مشاوره رایگان

آشنایی با جعبه یونولیت

آشنایی با جعبه یونولیت

چکیده محتوای این صفحه

آشنایی با جعبه یونولیت : در این مقاله اطلاعات خوبی درباره این جعبه ها در اختیار شما قرار می دهیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

با استفاده از یونولیت یا پلاستوفوم می توان محصولات متنوعی ساخت. یکی از این محصولات که کاربردهای بسیار زیادی دارد ، جعبه پلاستوفوم است. استفاده از این جعبه ها نه تنها برای کسب و کارهای مختلف بلکه برای افراد عادی رواج دارد.

مزایای مهم جعبه پلاستوفومی

آشنایی با جعبه یونولیت را با بررسی مزایای آن شروع می کنیم. این جعبه ها از ویژگی هایی برخوردار هستند که موجب فراوانی کاربردهای آنها شده است. به چندین دلیل استفاده از این جعبه ها بسیار مفید است.

– این جعبه ها عایق برودتی و حرارتی هستند و همین مسئله سبب می شود که محصولات داخل آنها در دمای اولیه خود تا ساعت ها باقی بمانند.

– این جعبه ها دارای خاصیت ضد ضربه هستند. یعنی صدمات فیزیکی موجب آسیب دیدگی محصولات داخل جعبه نمی شود.

– سبکی این جعبه ها ، حسن بزرگی است. به خوبی می توان این جعبه ها را حمل کرد و آنها را برای مسافت های طولانی به همراه خواهد داشت.

– درباره آشنایی با جعبه یونولیت باید بدانید که این جعبه ها هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

– مزیت قابل توجه این جعبه ها این است که قابل بازیافت هستند و از آنها می توان برای ساخت محصولات جدید در کارخانه ها استفاده کرد.

– با استفاده از این جعبه ها می توان از محصولات در برابر رطوبت ، ضربه ، فشار ، خرابی ، فساد و سایر آسیب دیدگی ها محافظت صد درصدی کرد.

بیشتر بخوانید: یونولیت از کجا بخرم ؟

نحوه ساخت جعبه پلاستوفومی

در ادامه آشنایی با جعبه یونولیت ، با نحوه ساخت این جعبه ها آشنا می شویم. در ابتدای مطلب عرض کنیم که ساخت این جعبه ها باید در کارخانه یا کارگاه انجام شود و به هیچ عنوان ممکن نیست توسط شما در خانه انجام شود. برای ساخت این جعبه ها باید ذرات پلی استایرن را در دمای مشخصی حرارت می دهند. برای انبساط این ذرات که عملیات موردنیاز ساخت یونولیت است از دیگ های بخار و دستگاه های مخصوصی استفاده می کنند.

پس از سخت شدن ذرات پلی استایرن و متراکم شدن آنها ، زمینه برای ساخت بلوک های پلاستوفومی فراهم می شود. برش ها باید بر مبنای سفارشات صورت بگیرد. ساخت جعبه پلاستوفومی نیازمند برخورداری از دستگاه هایی مانند دیگ بخار استاندارد ، دستگاه مواد پز پلاستوفومی ، دستگاه بلوکر پلاستوفوم ، شیرآلات بخار ، میز برش ، مخزن کندانس ، سیلو ، سیستم دفع ضایعات پلاستوفوم و … است.

خرید جعبه یونولیت

اگر پس از آشنایی با جعبه یونولیت ، تصمیم به خرید این جعبه ها گرفتید باید بدانید که هر تولیدکننده ای توانایی ساخت باکیفیت این جعبه ها را ندارد. مجموعه تولید یونولیت پلاستوفوم با سالها تجربه آمادگی دارد که انواع جعبه های پلاستوفومی را برای شما مشتریان گرامی طراحی و تولید کند.

به روز بودن دستگاه های این مجموعه و تخصص بالای کادر آن سبب ساخت جعبه های یونولیتی باکیفیت و بسیار مرغوبی می شود. شما مشتریان گرامی می توانید سفارش ساخت انواع جعبه پلاستوفوم های موردنظر خود را در ابعاد و اندازه های گوناگون به این مجموعه دهید.

کاربردهای جعبه پلاستوفومی چیست ؟

در ادامه آشنایی با جعبه یونولیت ، با کاربردهای آن آشنا می شویم. از میان کاربردهای مختلف جعبه پلاستوفومی ، چندین مورد از مهمترین آنها را نام می بریم .

یخدان برای مسافرت

یکی از تجهیزات مناسب برای مسافرت با خودرو ، جعبه پلاستوفومی است. شما می توانید موادغذایی و خوراکی و داروهای خود را داخل جعبه پلاستوفوم قرار دهید و با خودروی خود به مقصد موردنظر بروید و هر زمان که لازم دانستید از آنها استفاده کنید. خصوصیات این جعبه مانع از خرابی مواد غذایی و خوراکی و داروهای شما برای چند ساعت می شوید. حتی اگر آب خوردنی را داخل این جعبه ها نگهداری کنید می توانید تا ساعت ها آب خنک میل کنید. البته استفاده از قطعات یخ داخل این جعبه ها به حفظ دمای ایده آل مواد خوراکی ، کمک بسیار زیادی می کند.

جعبه یونولیتی برای حمل و نقل دارو

در ادامه آشنایی با جعبه یونولیت ، با یکی از مهمترین کاربردهای آن آشنا می شویم. با استفاده از این جعبه ها می توان داروهایی که باید در یخچال نگهداری شوند را تا مسافت های دور جابه جا کرد و نگران خرابی آنها نبود. مانند انسولین که باید در داخل یخچال نگهداری شود. دیابتی هایی که انسولین مصرف می کنند باید برای مسافرت با خودرو ، حتماً یک جعبه یونولیتی خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: بازار یونولیت در تهران

جابه جایی لوازم حساس با جعبه پلاستوفومی

برخی از لوازمی که قصد جابه جایی آن را دارید ، حساس و آسیب پذیر هستند. این لوازم را می توانید با جعبه پلاستوفومی حمل کنید تا مشکلی برای آن بوجود نیاید. به طور مثال می توانید تلویزیون کوچک خود را داخل این جعبه گذاشته و به مقصد موردنظر انتقال دهید.

حمل نمونه های آزمایشگاهی (آشنایی با جعبه یونولیت )

اگر نمونه های آزمایشگاهی در معرض گرما و آفتاب قرار بگیرند ، خراب می شوند و قابل بررسی نیستند. بنابراین باید برای حمل این نمونه ها از تجهیزت مناسب مانند جعبه یونولیتی استفاده نمود تا به دور از گرما و تابش آفتاب قرار داشته باشند. بسیاری از تجهیزات پزشکی ، حساس و شکننده هستند. برای جابه جایی این تجهیزات می توان از چنین جعبه هایی استفاده کرد.

جابه جایی ماهی و میگو (آشنایی با جعبه یونولیت)

ماهی و میگو خیلی زود خراب می شوند و در معرض فسادی قرار می گیرند. چنین موادی را باید داخل یخدان نگهداری کرد تا زمان رسیدن به مقصد خراب نشوند. یخدان ها ، گزینه مناسبی برای حمل ماهی و میگو هستند.

قیمت جعبه پلاستوفومی

نرخ جعبه پلاستوفومی با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. تولیدکنندگان مختلف ، این محصولات را با نرخ متفاوتی به فروش می رسانند. ابعاد جعبه و کیفیت جعبه پلاستوفومی ، مهمترین عاملی هستند که نرخ جعبه یونولیت را تعیین می کنند. در زمان خرید این جعبه ها ، با توجه به کاربرد موردنظر خود به انتخاب ابعاد مناسب آن اقدام کنید و به کیفیت جعبه ها توجه زیادی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: آیا بازیافت یونولیت امکان پذیر است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *