ، ساخت درب ضدسرقت ، مجسمه سازی ، هواپیماسازی ، ساخت فوم های آکوستیک و … اشاره نمود. با بهره مندی از یونولیت فشرده می توان محصولی را تولید نمود که حداکثر طول عمر و دوام را داشته باشد.

مزایای خرید یونولیت از بازار یونولیت در تهران

اگر یونولیت را بی واسطه از مراکز تولیدکننده آن خریداری کنید ، با بهترین قیمت می توانید یونولیت های موردنیاز خود را تأمین کنید. برخی از مراکز عرضه کننده این محصولات ، واسطه هستند که قطعاً قیمت های آنها بالاتر از نرخ کارخانه است. هرچه واسطه ها را کنار بزنید ، بیشتر سود خواهید کرد.

مزیت خرید یونولیت از مراکز معتبر و مجرب این است که محصولات باکیفیت و مرغوبی را خریداری می کنید که استانداردهای لازم را دارا می باشند و بیشترین مقاومت و طول عمر را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: یونولیت سقفی استاندارد چیست ؟

آدرس بازار یونولیت در تهران

برای خرید این محصولات با ما تماس بگیرید. ما می توانیم تمامی یونولیت های موردنیاز شما را تأمین کنیم. قیمت های ما بسیار مناسب است. از بهترین متریال اولیه برای ساخت یونولیت استفاده می کنیم تا محصول ساخته شده دارای بالاترین کیفیت باشد.

در زمان خرید این محصول به کاربرد موردنظر خود توجه کنید و بر این اساس به انتخاب دانسیته و ضخامت مناسب و سایر فاکتورهای یونولیت اقدام نمایید. ما متعهد می شویم که یونولیت های باکیفیت و استاندارد را به شما ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *